Hallo, ik wilde me even voorstellen.
Ik ben 47 jaar, getrouwd en 2 dochters. Reden om lid te worden is om te leren en effectiever mijn trainingen te kunnen doen met kennis die hopelijk gedeeld wordt ☺️.
Mijn hele leven sportief geweest, en de laatste 2 jaar is dat wat meer gefocust op fitness en spiergroei. Op dit moment voetbal ik 2x per week (training en een wedstrijd) en doe ik daarnaast 2x pwk Crossfitles op de sportschool. Daarbuiten sport ik nog 2x pwk zelf een 1.5 uur in de sportschool. Het is met name voor die 2x zelf sporten waar ik wat advies zou willen vragen op een later moment aangezien ik daar specifiek mijn bovenlichaam wil trainen op kracht en massa.