Advertentie:

Bas

Members
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normaal

About Bas

  • Rank
    Amateur
  • Birthday 10/18/1990

Personal Information

  • Gewicht
    79
  • Vetpercentage
    standaard te hoog
  1. Fitness tips topic

    Beginnen met 2x per week full body, daarna 3x. gewoon lekker chinups, pullups, deadlift, bankdrukken, dippen en wat bicep curls (want curls for the girls). Geen wonderen verwachten en kijken of je het leuk vind. Maar dat zou ik doen
  2. Iemand al naar spectre geweest?

    I wish. steeds geen tijd om te gaan...
  3. dumbbell of barbell?

    Met bankdrukken moet ik altijd een stuk minder gewicht pakken wanneer je met dumbbells aan de slag gaat, omdat dumbbells er bij mijn sportschool niet hoger dan 30kg gaan. Curls neem ik aan dat je bicep curls bedoelt en dan vind ik dat je met een barbell gauw compenseert en de deltoideus anterior snel aanspreekt om het gewicht toch omhoog te krijgen. Wanneer je bicep curls pakt met dumbbell dan kan je dit (redelijk) uitsluiten
  4. HMB

    heb het niet gelezen, wil jullie er alleen op wijzen dat er bij mijn studie word verteld dat wanneer je informatie uit de zorg/medici haalt wat 5 jaar geleden gepubliceerd is. Het eigenlijk al irrelevant is. Misschien is het met dit soort onderzoeken anders maar het is alsnog een tijd anders. Houd hier rekening mee wanneer je artikelen ziet Fijn weekend p.s. ik zal die tested zma eens proberen wanneer ik weer kan trainen, behalve proteïneshake gebruik ik niets en mijn eten is wat de pot schaft dus wanneer er iets verandert kan het alleen daar aan liggen
  5. Cheat day

    Met eten bedoel je toch? Als ik op dieet ben dan 1x per week 1 alcoholisch drankje en in weekend misschien 1 of 2 keer een koek. Een echte cheatday dat je jezelf helemaal volpropt doe ik dan niet aan
  6. Bank drukken

    Vind ik ook. Iedereen doet het anders. Persoonlijk (niet gaan slaan Dave) prefereer ik ook bankdrukken met een niet holle rug omdat dit naar mijn mening rugklachten tegengaat.Benen in hurkhouding omhoog vind ik discutabel omdat je een stuk minder stabiel bent. Maar zoals je hier ziet https://www.youtube.com/watch?v=gRVjAtPip0Y doen zij het ook weer anders als bij jouw filmpje. Zoals je zegt is hij een oude bodybuilder met dus ook (hoogstwaarschijnlijk) verouderde kennis
  7. Blesure

    Dus als ik het goed begrijp bedoel je de pees van je biceps die aan je radius vast zit? Ontstekingen kan je makkelijk herkennen wanneer het warm en rood is. E.v.t gezwollen. overbelastings klachten komen op deze manier: eerst klachten na inspanning, klachten tijdens inspanning, klachten continu. de overgang spier-pees en pees-bot is vaak wel het zwakst dus dit is goed mogelijk Verder kan ik er weinig over zeggen zonder het daadwerkelijk te zien.
  8. Blesure

    bent arm barbell pullover (voor latissimus dorsi) http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/bent-arm-barbell-pullover link met video (ook al is het van bodybuilding.com ter verduidelijking. Deed niet eens zo gek, rustig aan en geconcentreerd. Net iets te ver naar achter en een beetje pech denk ik.
  9. Blesure

    Ik ga zelf ook altijd zolang mogelijk door, maar gister schoot m'n schouder uit de kom dus heb nu even geen keus. Dan maar hardlopen
  10. Blesure

    Graag gedaan. En voor je uitschuiven is heel normaal hoor. Als je thuis zit heb je geen gains natuurlijk
  11. Blesure

    Den Dave. Ben je al bij een specialist geweest? Over het algemeen gaat het echt pas over bij volledige rust, wat lastig te realiseren is aangezien het je onderarm is en die gebruik je bijna altijd wel. Excentrische contracties en rekken kan eventueel helpen, maar het is helaas een hoop giswerk wanneer je niet precies weet wat het is. Zoals je zegt wanneer je denkt dat het weg is dan ga je weer trainen. Of te wel het is nog niet helemaal weg, en dan begin je te snel en zodoende komt het weer terug. Vicieuze cirkel. Mijn advies zou dus zijn (wanneer je het nog niet gedaan hebt uiteraard) zoek een fysiotherapeut op die er naar kan kijken zodat je duidelijk weet wat je hebt en wat je er aan kan doen. Via een site en/of foto's is het voornamelijk giswerk en dan heb je nog niet wat je wilt Succes
  12. semi-nieuw

    haha ik drink alleen op vrijdag & zaterdag. Een enkele op zondag. Maar als ik drink dan zijn het wel stevige hoeveelheden ja. Meestal moet ik weer halve week trainen om het weg te krijgen, en vrijdag zie ik er dan pas weer 'normaal' uit en begint het weer van voren af aan.
  13. semi-nieuw

    Geen voedingsschema. Ben vooral blij als ik een beetje weg kan blijven van het bier (wat volgens de planning na 5 september gaat lukken) Behalve bier leef ik redelijk gezond, alleen nog op zoek naar gezonde snacks voor in de avond
  14. semi-nieuw

    Heb al paar dingen gepost maar vergeten dit in te vullen. Bas. 24 jaar. Fysiotherapie student (ironisch genoeg zelf regelmatig last gehad van overbelastingsklachten) Tot afgelopen jaar met veel plezier op schaatsen gezeten maar na hier gestopt mee te zijn alleen nog maar fitnessen. Fitness doe ik +/- 4 keer per week en ben recentelijk weer begonnen met hardlopen. Zoals je kan zien op de foto is dat hardlopen ook hard nodig hehe.
  15. Hardlopen

    Ah beter, dan wacht ik het even af en ga ik wel 2x per week proberen. Gelukkig heb ik het met fitness. Bedankt voor de snelle reacties en will keep you guys posted of het overgaat