Advertentie:



Shorty

Moderators
  • Content count

    93
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Everything posted by Shorty

  1. Even voorstellen,en graag adviezen

    Exact. Het is net wat je wilt. Mij maakt dat vetlaagje niet zo uit, en dan bulk ik totdat niks meer past haha!
  2. Progressie in armen

    Google even naar "Exercises inner biceps" Dan vind je oefeningen van Athlean-X bijvoorbeeld. Of van Seth Feroce moet je eens een filmpje kijken van arm workouts. Leer je veel meer van dan wanneer ik het ga zitten proberen uit te leggen. En dan heb je er bewegende beelden bij en dan kan het niet missen!
  3. Progressie in armen

    Als je niet aan de anabole steroïden snoept op het moment, is 4/5 kilo onmogelijk om dat aan te komen in spiermassa in dat aantal weken. Een natuurlijke atleet zal dat nog niet aankomen in 2 jaar😆 Dus dat zou betekenen dat je mega veel aangekomen bent in vetmassa OF je weegschaal is optimistisch of stuk haha😂 De dikte in je bicep komt door de jaren heen, omdat je niet veel hoger kunnen. EN je hebt er oefeningen voor, voor de dikte dan.
  4. Even voorstellen,en graag adviezen

    Cutten doe ik altijd pas als ik tevreden ben met hoe weinig kleren ik nog pas! Meer eten is meer een probleem als in, je maag zit nog vol en je moet ALWEER eten. Een beetje een dilemma inderdaad als je van hardlopen houdt haha! Mijn vriendin heeft marathons gelopen en ze zegt dat ze in jouw situatie gewoon lekker 2x zou blijven lopen, maar die ene intervaltraining zou vervangen door een normale duurloop. Probeer de hartslag tussen de 140 en 150 te houden op je maximum snelheid. (Anders zul je sneller spiermassa opvreten i.p.v vet en dan moet je dus een STUK meer gaan eten)
  5. Even voorstellen,en graag adviezen

    Hoi Frederique, In elk geval welkom op het forum! Hoop dat we je wat kunnen helpen. Het is goed dat je je man hebt laten meten, want dat is een goed uitgangspunt, dan kan je ook de daadwerkelijke veranderingen zien gebeuren. Allereerst wil ik je vertellen dat het alleen mogelijk is om extra spiermassa te bouwen als je meer eet dan dat je verbrandt. En dat is natuurlijk wel te doen, meer eten dan je nodig hebt en keihard trainen. Maar! Jij doet ook aan hardlopen, en DAT maakt het moeilijker voor jou. Want dat verbrandt stiekem veel kcal die je lichaam eigenlijk nodig zou hebben om te groeien in spiermassa. Je kunt best wat cardio doen naast je krachttrainingen, maar als je op de meest efficiënte manier wilt groeien, zal je de hardloopsessies toch even wat omlaag moeten schroeven. OF dat, of VEEL meer eten. En dat tweede is op een gegeven moment toch lastig, zeker naast een baan etc. Het is een beetje afwegen wat je het liefst wilt.
  6. Progressie in armen

    Lijkt het of je groeit in de spiegel of gebeurt er op de weegschaal ook iets?
  7. ff Voorstellen

    Ik sluit me helemaal aan bij Peter. Een simpele toevoeging: Je hebt snelle koolhydraten NODIG, want je hebt die insuline-piek nodig voor groei. Geen hoge insuline-piek = geen gains. Niet bang zijn voor suiker.
  8. ff Voorstellen

    Volgens mij raak je niet in ketose als je meer dan 25 gram koolhydraten per dag eet, maar dat kan ik fout hebben!
  9. ff Voorstellen

    Hey Corst, Waarom geen koolhydraten? Die zorgen juist voor de energie die je nodig hebt om te trainen! Ze zijn niet de vijand Het is alleen belangrijk om de balans tussen het totaal aantal kcal per dag! Heeft niets met koolhydraten te maken
  10. SARM - Cardarine - GW-501516 Dosering - 1 keer per dag. Mannen: 20mg per dag, 1 dosis bij het ontbijt bijvoorbeeld. Vrouwen: 20mg per dag, 1 dosis bij het ontbijt bijvoorbeeld. Effecten: - Verhoogt het goede HDL-cholesterol en het verlaagt de slechte LDL-cholesterol - Zorgt voor wat extra vasculariteit. (klein beetje extra aders) - Helpt bij het verbranden van vet op het lichaam. (elk kleine beetje is welkom toch?) - Enorme hoeveelheid uithoudingsvermogen, je longen worden super efficiënt met zuurstof. - Doordat je lichaam zoveel meer brandstof in de tank heeft (zuurstof), zullen je spieren langer nodig hebben om te verzuren en daardoor doe je dus meer repetities in je sets. ( = meer profijt)- Heel goed te stacken in ELKE kuur, ook voor tijdens een anabolica kuur, door de zeer positieve effecten op je cholesterol spiegel die natuurlijk in elkaar zakt tijdens een anabolica kuur. - Beste (gezondste) toevoeging aan een kuur met Trenbolone erin, doordat Trenbolone je longen zeer inefficiënt maakt met zuurstof en Cardarine heft dit op. Zo kan je gewoon je cardio blijven doen EN het profijt hebben van de Trenbolone. Maximale kuurlengte: 12 weken is perfect, maar 16 weken zou ook kunnen. Daarna neemt de effectiviteit af. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur van Cardarine beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Testosteron onderdrukking: Voor een kuur met ALLEEN Cardarine is GEEN nakuur voor mannen vereist, omdat het niets doet met de testosteronspiegel. Dat is dus ook een voordeel van Cardarine. Dit is dan weer vanzelfsprekend; Als er een stack van Cardarine en een andere SARM wordt gebruikt, is er WEL een nakuur nodig voor mannen! (vrouwen weer niet, die hebben geen belangrijke testosteronspiegel die onderdrukt wordt)
  11. Schema advies gezocht

    Ja natuurlijk wel. Als je bijvoorbeeld een split doet van rug + biceps, of borst + triceps, of biceps + triceps + schouders Ik doe niet anders
  12. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Klopt, maar die studie kan je het raam uitgooien. Dat waren doseringen van omgerekend naar menselijk gewicht van meer dan 2.3 gram per dag... dat is 2300mg per dag of meer! Wij gebruiken 20mg per dag, en in die dosering zeggen artsen dat het juist kankerbestrijdend werkt! Geen zorgen hierom dus!
  13. Schema advies gezocht

    Face pulls is voornamelijk trapezius, rear delts doen daar weinig. Te weinig in elk geval.
  14. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Heeft ie niet, anders stonden ze er zeker bij
  15. Schema advies gezocht

    Je mag er van mij wel een extra bovenrug oefening voor bij nemen, een extra bicep oefening (hammer curls bijvoorbeeld), zeker 2 extra bovenbeen oefeningen (leg curls en leg extensions) en ik zie dat je geen enkele oefening voor kuiten hebt? Dus die sowieso erin, setje of 5 altijd van 15 herhalingen. Een extra triceps oefening (push-downs) mag er ook bij. Je mist volume in de hoeveelheid sets voor schouders ook, die groeien maar moeilijk, dus moet je harder aanpakken! Ik zou sowieso rear-delts erbij gaan doen, die zijn altijd zwak bij mensen en daar krijg je schouderproblemen van. Dus daar ook 4 sets van 12-14 herhalingen van bij. Iemand nog iets toe te voegen?
  16. Willen de mensen hier meer info over SARMs?

    Informatie over Andarine (S4) en Cardarine (GW-501516) staan nu ook online.
  17. Hey mensen, Fit heeft me een tijdje terug eens gevraagd of ik een aantal artikelen wil schrijven over de verschillende SARMs die op de (grijze/zwarte) markt verkrijgbaar zijn. Is hier interesse voor vanuit jullie? Zo ja, dan zal ik een aantal flinke artikelen schrijven met alle informatie die ik door de jaren verzameld heb door het gebruik van en onderzoek naar SARMs. RAD-140 zal ik niet behandelen, dat is zo'n waardeloos spul (en absurd duur om te gebruiken). Welke heeft de meeste interesse? Dan zal ik daarmee beginnen! - Ostarine (MK-2866) - Ligandrol (LGD-4033) - Andarine (S4) - Cardarine (GW-501516) Laten jullie het me even weten, dan zal ik eens beginnen met graven! Groeten, Shorty.
  18. Informatie SARM Andarine / S4

    SARM - Andarine - S4 Dosering - meerdere keren per dag. Mannen: 50mg - 75mg per dag. (2 of 3 dosissen van 25mg per dag, tussenpozen van 4 - 6 uur) Vrouwen: 50mg - 75mg per dag. (2 of 3 dosissen van 25mg per dag, tussenpozen van 4 - 6 uur) Effecten: - Zorgt voor wat extra stikstofretentie, maar vooral vasculariteit. (aders, droge look) - Ook zeer geschikt voor een hercompositie! (vetpercentage omlaag en spiermassa opbouwen) - FLINKE toename van kracht, de meeste kracht van alle SARMs. - Beste SARM om mee te cutten of net voor/tijdens een wedstrijd! - PERFECTE combinatie met LGD (Ligandrol) voor een hercompositie. - Erg bruikbaar om droge spiermassa mee te bouwen! - Maakt het lichaam efficiënter in het gebruiken van eiwitten, koolhydraten en goede vetten. Maximale kuurlengte: 12 weken is perfect. Daarna neemt de effectiviteit af en dan doet men een nakuur. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Dit kan dezelfde SARM overnieuw zijn, of een totaal andere. Testosteron onderdrukking: Tussen de 1 en 20 procent. Hiervoor is een mini-nakuur met Clomifeen altijd aangeraden. Is dat verplicht? Nee, ik ben niemand's papa, maar voorkomen is beter dan genezen... Clomifeen heeft mijn eigen natuurlijke testosteron productie zelfs blijvend verhoogd! Tijdens je nakuur zal je door die extreem verhoogde spiegel dus ook even gains blijven maken!
  19. Schema advies gezocht

    Niet om heel bot te klinken hoor, maar na een jaartje trainen, weet je eigenlijk nog helemaal niets. Dus of het allemaal goed zit, dat kunnen mensen met meer ervaring je zeggen. En als er dan dus ruimte is voor verbetering, dan helpen we allemaal toch! Dan worden we met z'n allen beter!
  20. Schema advies gezocht

    Noteer het hier eventjes, hebben we allemaal een idee Enig idee hoeveel je eet? Spiermassa kan je alleen bouwen door te vreten
  21. Schema advies gezocht

    Das allemaal een goed begin. Hoeveel herhalingen en sets doe je per oefening?
  22. Lgd-4033 Hulp

    Hey gozer, klinkt allemaal niet zo best... Klasgenoten die geen advies moeten geven over dingen waar ze DUIDELIJK geen verstand over hebben... Kan heel slecht uitpakken. Ik heb je een berichtje gestuurd met daarin de waarheid haha. Als je ooit vragen hebt, stuur ze. Ik hoor je wel een keertje, denk ik
  23. LGD-4033

    Nolvadex doet niets voor je herstel. Test boosters werken praktisch nooit. Er is voor zover er medisch onderzoek naar is, geen enkel kruid of whatever op de wereld die onze testosteronspiegel boosten helaas. Ik stuur je een berichtje!
  24. Niet enkel wat je eet is belangrijk

    Dat effect waar je dermatoloog het over heeft, is vrijwel te verwaarlozen. Suikers, ja, verminderen, het heeft te maken met de piek van insuline, maar niet met langzame koolhydraten. Die heb je simpelweg gewoon nodig, daar functioneert je spiermassa EN brein op. Voor zware acne heb jij twee dingen nodig en je bent er echt helemaal vanaf: - Een half jaar aan COR zeep, zoek even op eBay naar Cor Soap. Is een zeep op zilverbasis en dat maakt je huid en poriën beter schoon dan alles wat ik OOIT gebruikt heb. - Een kuur Roaccutaan van je huisarts of dermatoloog, een half jaar (soms minder) en je bent permanent van je acne af. (eerst 10mg per dag voor een maand en dan even kijken of je 20mg aan kunt qua bijwerkingen, sommige mensen krijgen bijwerkingen) Denk zelf na en luister niet klakkeloos naar iemand met een witte jas...
  25. Proteine ijs

    Body en Fit heeft ze! het zijn net echte Marsen en Snickers!