Advertentie:

Thijs

Members
  • Aantal bijdragen

    3
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Normaal

Over Thijs

  • Rang
    Amateur
  1. Voorstellen!

    Ik vind het allemaal wel meevallen set/reps 3x8 Tuurlijk ik ben gesloopt na de training... maar dat is volgensmij het hele doel?
  2. Voorstellen!

    Thanks! mijn schema ziet er nu zo uit: Eetschema heb ik een foto van te lui om over te typen Trainingschema: Maandag:1, Dinsdag:2, Woensdag:1, Donderdag:2, Vrijdag:1 Maandag:2, Dinsdag:1, Woensdag:2, Donderdag,1, Vrijdag:2 Enz. Enz. Schema 2: (Biceps, Rug/Schouders en Buik) - Rope Hammer Curl - Overhead Curl - Alternate Hammer Curl - Rope Lat Pulldown - Lat Pulldown - Seated Cable Rows - Shoulder Press - Dumbbell Shoulder Press - Two arm dumbbel preacher curl - Machine asstist Pull Up - Reverse grip Lat pull - Dumbbell lying arm rear lateral raise - Dubbbell raise - Ab Crunch machine - Leg raise on parallel bars Schema 1: (Triceps, Borst en Benen) - Butterfly - Cable crossover - Dumbbell Bench Press - Bench Press - Dip Machine - Dips - Reverse on arm cable triceps extension - Incline chest press - Machine chest press - Machine pullover - Calf press on the leg press - Leg extension - Leg press - Wide stance hack squats - Wide stance leg press - Seated leg curl - Standing calf raise
  3. Voorstellen!

    Ha Heren&Dames! ik ben Thijs, 31 jaartjes jong en start vanaf morgen met een fitnesschema en voedingschema. Mijn doel is; droog en groeien! In het verleden wel wat gefitnesst maar nooit voor het echte werk gegaan. Ik ben het buikje zat en wil knalle! Enige tips voor een redelijke beginner ? Ze zijn welkom!