Advertentie:

Sciacca

Members
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Sciacca last won the day on February 1

Sciacca had the most liked content!

Community Reputation

12 Goed

About Sciacca

  • Rank
    Amateur

Personal Information

  • Gewicht
    85
  • Vetpercentage
    15
  • Lengte (in cm)
    182
  1. 12 week LGD4033 logbook

    @ShortyJe zal er inderdaad niet veel naast zitten. Tijdens de cycle ook mijn kcal nooit echt veel hoger geweest dan +5 tot 10% boven onderhoud. @SkuusonBedankt! 4 weken Clomid @Bdjsuper om te lezen dat je het interessant vond en graag gedaan
  2. 3 dagen krachttraining

    Je zou 3x full body kunnen doen, zoals @Jeroenzegt. Of: Als je vooral op kracht traint (&dus vaak tegen je max aanzit), kan ik je upper-lower-fullbody ook wel aanraden. Voor mijzelf is dit qua herstel ideaal gezien je op een upper/lower dag heavy kan gaan - 2 dagen rust - en op de fullbody afwerkt.
  3. 12 week LGD4033 logbook

    Nakuur afgelopen! Sinds vorige week klaar met de nakuur. Tijdens de nakuur van 4 weken voornamelijk op onderhoud of net iets boven onderhoud gegeten. Qua training viel ik terug op een 3x fullbody om gemakkelijker te herstellen. Mijn gewicht viel terug op een slordige 84kg de eerste week. Maar ik blijf mooi op hetzelfde gewicht schommelen. Na de nakuur kan ik zeggen dat de volle look van toen wel minder is en dan denk je direct van 'shit', maar dat is normaal. Eindresultaten: Qua kracht ben ik niets verloren. Gezien mijn schema (minder focus op kracht) tijdens LGD ben ik minder tot het max gegaan op heavy compounds om mijn lichaam gewoon gemakkelijker te laten herstellen. In de plaats daarvan deed ik meer reps met enkele kilo's minder. Deze werden na verloop wel zwaarder Qua vetpercentage ben ik (aanzienlijk) gedaald (17-18% naar 14-15%) Vanaf deze week verlaag ik mijn kcal naar ietsje onder mijn onderhoud om mijn vetpercentage verder te laten dalen naar 12%, dat vetpercentage ga ik proberen vasthouden. Vanaf dit bereikt is starten ik met iets nieuws Hopelijk hebben bezoekers, leden enzv iets gehad aan mijn log, ik heb geprobeerd zo uitgebreid en gedetailleerd mogelijk te zijn. Grts, Sciacca
  4. 12 week LGD4033 logbook

    Eindupdate: De kuur afgerond met 85kg op de kop (+2kg sinds start). Daarnaast is mijn vetpercentage van 18% naar 15% gegaan. Buikspieren zijn aanwezig en dat was zeker niet het geval bij aanvang, ook een stuk vasculairder. Aangekomen gewicht lijkt dus niet veel, maar dat is het dus wel en dat is zeker merkbaar. Hoe heb ik deze kuur ervaren? Leuke kennismaking, bij aanvang eigenlijk begonnen om verder te gaan in m'n bulk, maar rond week 6-7 ben ik eigenlijk meer en meer de kuur gaan gebruiken als een recomp (vet omlaag, spiermassa omhoog) momentje. Trainingen in de gym gingen super. Als je al jaren naturel traint, voel je dit na 10 dagen zeker goed door je lijf gaan. Ook pumps waren direct (nu nog) aanwezig. Mijn trainingsschema sloeg ik om naar een meer spieropbouwende fase, ik trainde voordien meer op kracht. Mijn totale omvang is een er een stuk op vooruitgegaan. Negatieve ervaringen: Amper gehad, cravings waren eigenlijk voor mij de zwaarste. Na het einde van de kuur voel ik wel dat m'n test werd onderdrukt, wat uiteraard part of the game is. Bij aanvang van kuur had ik eerder een boost in test. Over het algemeen heeft mij dit niet belemmerd. Voor herhaling vatbaar? Zeker! LGD is mij super bevallen in deze periode. In de zomer zou ik het wel niet doen, tenzij ik opnieuw doorbulk. Er staat zeker een volgende cycle met iets nieuws gepland vanaf ik volledig hersteld ben en die zal ik ook zeker loggen. Op het einde van de nakuur geef ik zeker nog een reactie om deze log mooi te eindigen!
  5. Voorstel rondje :)

    Hi Gompie Proficiat met je huidige transformatie! Zoals je wel verwacht is training, voeding & rust in orde hebben altijd het belangrijkst. Zie de voeding en rust als de fundering en de training als je bouwproject. Als je de eerste genoemde niet in orde hebt, zakt je project ineen en boek je weinig tot geen progressie. Ikzelf ben voorstander van full body en upper/lower splits. Reken erop dat idealiter elke spier 2x moet getriggerd worden om goed te groeien. Met deze splits hoef je minder vaker te gaan trainen, terwijl je toch sneller vooruit zal gaan. Klinkt super toch? Qua cardio kun je bijvoorbeeld 1 dag wel, 1 dag niet, .. Belangrijk om jezelf niet te veel uit te putten na een krachttraining. Een wandeling of een aparte dag cardio is soms beter in mijn ogen. Maar daar moet je voor zijn Is natuurlijk mijn mening en voor iedereen verschillend. Hoe ziet je voeding er momenteel uit?
  6. 12 week LGD4033 logbook

    @Shorty Ik ben zeker tevreden! Op alle vlakken goed vooruit gegaan! Qua spiermassa ben ik inderdaad goed bijgekomen, kan ik niet naast kijken Nakuur start volgende week! @Traveller040 Bedankt man! Uit jouw log heb ik ook veel geleerd! Ik frustreerde me vroeger altijd enorm aan mensen die logs niet afmaakten of super wazig waren. Een log maken voor jezelf is ook gewoon belangrijk en nog beter als je er anderen mee kan helpen! LGD was zeker niet de eerste & laatste
  7. 12 week LGD4033 logbook

    Laatste week van de LGD cycle: Niet bepaald veel nieuws te melden, alles loopt gesmeerd. Gewicht is ongeveer hetzelfde gebleven, ik ben 100% zeker dat er nog wat kilo's zouden bijgekomen zijn indien ik dit wou maar ik zit goed op dit gewicht. Vetpercentage is lager dan in het begin & ik heb meer gewicht hangen. Ook kracht zit goed! Volgende maandag start ik met de nakuur, die update zal ik later nog geven met daarin een eindreview over mijn hele ervaring met deze cycle.
  8. Onzeker over progressie als beginner

    Goede progressie ! Absoluut niet onzeker zijn. Focus houden op je vooruitgang en niet te ver vooruit denken. Ik kan je met 200% zekerheid zeggen dat je spieren bijgekomen bent! Ikzelf heb heel wat moeite moeten doen om spieren bij te komen (omvang). Mijn kracht ging er wel op vooruit, maar in de spiegel verloor ik vet en op de weegschaal verlies ik kilo’s wat mij dus lang een “skinny” guy heeft gemaakt. Ik heb veel mensen gezien die groter zijn, maar qua kracht achterop liggen. Was niet leuk vroeger, maar nu denk ik daar helemaal anders over! Uiteindelijk zullen je spieren wel aanzienlijk groter worden, maar dat heeft tijd nodig. Heb je wat extra info omtrent voeding en je trainingsschema?
  9. Creatine

    Ik gebruik gold standard. Ben over het algemeen super tevreden over hun whey & creatine (caps in mijn geval)
  10. 12 week LGD4033 logbook

    Update! Gewicht: 86,3kg (+0,8kg) / (+3,3kg sinds start) Druk geweest dus ik ben wat later met de opvolging. Na de deload van een tijdje terug, opnieuw op normaal niveau beginnen trainen. Heeft mij serieus verder geholpen. Ik ben niet gestopt met trainen in deze periode, gewoon een dag minder (dus 3x/week fullbody) met intensiteit 6à7. Ook heavy compounds heb ik achterwege gelaten. In die weken viel mijn gewicht wat terug, maar dit bleek vooral vet te zijn. Ik merk vooral terug een verschil van de LGD sinds eind vorige week en deze week (week 6-7). Als ik bijvoorbeeld een dag wat kcal te weinig eet, verlies ik onmiddellijk een kilo. Recompen met LGD lijkt mij dus echt ideaal want spieren/kracht verlies ik verder niet, in tegendeel. Complimenten van mensen rondom mij. ++ Een pak meer uithouding Vasculariteit serieus omhoog (overal maar vooral schouders) Metabolisme aanzienlijk verbeterd Pomp is lachwekkend (positieve zin) Week 8 komt er bijna aan. Nog steeds geen sides te melden.
  11. 12 week LGD4033 logbook

    Update! Wat vertraging, maar wou echt even wachten tot de 5e week voltooid was. We starten aan week 6. Intussen een goede 5 weken achter de rug, zonder (grote) sides. Vorige week op onderhoud gegeten (ca 2300 kcal), macro’s aangepast en een deload begonnen. Voorgaande at ik 2800-3200 kcal afhankelijk van de beweging die ik had. Niets veranderd in gewicht en dit was ook de bedoeling om af te tasten. In de spiegel oog ik vasculair en droger. (Ik loop de hele dagen met pomp rond in m’n deload) Daarnaast merken mensen ook op dat ik voller sta. Ik besloot een deload te starten omwille van vermoeidheid en trager herstel, ook bleven mijn maaltijden soms uren op m’n maag liggen. Kan dat ik wat weerstandsverlies had of dergelijke. In ieder geval is dit volledig verdwenen. Ik hou de deload wel nog vol deze week. Korte samenvatting: Huidig gewicht: 85,5kg (-0,2kg) Vetpercentage wordt deze week gemeten! Kcal staan op onderhoud voor 10 dagen. ++ - pomp altijd aanwezig, verdubbelt na 10min trainen - gevoel dat m’n benen vol kracht zitten? (Als dat zelf een punt is) - kracht/uithouding in het algemeen beter — - sneller uitgeput, vermoedelijk door zware training dat minder opvalt door de uithouding die je krijgt van lgd - zeer levendig dromen? - test lichtjes onderdrukt, maar kan ook van die uitputting zijn die ik opmerkte vorige week. Intussen alweer beter! Niet zo grote sides dus! & in het algemeen verwaarloosbaar, gewoon voldoende rust nemen is KEY, want je hebt het gevoel veel meer aan te kunnen tijdens de cycle, maar achteraf heb je hier een drop in energie.
  12. Logboek LGD-4033 & RAD-140

    Ik had de uithouding ook snel te pakken! De andere effecten zijn pas tussen week 2 en week 3 gestart. Uiterst benieuwd naar de volgende weken op combi lgd + rad succes!
  13. 12 week LGD4033 logbook

    Begin september, twee weken niets gedaan (op reis). Derde week (vanaf 11e) terug begonnen, langzaam, dus mijn intensiteit op 60-65% voor een week, erna een week 70-80%. Dus laatste week september terug op normaal tot nu (+-9,5week).
  14. 12 week LGD4033 logbook

    Bedankt Shorty ! Zolang er iets of wat bijkomt, ben ik uiterst tevreden. Ik train 4x (PPL + 1x fullbody) per week, elke dag zit er wel een big lift in (uiteraard niet allemaal max gewicht). Soms squat & bench op 1 dag. De intensiteit ligt natuurlijk een pak lager dan een individuele PPL dag. Mijn interesse ligt vooral op powerlifting. Tips zijn zeker welkom, ik leer graag bij. Over je tip, kan ik een de-load plannen? Ik blijf wel steeds trainen, maar veel lichter.
  15. 12 week LGD4033 logbook

    Update: Bijna klaar met week 4. Gewichtgemiddelde vorige week: 85,7kg (+2,7kg sinds start) Uiterst tevreden over het gewicht dat bijkomt, clean en steady, net zoals ik wil. Sinds vorige week kan ik duidelijk merken dat m'n kracht omhoog gaat naast vorige aangehaalde puntjes. Pomp is er direct. Hongergevoel is wat gaan liggen, ben ik blij mee want anders zit ik 's avonds ijs of pinda's te vreten Wat me deze week wel opviel is dat ik meer slaap nodig heb (slaap 7 à 8u). In de gym ga ik als een speer, daarna ben ik uitgeblazen. Side van LGD? Verder loopt alles prima. @Traveller040Thanks voor de tip! Bloedtest werd ook afgenomen voor deze kuur @Tour de Force Zo snel ging ik nog niet opgeven