Advertentie:

Wess1988

Members
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Wess1988 last won the day on April 16 2017

Wess1988 had the most liked content!

Community Reputation

7 Normaal

About Wess1988

  • Rank
    Amateur
  • Birthday 05/14/1988

Personal Information

  • Gewicht
    90
  • Vetpercentage
    12
  • Lengte (in cm)
    188
  1. RAD 140 cyle + log

    Wat ik een beetje mis hier, zijn de before en after cijfers van je gewichten, zowel bw en in de gym met oefeningen en de before en after foto's van je lichaam. Voor de rest lekker bezig.
  2. Nieuw in deze wereld

    Welkom en gefeliciteerd met je resultaat! Zeer indrukwekkende cijfers. Helaas weer een lid die naar de anabolen wilt grijpen. Ik raad het af want er valt nog veel meer uit te halen op natuurlijke basis. Als je niet vooruit gaat kan dat aan meerderen dingen liggen. Denk aan voeding, oefeningen, rust, aanleg enz. Ik lees dat je 14uren per week in de gym bent. Dat is 2 uur per dag, wanneer was je van plan om je rust te pakken? (je groeit in je rust). Tevens ben ik ook wel benieuwd naar je schema.
  3. Even voorstellen, weSS

    Daar ben ik weer! Grappig om een oud forum door te lezen haha. Ik train nog steeds, met tussen de jaren door weleens gestopt uiteraard. Hieronder een rug foto hoe ik er nu bij sta.
  4. Even voorstellen, weSS

    Mwa, lang niet zoals het zou moeten. Heb nu 5 trainingen achter de rug in 2 weken tijd. Enkel is nog niet 100% hersteld.
  5. Mijn progressie

    Netjes. Hele vette broek ook
  6. Even voorstellen, weSS

    Ja ik denk het wel. Stilzitten op de bank en eten wat je eten kan. Chips, koekjes, maar probeer wel een beeeetje op de eiwitten te letten. Vanochtend het gips er af gehaald in hetziekenhuis thank god. Nu weer oefenen met lopen en oefeningen doen voor de enkel.
  7. Even voorstellen, weSS

    Alweer 2.5kg kwijt in 5 weken tijd.. armen lijken mee.te vallen, maar zo.voelt het niet..
  8. Wat doen om echt breed te worden

    Of noten. 100 gram cashewnote = 600 kcal. Zitten wat meer vetten in, maar opzich prima. Pindakaas is ook top. Of zoals ik vroeger deed: 300ml volle melk 2 grote eetlepels pindakaas 1 scoop weightgainer van merk X 1 scoop eiwitshake van merk X 300gram magere franse kwark 1 banaan Nachtje in de koelkast en opdrinken:)
  9. Wat doen om echt breed te worden

    Voeding is 50% de basis om grootte worden, krachttraining 30% en rust 20%. Zal vast niet exact die cijfers zijn, maar je snapt mij vast wel. Voeding = groeien
  10. Even voorstellen, weSS

    Ja klinkt niet prettig man! Ik hoop dat het snel hersteld. Betreft een breuk die niet vaak voor komt zeiden de dokters. Normaal breek je nog dingen er omheen zoals je enkel, maar dit is de binnenkant van mijn scheenbeen, bij mijn enkel. Maja we gaan het zien. Trainen moet wel. Ik voel me zo slap en nutteloos op de bank. Voeding gaat dan ook slechter want je trekt makkelijk een zak chips open ipv een bak kwark.
  11. Koningsdag

    Zat thuis op de bank met het pootje omhoog Savonds wel een maatje op bezoek en paar biertjes gedaan
  12. Even voorstellen, weSS

    Nee ik ga proberen zoveel mogelijk zittende en liggende oefeningen te doen. Eigenlijk kan bijna alles behalve bor, squats enz enz.
  13. Even voorstellen, weSS

    Jah ik hoop het ook. Het is trouwens een gebroken scheenbeen officieel. Misschien dat ik vanmiddag even ga trainen want de massa neemt flink af nu Hele dag stil zitten en slecht eten = massa weg en je vies voelen. Ik heb hier de breuk omcirkeld. Onderin is de achterkant van mijn hak. De voet wijst dus iets naar links op de foto.
  14. Summerbody time: 8 weken coaching aanbieding

    Veel eten is altijd goed. Abs are made in the kitchen haha.
  15. Summerbody time: 8 weken coaching aanbieding

    Nice. Maar voor 60 euro kan ik een hoop kwark halen Grapje he