Advertentie:

topeiko

Members
  • Content count

    262
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Everything posted by topeiko

  1. Wat heb jij vandaag getraind?

    Nav het voedingstopic "wat heb jij vandaag gegeten", nu ook voor trainen! Warming up: Dynamisch stretchen Opdrukken (met 20kg extra) + optrekken Training: Bankdrukken BOR Dumbell Press French Press Bicep curl 15 minuten uitfietsen op hartslag 125. jullie?
  2. Hoog mooiboy gehalte Wel mooi resultaat btw
  3. Mass Perfection Review

    Mooi product, gainzzzzzzzzz
  4. Mucuna pruriens poeder

    Ohw, dan heb je hele kleine Zo zie je maar weer dat er heel veel verschillende maten zijn
  5. Mucuna pruriens poeder

    Ik drink alleen thee, is een theelepel ook goed?
  6. Fit logboek

    What happend man? Jammer!!!
  7. 10% korting bij XXL nutrition

    Haha, ja wel vet mooi dat die eigenaar gepakt is op anabolenhandel oid.. http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/2015127/2009/02/13/Tweemaal-zes-jaar-voor-verdachten-Delftse-pink-zaak.dhtml
  8. Wat eet jij nu?

    Tosti tonijn is echt heel heel nice!! Serieus, het is ineens best smaakvol geworden haha
  9. Bodylab kortingscode 15% - 15ALL

    Dat is ook enigzins zeker waar. Iets is zeker beter dan niets in geval van supps, maar je moet wel weten waarom je het toepast. Wannee rje dat weet, heb je vaak ook wel een beeld van je voedingsschema marleen ;)
  10. Wat eet jij nu?

    Pannenkoeken zojuist gegeten. Met een half uurtje ben ik thuis en ga ik nog eventjes rijst + kip eten. Yummie! Ik zeg het maar vast om dubbelpost te voorkomen
  11. Bodylab kortingscode 15% - 15ALL

    Ah, op die manier. Desalniettemin zou ik op dit moment niet graag met BodyLab geassocieerd worden. Ik zal ze ook eens een berichtje sturen, kijken wat er gebeurd :D
  12. Explosive training

    En extreem blessure gevoelig imo. Plyometrie is inderdaad een leuke trainingsvorm. :)
  13. Bodylab kortingscode 15% - 15ALL

    Uit recent onderzoek blijkt dat Bodylab hun Whey niet echt op orde heeft.. dusja, ik snap hun kortingsacties wel. Ze hebben nu die orders zo nodig..
  14. Explosive training

    Zit opzich wel wat in, pro's doen dat ook. En die staan vaak ook medische begeleiding dat ze met spiermeting kunnen zien hoeveel die belast is. Wat ik me dan afvraag. Er zijn tientallen onderzoeken (kan ze zo niet vinden) die ook excentrisch en isometrisch enorm aanmoedigen ipv snel en korte herhalingen. Ik ben nogsteeds overtuigd dat excentrisch trainen gecombineerd met isometrisch 2 hele belangrijke factoren zijn voor KT om massa te winnen. Dat is meer ook uit persoonlijke ervaring!
  15. Zelfs dan is een PWO soms lekker hoor Ik ben soms ook extra vorlijk en energiek, maar met een PWO voelt alles net wat chiller.
  16. Quinten 17 logboek

    Is dat zo? Dus je moet na elke training kotsen? Anders heb je een kut workout?
  17. Eelt

    Hoi, Ik heb echt mega veel eelt op mijn armen, hoe halen jullie dit weg?
  18. Eelt

    Thanks, bij de HEMA heben ze ook best wel goedkope. Nice :)
  19. Voeding is persoonlijk en heel variabel

    Interessant :)
  20. benen trainen

    Benen trianen is ook niet nodig, in de zomer gewoon zorgen dat je een broek aan hebt die net over je knieën valt :D
  21. benen trainen

    Ik zie nergens het juiste antwoord voorbij komen. Om je vraag te beantwoorden mbt duursport: Nee. Duursport is een aerobe sport, met krachttraining kom je nooit in die fase om je spieren zo te trainen. Als je hardlopen wilt oppakken, moet je duursporten gaan doen. Dus langer dan 2-3 minuten intensiteit aaneengesloten, zodat je zuurstofverbranding verberterd. Uiteraard zijn er oefeningen voor de heupen, core en onderrug van belang bij hardlopen. Het zorgt voor een economischere en ergonomischere houding, waardoor je beter kan presteren. Bij hardlopen hoef je niet je bovenbeenspieren krachtiger te maken, bij sprinten daarintegen wel. Dan zit je weer in een ander energiesysteem, die je ook bij KT gebruikt. Ook dan moet je juiste oefeningen kiezen.
  22. Eelt

    Handen, veel te intensief. Heb het maar weggesneden :P
  23. Wat eet jij nu?

    Kwark, muesli, rozijnen en wat noten. Heerlijk
  24. Wat eet jij nu?

    appelstrop en kwark een heerlijke combi. Appelstroop zit ook hoog in ijzer, waarvan ik een tekort heb. Dus prima om dat in te nemen. Alhoewel calcium ijzeropname in de weg zit haha :D
  25. Wat eet jij nu?

    Kwark, olijfolie, muesli en pindakaas en wat kaneel. Ik heb echt honger vandaag +- 1000kcal