Advertentie:

AddictedtoBass

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About AddictedtoBass

  • Rank
    Amateur
  1. Terug in de sportschool na een lange tijd.

    Bedankt voor je reactie Scato89! Voor mij zijn push-ups & pull ups en dat soort oefeningen nog erg zwaar, mijn kracht staat niet goed ten verhouding van mijn gewicht. Is het trouwens verstandig om vet te branden en daarna spiermassa te kweken of het is verstandig om te werken aan het gelijk omzetten van vet naar spier? Bovendien weet ik ook niet of ik cardio moet doen.
  2. Goedemorgen Leden, Ik heb me zojuist aangemeld met dit forum om informatie te winnen & te communiceren met andere mensen die hetzelfde doel voor ogen hebben . Een tijdje terug ben ik gestopt met naar de sportschool gaan, ik ging voor ongeveer een jaar (uit m'n hoofd) ik zag bij mezelf weinig progressie. Inmiddels doe ik nu zo'n 6/7 maanden aan kickboksen en dat heeft mij eigenlijk weer wakker gemaakt om te gaan trainen. Mijn stats zijn: - 1,83m - 81kg - 24,2 bmi. Voor de rest moet ik nog even op de smart weegschaal staan bij de sportschool. Mijn doel is om spieren te kweken en een mooi goed getraind lichaam te hebben. Hoe denken jullie dat ik het beste kan beginnen? of hebben jullie punten waarmee ik rekening moet houden? Laat maar weten! Groetjes, EDIT: Ik wil van een lichaam met vet op de 'lovehandles' omzetten naar spier, is het verstandig om eerst vet te verbranden en dan spier op te bouwen? Of is het verstandig om gelijk te werken aan het omzetten van m'n lichaam? Ik heb wel een buikje en wat vet hier en daar. AddictedtoBass