Advertentie Bodyengymshop

Carli

Members
  • Aantal bijdragen

    7
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

3 Normaal

Over Carli

  • Rang
    Amateur

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    67
  • Lengte (in cm)
    179
  1. IFBB Comeptitie

    Hey Jolien, ik heb helemaal geen verstand van wedstrijden of competities of iets dergelijks dus daar ga ik niets over zeggen 😆 Maar ik heb een tijdje via LINDA.nl Dafne van Dommelen gevolgd in de aanloop naar een bikini fitness wedstrijd. Jij hebt je waarschijnlijk al lang goed ingelezen maar misschien toch interessant om te bekijken je ziet goed hoe het haar leven veranderd op dat moment. Hou ons op de hoogte!
  2. Benen training

    Een tijd geleden mijn lag day omgekeerd uitgevoerd, zelfde idee als hierboven beschreven. Die lunges en squats aan het einde! Killing 😵 Voor mij een eenmalige actie!
  3. Toewerken naar chin ups

    Bedankt voor de duidelijke uitleg Peter. o.a. Lat pulldown en reverse grip lat pulldown heb ik al een tijd in mijn schema verwerkt daarnaast heb ik veel met een "stiek" geoefend, ik merk dat ik in die tijd wel vooruit ben gegaan. Van geen chin up naar 3/4 chin-ups hierna moet ik mijn benen gebruiken om een momentum te creëren. Ik wil graag toch tot de 8 kunnen komen, ik ga eens proberen of het helpt om de pulldown met meer gewicht en minder herhalingen te doen. Wat betreft pull ups.... die lukken helemaal nog niet Maar zoals Jolien zegt de aanhouder wint!
  4. Toewerken naar chin ups

    Hey Jolien, Ik haak even in op je topic, hier een "lotgenoot" wat betreft chin ups. Loodzware oefening die ik maar niet goed onder de knie krijg. Zit er bij jou al vooruitgang in?
  5. Hi there

    Dat heb ik gemerkt idd, train de laatste tijd met een split schema upper/lower body, waar voorheen mijn bovenlijf achter bleef begint dat nu eindelijk een klein beetje bij te trekken ;-) En wat betreft voeding eet ik gezond en afwisselend, maak veel zelf en maak gebruik van een app om mijn macro's te berekenen. Gaat goed, behalve in de weekenden dan laat ik nog al eens een steekje vallen wat betreft gezonde voeding.
  6. Niet-gym kleding

    Misschien de oplossing voor je jeans probleem ;-) http://www.menshealth.nl/Stijl/Eindelijk-een-jeans-voor-mannen-met-gespierde-benen
  7. Hi there

    Hey mede sporters, Ook ik wil me even voorstellen, mijn naam is Carli, 27 lentes jong. Ik train al meer dan 10 jaar bij dezelfde sportschool waar ik jaren met name groepslessen heb gevolgd waaronder bodypump. Toen resultaten behalve een goede conditie uit bleven en ik helemaal klaar was met de groepslessen ben ik 2 jaar geleden met krachttraining begonnen. Ik ga sinds die tijd weer met heel erg veel plezier trainen Ik werk fulltime op erg wisselende tijden (dag en nacht) en sinds het afronden van mijn opleiding heb ik weer meer tijd om mij te verdiepen in sport en voeding. Ik hoop hier eea te leren wat betreft trainings methoden en voeding in combinatie met mijn onregelmatige levensstijl. En natuurlijk is gezellige klets ook welkom!