Schrammetje

Members
  • Aantal bijdragen

    4
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Normaal

Over Schrammetje

  • Rang
    Amateur
  1. split schema

    ja precies en dan de zaterdag full body weg halen en gewoon het gehele weekend rust houden.
  2. split schema

    oke dan gaan we het even aanpassen en die erbij doen dankjewel. en kwa schema zelf is die verder goed of moet er meer rust komen niets meer aan doen zo ?
  3. split schema

    hey, klopt ik train me benen wel hoor maar tussen door( soms )niet vaak want ik loop namelijk op me werk elke dag al 12 km per dag.. of zeg je beter ook je benen bij het schema plaatsen?
  4. split schema

    Goededag. ik had even een vraagje, ik train normaal om de 2 a 3 dagen fullbody maar ik wil dit nu gaan splitten. omdat ik toch dan wat meer kan focussen op wat spieren. ik heb hier een split schema gemaakt en wil even weten of deze goed is of dat ik meer rust moet houden. ik hoor het graag , MVg Split schema : Maandag: Borst - schouders / nek – triceps – 20 min cardio Dinsdag: Rug – biceps - buikspieren 30 min cardio. Woensdag: Borst- schouders / nek – triceps Donderdag: Rug - biceps- buikspieren 30 min cardio. Vrijdag: Rust Zaterdag: FULL BODY en 15 min cardio. Zondag: RUST