Advertentie:



Idk_020

Members
  • Aantal bijdragen

    11
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Normaal

Over Idk_020

  • Rang
    Amateur
  1. Van trainingschema veranderen

    Aah bedankt! gebruik sowieso niet zo heel veel de Machines en meestal warm ik ermee op Check me reactie op Voorstellen voor meer info over de oefeningen die ik nu doe en zijn het beetje goeie workouts? of matig?
  2. Van trainingschema veranderen

    Heb je paar schema’s voor me? Buikspieren en onderug doe ik elke training
  3. Wanneer pre workout nemen?

    Nee niet echt te sterk op de maag maar 1 keer voorgekomen omdat ik te veel had genomen maar hij kickt altijd erg snel in er staat tijd 20/10 Min voor de training doe ik maar onderweg begint ie al in te kicken en na de warming up is het effect al weg zou ik ook gewoon een Scoopie voor de training in de kleedkamer van de sportschool kunnen nemen? of moet het persee 20/10 Min voor de training? En ook neem ik al Creatine En kan die niet weg schrappen want dan krijg ik ook geen whey meer binnen is Coctail van body & fit All in one suplement met whey creatine bcaa en meer
  4. Voorstellen

    Hey bedankt voor je tips! Eet wel gezond enzo ook wel goed alleen mag het wel wat meer helaas heb ik een kleine maag maar bulken gaat steeds beter! Koekje’s enzo eet ik niet echt Ook neem ik erbij elke dag Extra vitamine’s B C D ookal krijg ik ze wel genoeg binnen Train meestal met Dumbels barbel en kabels Machines gebruik ik niet zoveel gebruik er maar paar en warm er meestal mee op Hier onder foto’s van de oefeningen die ik doe ( eigen schema ) Borst en Triceps dag Rug en Biceps dag Legday en schouders
  5. Van trainingschema veranderen

    Hoi zal graag van me trainingsschema veranderen me huidige schema is nu Day 1 Chest triceps, day 2 Rug biceps , Day 3 Legs en schouders Abbs en onderug elke training einde Zou me schema dus willen veranderen maar kan niet van oefeningen veranderen want doe zojuiwt bijna alle oefeningen die beschickbaar zijn in me gym train met Machine’s kabels en gewichten de kabels zijn me favoriet haha daarna de gewichten. hebben jullie wat voor me?
  6. Wanneer pre workout nemen?

    Hoi Een tijdje geleden nam ik wat pre workout voor de training mar niet echt goed uitgepakt ( Misselijk te veel genomen) en de andere keren was ik erg moe tijdens me training Want dronk me pre workout toen ik naar de sportschool liep en hij kickte al erg snel in voordat ik in de gym was en na de warming up was me energie weer weg omdat ik onderweg al strak stond maar heb dus een box Pre workout van een vriend gekregen die wordt gesponseerd door een suplementen bedrijf wil hem graag uitproberen Maar omdat ik eerder met pre erg moe werd omdat me energie al op was omdat ik onderweg al strak stond dus kan ik gewoon een Scoopie met een slok water in de kleedkamer nemen inplaats van 20/10 Min voor de training? Hoop graag andwoorden te krijgen
  7. Voorstellen

    Spiermassa aankomen Groter worden
  8. Mahmut mass

    Hoi ik heb van de week een gainer gekocht genaamd mahmut mass met 3100 Calories en 60 g protein heb namelijk moeite met aankomen alleen krijg het niet door me strot 2 x per dag moet ik het nemen 4 mega scoops per shake maar heb nog een whey liggen Whey dilicious zou het uitmaken als ik dan ipv 4 2 scoops mahmut doe en 2/3 scoops whey en een banaan en blenden? of beter niet? vraag het omdat er in mahmut al protein zit en met whey ik het nog wel lekker vindt anders spuug ik het elke keer uit Mvg
  9. Misselijkheid na V2 Extreme workout

    Nee heb gewoon last van maag problemen Maagzuur geen middenrif breuk
  10. Misselijkheid na V2 Extreme workout

    Hoi gisteren me V2 Extreme workout binnengekregen heb het eerder weleens genomen maar niet vaak 1 keer toen een trainmaatje het mee wel gecombineerd met Bcaa V2 voor de training Bcaa tijdens vandaag wat boterhammen gegeten en bananen me whey isolate shake gedronken V2 Klaargemaakt in me flesje en onderweg naar de sportschoolbopgedronken toen ik er was begon het te werken warming up 10 keer harder dan normaal gedaan benen gedaan maar toen ik met schouders begon na paar setje’s begon ik opeens misselijk te worden en me hart begon helemaal te keer tegaan en ff beetje dizzy maar dat was snel weer weg. na me laaste oefening dacht ik serieus dat ik zou overgeven heb dus me laaste set niet kunnen afmaken Wat zou de oorzaak zijn? te hoge dossis? Caffeine? drink gemidelt 1/3 bakje’s koffie per dag had 1 Scoop in me flesje gedaan zo een Basicfit flesje gebruik wel medicijnen maagzuurremmers maar denk dat dat niet echt een probleem zou zijn toch?
  11. Voorstellen

    Hoi ik kom me even voorstellen ik ben een jongen van 18 Jaar oud ben 1,80 en weeg ongv rond de 60/63 Kilo ben nu ongv een maand bezig met serieus nadat ik mijn verslavingen ( Cannabis sigaretten en drank heb opgegeven en er vanaf ben ben ik het trainen weer serieus gaan oppakken ga nu minimaal 4 keer per week naar de sportschool ben ook wat kilotje’s aangekomen was eerst rond de 55 en nu na een maand gestopt te zijn met alles en goed trainen ben ik nu rond de 63 Kilo en merk ook al wat resultaat