Advertentie:

Shorty

Moderators
  • Content count

    215
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Shorty last won the day on November 17

Shorty had the most liked content!

Community Reputation

40 Heel goed

3 Followers

About Shorty

  • Rank
    Semi-professional

Recent Profile Visitors

1,364 profile views
  1. Hey mensen, Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld. Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum. Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)? Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week. Veel trainingsplezier en melkzuur haha! Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx
  2. Hulp fitness schema

    Jep. In dit geval is dat zeker beter voor resultaten. Dacht dat ik dat erbij had gezet, sorry!
  3. Hulp fitness schema

    Hey kerel, Je staat na 4 maanden niet stil. Wat het probleem is, zijn je sets en reps. Je spieren groeien niet op 3 of 6 sets... Wat je dient te doen is per spiergroep minimaal 8-9 sets per training te doen. (Liefst meer) Dus bijvoorbeeld rug: Lat pull downs - 4 sets van 12-13 reps Machine rows - 4 sets van 10 tot 14 reps Back extensions - 4 sets van 10 tot 12 reps. Dan heb je 12 sets per training van je rug. Dat zet tenminste wat zoden aan de dijk.
  4. planken terechte hype ?

    De buikspieren, kuiten en onderrug zijn dingen die de HELE dag constant keihard werken om je in balans te houden etc. Dus die bestaan (hoofdzakelijk) uit een andere soort spiervezels. Die kan je best elke dag trainen, mits je er geen spierpijn in hebt. Wat ik je wel kan zeggen, is dat je van planken geen platte buik krijgt. Dat krijg je van het verwijderen van je vetmassa
  5. Welke supplementen gebruik jij?

    @Peter Wouters Goed plan. Is een simpel maar wel goed topic. Ikzelf gebruik maar heel weinig dingetjes: - een compleet vitaminecomplex - een intraworkout (iso drankje met veel elektrolyten) - een postworkout (dextrose) die ik altijd bij iets van Nesquick gooi. - Gember capsules - Curcumine capsules - Berberine capsules - En wanneer ik kuur neem ik ook dingen voor de cholesterolwaarden, hart, nieren en lever natuurlijk. TUDCA en NAC bijvoorbeeld voor de lever en een all-in-one die een heel eind alles behandeld voor de rest van de organen. (Rich Piana 5% Liver & Organ Defender)
  6. betrouwbaarheid slimme weegschaal

    Dit zijn vooral punten die meetellen. En ik sluit me volledig aan bij wat Peter zegt. Is zo'n enorme onzin, "slimme weegschaal" kom op nou
  7. Eiwit poeder

    Uiteindelijk? Nee. Maar in de opname wel. Eiwitten bestaan uit aminozuren en zo hebben bijvoorbeeld eieren ALLE essentiele aminozuren en bijvoorbeeld eiwitten uit van die gore, droge kikkererwten niet. Dus dan mis je er een paar. Dierlijke eiwitten hebben vaak alles wat we nodig hebben, maar plantaardige "do the job" maar zijn slechter te verteren voor ons en dat is ook een verschil voor je darmen etc. Moet je allemaal meewegen. Ik blijf ver weg van alles en iedereen wie/wat te maken heeft met veganisme haha
  8. de kop is er af

    Ik meet ze zelf nooit, geen idee wat ze nu zijn. Maar ik heb ergens een keer gelezen dat het gemiddelde in NL 33cm is of zo. Was wel al een jaar of 6 terug misschien maar toch. Dus hecht niet veel waarde aan de info maar besef dat je nu al bovengemiddeld bent
  9. Eiwit poeder

    Ikzelf neem geen eiwitpoeders of shakes. Ik vind ze tegenwoordig allemaal goor haha. Ik heb liever een stuk zalm of zoiets Maar om even bij het topic te blijven: Zoek er eentje die lekker is. Suikers heb je nodig ivm de opname van eiwitten, dat vergeten mensen. Dus probeer er eentje van MyProtein, eentje van Body&Fit shop en eentje van een MERK zoals M Double You of zoiets. Zo kan je even proeven en kijken wat lekker is. Gewoon kleine verpakkingen kopen eerst. Het komt letterlijk oo hetzelfde neer allemaal!
  10. Eiwit poeder

    Denk dat het best bestaat. ruw eiwitpoeder, maar dan komt daarbij dat het ECHT heel goor is haha. Heeft geen smaak, maar een melige textuur, dus denk dat dat geen lekkere shake of youghurt maakt haha. Vanwaar de angst voor suikers?
  11. Welke oefeningen voor licht ingegroeide borst

    Hey kerel, Dat gaat niet minder opvallen door hem te trainen, misschien gaat het naar binnen vallen juist meer opvallen als je meer massa op je borst hebt. Maar misschien ook niet. Dit is niet iets wat je zonder operatie op kunt lossen inderdaad. Wellicht is het toch echt de beste optie, aangezien je longen dan natuurlijk meer ruimte hebben... Dat lijkt me bij voetbal de allerbeste plus die je kunt krijgen! Toch maar over nadenken? De link die Fit stuurde, is een begin voor je!
  12. mooiste fysiek aller tijden

    Met deze post ben ik het 100 procent eens. Prachtige fysiek. (Overigens, mocht je dat niet weten, dit is wel ook weer een fysiek met de nodige kuurtjes door al zijn jaren heen ) Daarna komen voor mij toch wat grotere jongens, zoals Lee Priest en Lee Labrada. (Maar Zane is nummer 1 voor mij qua balans en looks denk ik) (Citeerknop werkt kut op mobiel, krijg dat niet meer verwijderd...)
  13. Enquête Fitnessmarkt

    Hoi Oscar, Ik heb hem ingevuld voor je. Ik heb alleen maar 1 enkele tip voor je: Er zijn maar 2 geslachten, man en vrouw. Al die vreemde dingen als "ik identificeer me als een glanzende lantaarnpaal" moet je niet aan meedoen als hoogopgeleid persoon. Je bent, neem ik aan, intelligent genoeg om dat te begrijpen. Daar krijgen we alleen maar meer gekkies en vreemde diversiteit van op de wereld. Verder prima vragen. Groeten!
  14. spider curl versus incline curls

    Bij Spidercurls plaats je juist GEEN spanning op je schouders. (het gaat om de front delt, die werkt soms mee bij bicep oefeningen en dat willen we niet.) Er is geen actieve flexie van de schouders, wel passieve, maar dat maakt geen drol uit want de spieren worden niet geactiveerd. Bij een Spidercurl hangen je schouders helemaal los en die doen daar helemaal niets. Als dat wel zo is, doe je de oefening verkeerd. Er wordt tijdens die Spidercurl echt heel veel gevraagd van de bicep, totale isolatie.
  15. spider curl versus incline curls

    Dat kan inderdaad wat meer spanning op die pees geven. In het geval van pijn in de schouder, zou ik die pijn zeker vermijden. Bijvoorbeeld een Spider Curl liggend op je buik op het bankje is dan een optie ja. Prima idee.