Advertentie:

Muscle Starter Pack

m1997

Members
  • Aantal bijdragen

    3
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Normaal

Over m1997

  • Rang
    Amateur
  1. Hulp nodig met nieuw schema

    Daar maak je een goed punt! Ik ben echter van plan om voor een UB/LB schema te gaan. Ik heb het weer iets aangepast. Zou dit dan het goede schema zijn? Ik vervang dan de triceps, biceps en schouders elke 8 weken, zodat er variatie in blijft. Dienen de rug en borst ook afgewisseld te worden of moet je de compound oefeningen behouden? Maandag: Upper Body A· T-Bar Bent-Over Row· Dumbbell Row· Wide-Grip Lat Pull Down-------· Bench Press· Incline Bench Press· Dumbbell Flyes-------· Triceps Cable Pull Down-------· Concentration Curl-------· Military PressDinsdag: Lower Body A· Barbell Squat· Romanian Deadlift· Leg Press· Leg Curl· Standing Calf Raise-------· Plank· Abs RolloutDonderdag: Upper Body B· Barbell Bent-Over Row· Seated Cable Row· Close-Grip Lat Pull Down-------· Bench Press· Dumbbell Press· Incline Dumbbell Press-------· Skull Crusher-------· Dumbbell Curl-------· Cable Side RaiseVrijdag: Lower Body B· Deadlift· Barbell Squat· Leg Press· Leg Extension· Standing Calf Raise-------· Cable Crunch· Chair Leg Raise
  2. Hulp nodig met nieuw schema

    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad al gelezen dat een upper/lower schema beter werkt. Ik ben al een jaar aan het trainen dus ik ben al best ervaren en maak goede progressie. Is bijvoorbeeld 1 triceps oefening niet wat weinig? Ik heb namelijk al die tijd zo'n 3-5 oefeningen per spiergroep gedaan. Hieronder heb ik een nieuw schema staan. Wat vinden jullie ervan? Maandag: Lower Body A · Barbell Squat · Romanian Deadlift · Leg Press · Leg Curl · Standing Calf Raise ------- · Plank · Abs Rollout Dinsdag: Upper Body A · T-Bar Bent-Over Row · Dumbbell Row · Wide-Grip Lat Pull Down ------- · Bench Press · Incline Bench Press · Dumbbell Flyes ------- · Triceps Cable Pull Down · Overhead Cable Extension ------- · Incline Dumbbell Curl · Concentration Curl ------- · Shoulder Press · Cable Side Raise Donderdag: Lower Body B · Barbell Squat · Deadlift · Leg Press · Leg Extension · Standing Calf Raise ------- · Cable Crunch · Chair Leg Raise Vrijdag: Upper Body B · Barbell Bent-Over Row · Seated Cable Row · Close-Grip Lat Pull Down ------- · Bench Press · Dumbbell Press · Incline Dumbbell Press ------- · Skull Crusher · French Press ------- · Dumbbell Curl · Hammer Curl ------- · Military Press · Dumbbell Seated Bent-Over Raise
  3. Hulp nodig met nieuw schema

    Hallo allemaal, ik ben Mitchel, 21 jaar en ik ben nieuw hier. Inmiddels train ik al ruim een jaar in de sportschool en ben ik redelijk ervaren met de verschillende oefeningen. Nu ben ik echter toe aan een nieuw schema en vroeg mij af of deze geschikt is? Tips zijn zeker welkom, ook betreft de hoeveelheid oefeningen per dag (met name de schouders). Dinsdag: Borst / Triceps · Cable crossover mid-to-midflyes · Incline dumbbell press · Bench press · Incline bench press · Dumbbell bench press · Dumbbell flyes ------- · Skull crusher · French press · One arm dumbbell extension · Triceps kickback · Triceps pulldown · Triceps cable pulldown · Overhead cable extension Woensdag: Benen / Buikspieren · Squats · Stiff legged deadlift · Leg press · Lunges · Leg extension · Leg curl · Calf raise ------- · Plank · Side plank · Leg raise · Air bicycle Donderdag: Biceps / Schouders · Dumbbell curl · Incline dumbbell curl · Barbell curl · Preacher curl · Hammer curl · Concentration curl ------- · Military press · Behind the neck press · Arnold press · Shoulder press · One arm dumbbell front raise · Dumbbell side raise · Dumbbell seated bent-over raise · Reverse flyes · Cable front raise · Cable side raise · Shrugs Vrijdag: Rug / Buikspieren · Deadlift · Barbell bent-over row · T-bar bent-over row · Cable row · Dumbbell row · Wide grip pulldown · Straight arm pulldown ------- · Dumbbell side bend · Cable crunch · Abs rollout · Chair leg raise