Advertentie:

Schrammetje

Members
  • Aantal bijdragen

    7
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Normaal

Over Schrammetje

  • Rang
    Amateur
  1. teveel eiwitten

    thanks all. ik denk inderdaad dat ik eerst vocht ben verloren en nu blijf hangen. ik ga nu even wat meer cardio doen per week en dan 3 keer per week kracht. even wat meer focussen op het meer bewegen en dan hoe ik nu eet moet wel gezond zijn en me doel te bereiken. vanavond even lekker genoten van een patatje en een frikandel. moet ook kunnen op ze tijd
  2. teveel eiwitten

    thanks ! dus kortom is het mogelijk dat ik dus eigenlijk aankom omdat ik brood eet.. ik ga dit is proberen te schrappen.. maar wat moet ik dan eten over de dag door ? crackers? dan zou ik inderdaad een vervanger moeten hebben voor me brood maar wat.. ik denk immers wel dat dit inderdaad zal werken en ik dan wel afval
  3. teveel eiwitten

    Ik heb een vraag. sinds 3 maanden heb ik weer me sporten opgepakt. ik doe meer kracht training maar naast dat doe ik na me training 20 min cardio fietsen en soms 2 keer per week hardlopen tussen de 2 en 5 km. me buik het bolle buikje visceraal vet ging langzaam weg.. maar me spieren zag ik ook groeien.. nu neem ik elke ochtend een eiwitshake en doe ik daarnaast de dagen door vis eten en kipfilet op brood en avond vlees ook eiwit vlees of vis.. ik merk nu sinds ik dit richting 3 weken doe dat ik ineens weer dikker word.. me buik word weer boller sinds de laatste week en hier baal ik ontzettend van !! ik dacht meer eiwitten nemen voor me spiermassa maar nu heb ik een gevoel dat dit ook nu onderdeel buik word..... wie kan me de juiste antwoord geven.. in het kort even dit uitgelegd nu over me voeding. ( ik wil soort van afvallen om die buik weg te krijgen ) ochtend shake eiwit. over de dag door brood met een beetje boter en plakje kaas of kipfilet of pindakaas. tussen doortjes . snoeptomaatjes of een gekookt eitje of een blikje tonijn of makreel. elke avond geen aardappelen !! avond eten. bijna altijd sla mix met eiwit iets erdoor heen zoals. ei . vis. kip. en zoals gezegt viel ik af.. tot nu ik eiwitten iets meer extreem neem om me spiermassa te behouden en erdoor te groeien/droger te worden... wat doe ik nou fout.. drinken. elke dag groene thee zonder suiker. water en koffie met een beetje melk zonder suiker op ze tijd hooguit een slokje prik van me vriendin.
  4. split schema

    ja precies en dan de zaterdag full body weg halen en gewoon het gehele weekend rust houden.
  5. split schema

    oke dan gaan we het even aanpassen en die erbij doen dankjewel. en kwa schema zelf is die verder goed of moet er meer rust komen niets meer aan doen zo ?
  6. split schema

    hey, klopt ik train me benen wel hoor maar tussen door( soms )niet vaak want ik loop namelijk op me werk elke dag al 12 km per dag.. of zeg je beter ook je benen bij het schema plaatsen?
  7. split schema

    Goededag. ik had even een vraagje, ik train normaal om de 2 a 3 dagen fullbody maar ik wil dit nu gaan splitten. omdat ik toch dan wat meer kan focussen op wat spieren. ik heb hier een split schema gemaakt en wil even weten of deze goed is of dat ik meer rust moet houden. ik hoor het graag , MVg Split schema : Maandag: Borst - schouders / nek – triceps – 20 min cardio Dinsdag: Rug – biceps - buikspieren 30 min cardio. Woensdag: Borst- schouders / nek – triceps Donderdag: Rug - biceps- buikspieren 30 min cardio. Vrijdag: Rust Zaterdag: FULL BODY en 15 min cardio. Zondag: RUST