Advertentie:



Nathan

Members
  • Aantal bijdragen

    8
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Normaal

Over Nathan

  • Rang
    Amateur
  1. Rugspieroefeningen

    Ben ondertussen al bezig met gewicht heffen begin rustig en doe mijn sets .. Rustig naar mijn doel aan het gaan !
  2. Even voorstellen

    Ben terug van vakantie en wil graag op pakken waar ik gestopt ben .. @Fit heeft me al goed op weg geholpen , maar kan er nog niet echt aan uit wat er nu bij welke oefening moet gebeuren en hoe ik ze precies moet uit voeren. Ik zoek regelmatig al is een oefening op en vraag nu en dan is uitleg aan de mensen rond mij maar loop nog altijd een beetje verloren . Als ik met maten ga komen die alleen om cardio te doen maar daar voor heb ik geen abo gepakt .. Het enigste van cardio wat ik in de fitness wil doen is roeien de rest doe ik wel buiten de fitness . 5 km lopen en ik zit al aan de 500 calorieen .. Veel vrienden van vroeger” basket en school “die ook fitness doen , maar moet nu wel zeggen dat die der niet al te gezond uitzien met misgroeiingen in de rug aan toe niet echt mijn doel 😆 Mss is met hun mee gaan kunnen ze 1 en het ander uitleggen maar ga toch voorzichtig zijn !
  3. Rugspieroefeningen

    Vraag me af of pull ups alleen genoeg zijn .. Iemand tips voor een 16 jarige ? Met een halter mag ik denk ik nog niet werken of het moet minimaal zijn kwa gewicht .. Mss back fly proberen . Denk dat dat er wel belachelijk uitziet als ik dat doe , maar als ik soms zie wat er rond loopt in de fitness zal ik me geen zorgen moeten maken zeker 😃
  4. Even voorstellen

    Hou vol je komt er wel .. Ooit gedacht om te beginnen met gewichtheffen als een stapje extra op wat je nu doet ? Zo kweek je meer spiermassa en krijgt je lichaam een betere vorm , heeft natuurlijk wel begeleiding nodig .. Zelf doe ik thuis vooral Push ups en pull ups en ga ik joggen maar ik denk dat stappen ook zeker goed is calorieen gaan er ook zo rap af mits beetje geduld natuurlijk .. Toen ik moest revalideren van mijn knie blessure ben ik ook vaak moeten gaan wandelen kan deugt doen in een mooie omgeving !
  5. Even voorstellen

    Nu effe een korte vakantie en dan kan ik er volgende week terug aan beginnen ..
  6. Even voorstellen

    Merci ! Zal het zeker is bekijken .. 4x per week lijkt me als beginner meer dan genoeg.
  7. Even voorstellen

    Heb je gelijk in ! Bulken was ik ook nog niet van plan .. Gwn op gewicht blijven en rustig aan spieren kweken ben ook nog jong en ben nu niet van plan om te body builden gwn een beetje in vorm blijven ! Vet percentage is zeer simpel gwn op de voeding letten .. Heb nu niet het gevoel dat in extreem verdikt ben tegen over vroeger ik zal wss gwn een goede mix moeten vinden tussen cardio en voeding . Niet ? Ik heb een abo gepakt omdat er meer mogelijkheden zijn in de gym zelf heb ik thuis nog een bank staan voor buikspieren en wat 4 kg dumbles van mijn broer .. Niet echt vet dus ! Iemand tips voor een beginner ? Pull ups en push ups kan ik perfect uitvoeren maar voor de rest loop ik een beetje verloren in de gym ! Vandaag nog heb ik 5X 6 pull ups gdn en push up van op een box om het wat moeilijker te maken .. Beginnen dus niet van 0 ! Weet dat het niet slim is maar ik doe soms 300 push ups op een dag meestal 25 per beurt .
  8. Even voorstellen

    Ik wil me even voorstellen. Ik ben nathan en ben 16 jaar . Ik ben sinds kort begonnen met fitness en zou graag meer leren hoe het er allemaal aan toe gaat .. Ik heb een verleden als basketer , maar ben moeten stoppen door blessures .. Heb meer dan 9 maanden niet gesport en vond het tijd om het weer op te pakken ! In mijn ogen was fitness de beste optie aangezien ik geen basket meer mag spelen .. Ik ben 1 m 86 en weeg 70 kg . Vet percentage is rond de 18% en mijn spiermassa is momenteel 44% een jaar geleden nog 45% .. Voor mijn blessure had ik een vet percentage van 14 % ik werd toen ook vaak opgevolgd door de club ! Kreeg zelfs een voeding schema .. Ik ga binnenkort eens samen zitten met een bevriende voedingdeskundige. Heb via my food al is bekeken wat ik allemaal kan en mag eten. vroeger lag dat rond de 2600 ckal , maar onder tussen mag ik al naar de 2800 ckal gaan .. Mijn doel is vooral spiermassa kweken zou graag naar de 80 kg gaan .