Advertentie:
-
Content count
12 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Everything posted by Koertie
-
Is er hier iemand die ervaring heeft met Crossfit ben wel nieuwsgierig wat dat nu in houd.
-
ik ben gisteren begonnen met 5x5 stronglift. spierpijn!
-
lekker duidelijk omschreven allemaal. TOP morgen eerst maar eens mijn vetpercentage meten
-
niet klagen maar dragen. inkakken is bijpakken :-p
-
rug + biceps vandaag. zondag mijn pr legpress opnieuw verbetert. nog 2 weken en dan een nieuw schema.
-
was ik ook niet van plan maar ik hoor steeds meer mensen er over en was nieuwsgierig wat het inhield. thanx
-
Hallo Jolien, Vraagje hoeveel crea en whey gebruikte je op een dag?
- 14 replies
-
- nieren
- overbelasting
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
ziet er goed uit. je ziet idd goed het verschil. you go girl
-
ik dronk vroeger 10 tot 12 bakkies koffie per dag nu alleen nog maar thee en water. als ik nu mijn pre workout neem dan slaat deze in als een bom en kan ik heerlijk in beastmode mijn training doen. HEERLIJK maar niet te vaak anders wordt de werking weer minder.
- 15 replies
-
- pre-workout
- protein
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Gisteren chestday vandaag zijn mijn benen aan de beurt om helemaal uit elkaar te trekken.
-
In onderstaande filmpje heeft hij het over dat de fly's slecht zou zijn voor de schouders. en op zich klinkt zijn uitleg wel aannemelijk. Hebben jullie hier ervaring mee? Hij noemt 1 alternatief voor de binnenkant borst (pec fly) maar zijn er nog meer alternatieven?
-
Done!
