Advertentie:

Shorty

Moderators
  • Content count

    221
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Everything posted by Shorty

  1. Hey mensen, Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld. Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum. Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)? Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week. Veel trainingsplezier en melkzuur haha! Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx
  2. Jawel hoor! Heb je misschien geen Microsoft Word op je computer? Of een Mac (Apple) zonder Word?
  3. Sarms proberen

    Hier sluit ik me bij aan! Wil je meer weten en een bron hebben, stuur me dan ff een priveberichtje! Kan je er alles over vertellen
  4. Anabolenkopen.nl

    Sowieso moet je spullen niet online kopen, allemaal ondergedoseerde teringzooi. Teveel oplosmiddelen waardoor injecties pijn doen, soms niet eens hetgeen waar je voor betaald hebt. Betrouwbare bronnen zijn zeldzaam, hier op het forum zijn ze vindbaar.
  5. Heb je de cable fly's gedaan met gestrekte arm? Dan kan je er inderdaad veel pijn aan hebben! Je moet ze doen met een kleine buiging in de elleboog. Maximaal 45 graden doorbuigen zeg maar, ietsje minder nog. Maar dan is er geen enkele spanning op de elleboog in elk geval. Is ie er dan nog steeds, misschien een Pec-Deck machine gebruiken. Die heeft elke gym wel
  6. Bpa's in blik gevaarlijk of niet

    Mijn mening over dat soort dingen is dat je je daar wel zorgen om kunt maken, maar dat dat totaal geen zin heeft. DAT zorgt alleen maar voor stress die dus ook weer hormonen in de war kan gooien. Sommige mensen roken hun hele leven geen sigaret en krijgen longkanker en mijn opa rookt inmiddels 71 jaar en zijn longen zijn "gezond". als je ergens voor gevoelig bent, krijg je het toch wel, of je nou verschrikkelijk oplet of niet. Lang verhaal kort: Dikke tip van mij! Doe geen dingen die je niet wilt doen en verwijder zoveel mogelijk negatieve teringzooi uit je leven en leef lekker je leven. Trainen, lekker slapen, en fijn eten. En daarmee bedoel ik dus; eet lekker je blikjes makreel. Das gezonde vis. Fuck it
  7. Dan schuif je natuurlijk de dagen gewoon op. Dan doe je zeg maar 1 dag langer over je split. Geen zorgen over maken dus, gewoon zorgen dat je de dagen achtereenvolgens afwerkt
  8. Hulp fitness schema

    Jep. In dit geval is dat zeker beter voor resultaten. Dacht dat ik dat erbij had gezet, sorry!
  9. Hulp fitness schema

    Hey kerel, Je staat na 4 maanden niet stil. Wat het probleem is, zijn je sets en reps. Je spieren groeien niet op 3 of 6 sets... Wat je dient te doen is per spiergroep minimaal 8-9 sets per training te doen. (Liefst meer) Dus bijvoorbeeld rug: Lat pull downs - 4 sets van 12-13 reps Machine rows - 4 sets van 10 tot 14 reps Back extensions - 4 sets van 10 tot 12 reps. Dan heb je 12 sets per training van je rug. Dat zet tenminste wat zoden aan de dijk.
  10. planken terechte hype ?

    De buikspieren, kuiten en onderrug zijn dingen die de HELE dag constant keihard werken om je in balans te houden etc. Dus die bestaan (hoofdzakelijk) uit een andere soort spiervezels. Die kan je best elke dag trainen, mits je er geen spierpijn in hebt. Wat ik je wel kan zeggen, is dat je van planken geen platte buik krijgt. Dat krijg je van het verwijderen van je vetmassa
  11. Welke supplementen gebruik jij?

    @Peter Wouters Goed plan. Is een simpel maar wel goed topic. Ikzelf gebruik maar heel weinig dingetjes: - een compleet vitaminecomplex - een intraworkout (iso drankje met veel elektrolyten) - een postworkout (dextrose) die ik altijd bij iets van Nesquick gooi. - Gember capsules - Curcumine capsules - Berberine capsules - En wanneer ik kuur neem ik ook dingen voor de cholesterolwaarden, hart, nieren en lever natuurlijk. TUDCA en NAC bijvoorbeeld voor de lever en een all-in-one die een heel eind alles behandeld voor de rest van de organen. (Rich Piana 5% Liver & Organ Defender)
  12. betrouwbaarheid slimme weegschaal

    Dit zijn vooral punten die meetellen. En ik sluit me volledig aan bij wat Peter zegt. Is zo'n enorme onzin, "slimme weegschaal" kom op nou
  13. Eiwit poeder

    Uiteindelijk? Nee. Maar in de opname wel. Eiwitten bestaan uit aminozuren en zo hebben bijvoorbeeld eieren ALLE essentiele aminozuren en bijvoorbeeld eiwitten uit van die gore, droge kikkererwten niet. Dus dan mis je er een paar. Dierlijke eiwitten hebben vaak alles wat we nodig hebben, maar plantaardige "do the job" maar zijn slechter te verteren voor ons en dat is ook een verschil voor je darmen etc. Moet je allemaal meewegen. Ik blijf ver weg van alles en iedereen wie/wat te maken heeft met veganisme haha
  14. de kop is er af

    Ik meet ze zelf nooit, geen idee wat ze nu zijn. Maar ik heb ergens een keer gelezen dat het gemiddelde in NL 33cm is of zo. Was wel al een jaar of 6 terug misschien maar toch. Dus hecht niet veel waarde aan de info maar besef dat je nu al bovengemiddeld bent
  15. Eiwit poeder

    Ikzelf neem geen eiwitpoeders of shakes. Ik vind ze tegenwoordig allemaal goor haha. Ik heb liever een stuk zalm of zoiets Maar om even bij het topic te blijven: Zoek er eentje die lekker is. Suikers heb je nodig ivm de opname van eiwitten, dat vergeten mensen. Dus probeer er eentje van MyProtein, eentje van Body&Fit shop en eentje van een MERK zoals M Double You of zoiets. Zo kan je even proeven en kijken wat lekker is. Gewoon kleine verpakkingen kopen eerst. Het komt letterlijk oo hetzelfde neer allemaal!
  16. Eiwit poeder

    Denk dat het best bestaat. ruw eiwitpoeder, maar dan komt daarbij dat het ECHT heel goor is haha. Heeft geen smaak, maar een melige textuur, dus denk dat dat geen lekkere shake of youghurt maakt haha. Vanwaar de angst voor suikers?
  17. Welke oefeningen voor licht ingegroeide borst

    Hey kerel, Dat gaat niet minder opvallen door hem te trainen, misschien gaat het naar binnen vallen juist meer opvallen als je meer massa op je borst hebt. Maar misschien ook niet. Dit is niet iets wat je zonder operatie op kunt lossen inderdaad. Wellicht is het toch echt de beste optie, aangezien je longen dan natuurlijk meer ruimte hebben... Dat lijkt me bij voetbal de allerbeste plus die je kunt krijgen! Toch maar over nadenken? De link die Fit stuurde, is een begin voor je!
  18. mooiste fysiek aller tijden

    Met deze post ben ik het 100 procent eens. Prachtige fysiek. (Overigens, mocht je dat niet weten, dit is wel ook weer een fysiek met de nodige kuurtjes door al zijn jaren heen ) Daarna komen voor mij toch wat grotere jongens, zoals Lee Priest en Lee Labrada. (Maar Zane is nummer 1 voor mij qua balans en looks denk ik) (Citeerknop werkt kut op mobiel, krijg dat niet meer verwijderd...)
  19. Enquête Fitnessmarkt

    Hoi Oscar, Ik heb hem ingevuld voor je. Ik heb alleen maar 1 enkele tip voor je: Er zijn maar 2 geslachten, man en vrouw. Al die vreemde dingen als "ik identificeer me als een glanzende lantaarnpaal" moet je niet aan meedoen als hoogopgeleid persoon. Je bent, neem ik aan, intelligent genoeg om dat te begrijpen. Daar krijgen we alleen maar meer gekkies en vreemde diversiteit van op de wereld. Verder prima vragen. Groeten!
  20. spider curl versus incline curls

    Bij Spidercurls plaats je juist GEEN spanning op je schouders. (het gaat om de front delt, die werkt soms mee bij bicep oefeningen en dat willen we niet.) Er is geen actieve flexie van de schouders, wel passieve, maar dat maakt geen drol uit want de spieren worden niet geactiveerd. Bij een Spidercurl hangen je schouders helemaal los en die doen daar helemaal niets. Als dat wel zo is, doe je de oefening verkeerd. Er wordt tijdens die Spidercurl echt heel veel gevraagd van de bicep, totale isolatie.
  21. spider curl versus incline curls

    Dat kan inderdaad wat meer spanning op die pees geven. In het geval van pijn in de schouder, zou ik die pijn zeker vermijden. Bijvoorbeeld een Spider Curl liggend op je buik op het bankje is dan een optie ja. Prima idee.
  22. spiergroei ectomorph

    Als het in een full body schema niet past, doe je die toch niet? Dan pak je benen apart als die achterlopen. Simpel En na weken zit je nog laaaaaaaaaang niet op je genetische max haha, denk maar aan een jaar of 4-5 keihard trainen en op je eten letten. Dan kan je pas zeggen of je een beetje in de buurt komt ervan.
  23. spiergroei ectomorph

    Wat je gaat aanzetten in x aantal weken, maanden of jaren, kan niemand je vertellen. Wat ik je wel kan vertellen, is dat iedereen een mooi lijf kan maken voor zichzelf, MAAR bij elke persoon zal dat er compleet verschillend uitzien! Over de lichaamstypen ecto, endo en meso hoef je je geen zorgen te maken. Het is een mix, maar niet boven en onderlichaam, het heeft er simpelweg mee te maken met hoe breed je heupen en schouders zijn etc. Maar voor je uiteindelijke resultaat is het 0 belangrijk. (Dat wordt bepaald door je genetica van welke spiergroepen een sterk punt zijn van je, welke niet en vooral de aanhechtingen en beginsels van de spieren) Wat je nou uiteindelijk ECHT bent, is gewoon pas te zien op het moment dat je ergens bij je natuurlijke, genetische eind komt. Is ook totaal irrelevant, behalve van hoe je massa aanzet of vetmassa afvalt. Ikzelf zet makkelijk massa aan, maar mijn vetpercentage dropt moeilijker. En anderen vallen heel gemakkelijk vetmassa af en kweken moeilijker spiermassa. En dan uiteindelijk: Hoe bouw je massa op je benen? Antwoord: Je benen mishandelen, elke spiergroep ervan. Kuiten, quadriceps en hamstrings. Je gebruikt ze de hele dag (en ze zijn dat gewend) en zijn een enorme spiergroep, dus je moet ze SERIEUS aan het werk zetten om ze aan te zetten tot groei. Dat is helaas de harde waarheid, maar das wel te doen
  24. Log/ervaring ostarine en LGD

    Awesome Sanderrrrr! Klinkt heel goed allemaal! Leuk dat je blijft loggen. Als je straks eventueel de LGD en RAD gaat loggen, kan je een extra topic openen natuurlijk! Ben erg benieuwd, heb RAD zelf gebruikt, maar pas een paar mensen gehoord die het gebruikt hadden van een betrouwbare bron. We wachten graag op jouw resultaten.
  25. Yooooo! Nieuwe video van Steven de Vos en mijzelf. Dit keer met leukere achtergrond In de video vertel ik (met mijn mega hoge meisjes stem haha) over Deca (Nandrolone Decanoaat) en wat het doet. Zowel de positieven als de negatieven komen aan bod. Vragen mogen onder de video of hier gesteld worden! Groeten!