Advertentie:

CORE Nutrition

Members
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About CORE Nutrition

  • Rank
    Amateur
  1. Calorietekort voor afvallen te hoog?

    Succes Hannah. Blijf consistent, het is een lang proces en zal je minimaal een jaar kosten schat ik. Vergeet ook niet water en slaap!
  2. Wanneer en welke whey proteïne te gebruiken

    Lekker verdelen over de dag (is geen must), bij het ontbijt in de kwark, in de middag een shake en in de avond ook nog eentje. Meestal na het trainen maar dat is niet perse nodig. Succes!
  3. Onzeker over progressie

    Heel goede progressie, ga zo door!
  4. Training te lang of ander probleem?

    Op welke dagen train je? Het is in jouw geval goed om bijv. 48 uur rust in te bouwen zodat er sprake is van goed herstel voordat je weer gaat trainen. Bloedwaarden eens laten checken bij de huisarts is natuurlijk ook een optie. Kan iets met ijzer tekort of iets anders zijn.
  5. Hoe ziet jouw supplementen keukenkastje eruit?

    Waarom zijn TKA en Ash echte gamechangers voor jou? Merk je dat collageen echt wat voor je doet?
  6. Advies mbt supplementen

    Focus op de echt belangrijke supps: eiwitten, creatine, magnesium, omega 3, evt. pre-workout en amino's. Er zijn natuurlijk nog wel meer supps maar die zijn lang niet allemaal bewezen effectief. Als ik de eerste regels van je post lees dan zou ik vooral eerst focussen op consistent blijven en leren om hard door te trainen ipv af en aan. Succes!
  7. Ik bedacht mij laatst dat ik zelf ook een serieuze gebruiker van supplementen ben. Er staan aardig wat potjes. Natuurlijk kan ik wat goedkoper inkopen maar goed, toch wel aardig. - Weight Gainer - Creatine tabs - B100 complex - Zink - Super Greens - Multi vitamine - Pre-workout Hoe ziet jouw kastje eruit (foto is leukst)?
  8. Vraag i.v.m creatine

    Laat je niet verleiden tot het aannemen van fabeltjes. Ik heb alle vragen omtrent creatine hier opgeschreven: https://core-nutrition.nl/pages/creatine
  9. Pre workout

    Interessante discussie en ook interessante opvattingen en experimenten die hier genoemd worden. Mijn advies is om toch enkel bij de pre-workout te blijven die veilig zijn in gebruik en het niet te gek te maken. Want dan kunnen op de lange duur wel degelijk gezondheidsproblemen ontstaan. Neem ook geen pre-workout met allerlei vreemd en onbekende ingrediënten. De werkzame stoffen kennen wel allemaal wel en blijf daarbij, hooguit in een wat hogere concentratie.
  10. Producten testen

    Hallo iedereen! Zijn er onder jullie mannen/vrouwen die het leuk vinden om producten te testen? Als tegenprestatie zou ik het tof vinden om wat mooie foto's of video's van jezelf met het product en/of posts op social media te krijgen. Voor de wesite: www.core-nutrition.nl en mail naar hello@core-nutrition.nl wanneer je interesse hebt. Hartelijk dank!
  11. Pre-Workout Poll

    Leuk om eens te kijken wat de mensen hier de beste PWO vinden.
  12. Pillenpotjes

    Tussendoor eens een paar weken helemaal stoppen met alles en daarna weer beginnen kan ook helpen. Even een reset van het lichaam.
  13. Pillenpotjes

    Hallo mede-sporters! Met het nemen van diverse supplementen staan er veel potjes in het keukenkastje. Het ene supplement neem je 1-maal daags, het andere 2-maal daags, het ene 1 tablet of capsule, het andere wel 2 of 3. Hoe doen jullie dit? Met een pillendoosje, vullen voor de hele week, of hebben jullie andere handige manieren bedacht of hulpmiddelen hiervoor? Mvg Frank
  14. Pre-workout

    Ik ga zelf erg goed op 2 dubbele espresso's en een banaan als pre-workout Wij verkopen sinds kort ook een energy gum en ik ben hier zeer enthousiast over. De dosering is een stuk hoger dan die van First en al helemaal dan die van Sportlife. Echt het proberen waard. 10 minuutjes van tevoren innemen en energie. Ook handig voor werk, autoritten of studie. Je vindt 'em hier: https://core-nutrition.nl/collections/pre-workout/products/grizz-energy-gum Mvg, Frank P.S. Pre-workout hebben we natuurlijk ook.
  15. Wat is jou favoriete smaak whey protein?

    Ik vind het lekker door de kwark met wat fruit. Dan is banaan, aardbei of vanille het lekkerst!