Advertentie:

Shorty

Moderators
  • Content count

    103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Shorty last won the day on July 15

Shorty had the most liked content!

Community Reputation

11 Goed

3 Followers

About Shorty

  • Rank
    Semi-professional
  1. Nederlandse informatie over anabolica

    Er komt 29 juli een nieuwe video. Deze zal geheel gaan over orale anabolica, doseringen etc. Ik zal je vraag dan beantwoorden voordat de video komt Peter
  2. Nederlandse informatie over anabolica

    Technisch gezien wel, er hangen en vallen een paar dingen mee. Wil je die vraag nu beantwoord hebben of in een komende video? De video kan nooit lang duren, Steven krijgt veel positieve reacties op de video namelijk.
  3. Informatie SARM Ostarine / MK-2866

    Je kunt het letterlijk overal mee stacken, S4, Cardarine. LGD is de minst geschikte vind ik, omdat ze ongeveer hetzelfde doen maar LGD met wat meer waterretentie. In mijn optiek, zeker voor vrouwen, zou ik S4 of Cardarine nemen. Afhankelijk van je persoonlijke doel. Cardarine zal je meer geven op het gebied van uithoudingsvermogen en S4 zal je VEEL geven op het gebied van kracht en vasculariteit. (Aders die wat meer naar de oppervlakte komen etc.)
  4. Hoi mensen, Ik heb besloten met een goede vriend uit België die een eigen YouTube kanaal heeft, een video te maken waarin we informatie verstrekken over anabolica. Er is veel te weinig correcte informatie over dat soort dingen te vinden en daarom komen er nog veel meer van deze video's. Zo kan ik veel mensen tegelijk antwoord geven op verschillende vragen Dit is de link van de video, de kwaliteit van mijn laptop camera is niet geweldig, maar dat wordt allemaal beter. (Ik zie er hier dus uit als een lijk hahaha!) Als er vragen zijn vanuit hier die jullie beantwoord willen hebben van een bepaalde compound of iets dergelijks, plaats de vraag hieronder en dan gaan we hem meenemen in een toekomstige video! Groeten!
  5. Informatie SARM Ostarine / MK-2866

    In theorie is dat mogelijk. Dat je een klein beetje maar in een surplus zit, 150kcal misschien. Zo kan je de vetmassa zo veel mogelijk beperken. Over het algemeen kom je met een SARM minder vet aan dan wanneer je het volledig naturel zou doen, gewoon door de anabole werking en de toegenomen efficiëntie waarin je lijf dan werkt. Maar uiteindelijk zal je je kcal in de gaten moeten houden met het spiegelbeeld erbij
  6. Blast/ cruise vraag

    Dan is het natuurlijk heel normaal dat je niet meer aankomt, als je minder bent gaan eten. Je moet meer eten dan dat je verbrandt als je wilt aankomen.
  7. Blast/ cruise vraag

    Hey Arjan, Als je nog moet "pieken" NA een kuur met 400mg Tren per week... Was dat waardeloze Tren of je hebt iets fout gedaan... Om je vraag te beantwoorden: Test verhogen naar 400 is funest voor bijwerkingen en je wordt er alleen maar een waterballonnetje van. Ik zou hem op 200 houden en dan een Masteron-E ernaast doen op 500mg minimaal, 750 of zo zou beter zijn. Dan sta je hartstikke droog en het heeft praktisch geen bijwerkingen. (Anders zou een orale Winstrol bijvoorbeeld een goeie optie zijn, maar ik ga er even vanuit dat je die capsules, pillen of vloeistof niet mee het vliegtuig in kunt nemen)
  8. Calisthenics blessure

    Dan zou dat nog wel eens goed door de leeftijd kunnen komen. Je pezen, spieren en gewrichten zijn nog niet helemaal volgroeid en op volle sterkte. Dit is niet wat je WIL horen, maar wel wat je MOET horen: Mijn tip zou zijn om het rustig aan te doen, als je op deze leeftijd steeds blessures oploopt, is dat op latere leeftijd straks zeker een probleem! Geef je lichaam even de tijd om te herstellen. Tijd is alles in deze soort sporten. Groeten Shorty.
  9. Calisthenics blessure

    Hey kerel! Allereerst, welkom! Blessures zijn altijd link. Vooral in de schouders... Opwarmen is het allerbelangrijkste. Als er dan toch een blessure komt, dan is rust het enige wat je kunt doen... Dat klinkt mega kut, maar dan ben je dus al te laat. Of het aan je leeftijd ligt, is niks van te zeggen. Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
  10. Nieuw en ik doe maar wat

    Hoi Tijn! Dan ben je hier aan het juiste adres. Veel mensen die er verstand van hebben hier. Allereerst; welkom en hele nette prestatie! Het zijn er maar weinig die je dat nadoen! Wat betreft je vraag, is het antwoord eigenlijk heel simpel. Je gaat iets meer kcal eten. Even voor het simpele rekenen: 1 maaltijd meer. Dus pak 4 sneetjes brood met kaas bijvoorbeeld als je dat lust. Of 1 of 2 tosti's. Gewoon iets dat je lekker vind. Daarnaast hou je dan in de spiegel je vetpercentage in de gaten. Dat gaat niet in 2 weken een hele procent stijgen hoor! Dan doe je heel gek haha. Verder: Gewoon keihard trainen. Geef ons eens een voorbeeld van wat je doet voor een borst training bijvoorbeeld. Groeten Shorty
  11. Even voorstellen,en graag adviezen

    Exact. Het is net wat je wilt. Mij maakt dat vetlaagje niet zo uit, en dan bulk ik totdat niks meer past haha!
  12. Progressie in armen

    Google even naar "Exercises inner biceps" Dan vind je oefeningen van Athlean-X bijvoorbeeld. Of van Seth Feroce moet je eens een filmpje kijken van arm workouts. Leer je veel meer van dan wanneer ik het ga zitten proberen uit te leggen. En dan heb je er bewegende beelden bij en dan kan het niet missen!
  13. Progressie in armen

    Als je niet aan de anabole steroïden snoept op het moment, is 4/5 kilo onmogelijk om dat aan te komen in spiermassa in dat aantal weken. Een natuurlijke atleet zal dat nog niet aankomen in 2 jaar😆 Dus dat zou betekenen dat je mega veel aangekomen bent in vetmassa OF je weegschaal is optimistisch of stuk haha😂 De dikte in je bicep komt door de jaren heen, omdat je niet veel hoger kunnen. EN je hebt er oefeningen voor, voor de dikte dan.
  14. Even voorstellen,en graag adviezen

    Cutten doe ik altijd pas als ik tevreden ben met hoe weinig kleren ik nog pas! Meer eten is meer een probleem als in, je maag zit nog vol en je moet ALWEER eten. Een beetje een dilemma inderdaad als je van hardlopen houdt haha! Mijn vriendin heeft marathons gelopen en ze zegt dat ze in jouw situatie gewoon lekker 2x zou blijven lopen, maar die ene intervaltraining zou vervangen door een normale duurloop. Probeer de hartslag tussen de 140 en 150 te houden op je maximum snelheid. (Anders zul je sneller spiermassa opvreten i.p.v vet en dan moet je dus een STUK meer gaan eten)
  15. Even voorstellen,en graag adviezen

    Hoi Frederique, In elk geval welkom op het forum! Hoop dat we je wat kunnen helpen. Het is goed dat je je man hebt laten meten, want dat is een goed uitgangspunt, dan kan je ook de daadwerkelijke veranderingen zien gebeuren. Allereerst wil ik je vertellen dat het alleen mogelijk is om extra spiermassa te bouwen als je meer eet dan dat je verbrandt. En dat is natuurlijk wel te doen, meer eten dan je nodig hebt en keihard trainen. Maar! Jij doet ook aan hardlopen, en DAT maakt het moeilijker voor jou. Want dat verbrandt stiekem veel kcal die je lichaam eigenlijk nodig zou hebben om te groeien in spiermassa. Je kunt best wat cardio doen naast je krachttrainingen, maar als je op de meest efficiënte manier wilt groeien, zal je de hardloopsessies toch even wat omlaag moeten schroeven. OF dat, of VEEL meer eten. En dat tweede is op een gegeven moment toch lastig, zeker naast een baan etc. Het is een beetje afwegen wat je het liefst wilt.