Advertentie:



Shorty

Moderators
  • Content count

    377
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

Shorty last won the day on August 4

Shorty had the most liked content!

Community Reputation

98 Heel goed

About Shorty

  • Rank
    Professional

Recent Profile Visitors

2,226 profile views
  1. Vrije testosteron waarde versus totaal waarde

    Ik kom hier even in, en allereerst @Peter Wouters hele goede info. Ik denk dat jij en @Fit heel goed geprobeerd hebben uit te leggen dat dit probleem hoogstwaarschijnlijk bij dieet zit. Als men dan niet wilt luisteren en dan nog dingen wil gaan doen, kunnen we daar niets meer aan doen. Als er vragen zijn van de kant van hormonen, kunnen we eens een flinke skypesessie hebben @Kameleon. Als je daar interesse in hebt. Er zitten namelijk wel serieus downsides aan met je hormonen fucken op het moment dat prostaatkanker een issue is. (Ze zijn namelijk vaak vrij zeker van dat prostaatkanker een hormoon gedreven kankersoort is. En dan zou je dus van alles weer aanwakkeren op het moment dat je Clomid of zelfs TRT neemt.) Dit kunnen we samen uitzoeken, want zoals je je beschrijft, voel je je mega kut. MAAR iedereen hier wil je graag helpen zoals je merkt. Het begin zit denk ik absoluut bij het eten van koolhydraten en vetten. Die dieetkeuze is ronduit stom, als ik hard mag zijn Als je wilt skypen hierover, kan dat. Dan stuur me ff een berichtje met je skype account erin Groeten!
  2. LGD-4033

    Hey Snowfever, LGD wil je op 10mg per dag. 5mg is meer geschikt voor vrouwen. De ideale duur van een SARMs kuur is 12 weken, de reden hiervoor is dat het allemaal net lekker ff gaat werken op week 5-6 en dan heb je dus nog maar eventje over als je 8 weken doet, waar je met 12 weken nog 6 weken gains over hebt! SARMs zijn subtiel in hun gains, dus ineens ENORM worden doe je niet. Ik denk dat voor jouw doel LGD-4033 voor 12 weken heel leuk is en dat je er heel blij mee zult zijn qua wat het je brengt in resultaten! Ik zal je even een berichtje doen ook. Groeten!
  3. Omdat dan alle Test losbreekt? Nu moet ik zeggen dat ik geen idee heb wat je bedoelt Maar om je vraag te beantwoorden; Nee dat is niet slecht nee, het is juist super voor een mega pomp. Aderen zullen meer open staan, dus meer bloed, dus dikkere pomp.
  4. Lastig huidprobleem?

    Wat minder smakelijk en meer geschikt voor de dermatoloog, maar helpt wel als wij misschien met z'n allen weten wat het is haha. Ik denk persoonlijk iets van histamine, maar dat is gissen inderdaad zonder foto
  5. Lastig huidprobleem?

    Hoi! Ik ken deels het probleem. Ik DENK dat het misschien je shirt is, probeer eens te sporten met een ander materiaal sportshirt of zelfs een gewoon katoenen shirt? Groeten!
  6. Net begonnen

    Al het bovenstaande! En daarbij zeg ik ook: Vergelijk jezelf niet met anderen en grafiekjes. Wat belangrijk is, is wat jij van je eigen lijf vind. En of iemand anders dat mooi, vet, awesome, fit of iets anders vindt... is totaal onbelangrijk...
  7. Hoe beginnen / trainingsschema

    Jep. Perfect advies van @Peter Wouters. En dan ons schema volgen dat @jiggie aangeeft. Dan komt het zeker weten goed.
  8. Morgen gaan de gyms open!

    Oh jongen ik ook. Mezelf ingehouden, maar denk alsnog iets teveel gedaan. Dat zien we morgen en overmorgen wel haha.
  9. Morgen gaan de gyms open!

    Juistem. Ik natuurlijk ook! Het is ook maar zo voor 4 weken he jongens. Daarna wordt het weer bekeken of het weer gewoon naar normaal kan Een grote KUTZOOI is het.
  10. Precies dat bedoel ik. Het logisch dat ik niet bedoel dat iemand van 100kg op 1m65 met 40% bodyfat 200 gram eiwit nodig heeft haha!
  11. Dit is een goeie. Dat bewijst alleen maar nog meer dat we het heel erg goed doen op 160gr per day als je 80kg weegt met 0% bodyfat. Dus als je hoger zit in bodyfat heb je minder nodig. Al die gasten die je 320gr ziet eten en zo, hebben geen idee van hoe het daadwerkelijk in elkaar zit en kunnen dus 50% minder uitgeven aan hun dagelijkse proteine en dan alsnog maximaal efficient zijn Use your brain
  12. Zijn eiwitshakes slecht voor je zaadkwaliteit?

    Dat klinkt eigenlijk best goed! Dus aan het eten zal het denk ik niet liggen. Wel eens bloedwaarden laten testen? Totaal testosteron, vrij testosteron, oestradiol, LH en FSH? Als die laatste twee nou bijvoorbeeld aan de lagere kant zijn (vooral FSH) dan weet je wat je moet doen. Dan moet je daar de huisarts die je doorstuurt naar de endocrinoloog. Daar leg je alles uit en dat je graag hCG en hMG zou willen nemen. Dat boost beide hormonen en dan zou je toch vrij vlug raak moeten schieten! Voor je algehele mentale en fysieke welgesteldheid, kan je denk ik beter meteen met je endo wat bespreken over het bovengenoemde naast een TRT protocol met Proviron. TRT, Proviron, hCG en hMG. Dat is kwakjes schieten als een pornoster bwhahaha😂 dan moet er eentje zijn die de finishlijn bereikt!
  13. Zijn eiwitshakes slecht voor je zaadkwaliteit?

    De kwaliteit van sperma kan WEL beinvloed worden doordat je dieet misschien teveel EDC's bevat. Endocrine Disruptive Chemicals. Even googlen en kijken wat je precies eet door een week heen. Veel rommel zit in ons eten, zonder dat we het weten!
  14. Droogtrainen of Spieropbouw?

    Hey gozer, welkom! Dat is zeker mogelijk hoor, maar daar moet je niet teveel bij nadenken man! Focus je gewoon op het eten in de min, en dan is die sixpack er zo snel mogelijk. Als je merkt dat de weegschaal niet meer beweegt, ga je weer net ff wat minder eten per dag, gewoon 100 of 150 kcal minder. Dat doe je dan gewoon weer tot je niet meer afvalt of het beeld in de spiegel niet meer verandert. Meer is het niet! En als je daar gearriveerd bent, DAN kan je maximaal focussen op hoeveel massa je wilt pakken. Dat is wat IK zou doen, maar daarin moet je je eigen draai ff vinden!
  15. Hoe pak je sporten op na corona?

    Hahahaha dat bijvoorbeeld ja. Godverdomme wat een vorm