Advertentie:

alex

Members
  • Content count

    241
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Everything posted by alex

  1. ok helder, maakt niet zoveel uit dus, maar als je al een pauze neemt dan moet dat wel een maand zijn thx
  2. even een vraag over creatine, moet je creatine na een week of 8-9 gebruiken een keer een week of 2 niet nemen of kan je het gewoon doorgebruiken zonder pauze in te lassen, je leest hier verschillende dingen over, wat is het beste?
  3. Jouw respons op koolhydraten is anders dan de mijne

    het klopt helemaal hoor marc, als je wilt afvallen moet je onder onderhoud eten, dat is kort door de bocht waar, maar het is zoals peter zegt wel wat ingewikkelder, het gaat dan vooral om wat voor doel/resultaat je wilt bereiken. een goede afstemming tussen je macros en je lichaamstype/spijsvertering is wel belangrijk, zeker als je spieren wilt opbouwen is een voedingspatroon met veel eiwitten gewenst. ik kan voor mezelf zeggen dat ik nu meer calorieen gebruik dan toen ik veel te zwaar was, door de verhouding tussen eiwitten en koolhydraten te veranderen, word ik nu wel zwaarder maar zet zo goed als geen vet meer aan
  4. Mieshka's trainingslog

    de sokken zijn hip hoor, nooit meer uit doen zou ik zeggen, en de reden snap ik ook want ik deadlift ook altijd met een lange trainingsbroek aan. maar nog ff over je lift, als je dan spanning verliest, ga je dan ook meer druk geven uit je tenen of kun je het gewicht wel goed op je achterkant van je voeten houden?
  5. Mieshka's trainingslog

    jaah netjes hoor squatmeister, misschien ietsjes te ver naar voren met je bovenlichaam??, lijkt of je het laatste deel opgaand iets uit je onderrug haalt, maar kan vertekenen op het filmpje hoor. ziet er in ieder geval heel goe uit mooie sokken ook .
  6. Aangenaam

    heey marc welkom hier
  7. Mieshka's trainingslog

    of je hebt gewoon heeele goeie sportschoenen, dat kan natuurlijk ook happy lifting dan maar morgen
  8. Goekope eiwitten vergelijken

    is wel handig om het allemaal op een rijtje te zien, behoorlijke verschillen in prijzen, als ik wat nodig heb kijk ik altijd ff rond op de diverse sites voor een aanbieding, gisteren nog whey gekocht bij bodylab, 2 kg voor € 24.90.
  9. introductie

    yup das heel netjes, en maar 11 procentjes ook, dan zie je die 6 kilo ook goed zitten denk ik.
  10. resultaten alex

    kleine update aan het einde van de maand maart mijn gewicht is nu 82 kg (bijna), vetpercentage is gelijk gebleven op 12-13 procent de afgelopen 8 weken een trainingsschema met veel compound gedaan en dat is me heel goed bevallen,ik lift zwaarder, meer en veel beter, in mijn volgende schema blijven deze oefeningen lekker zitten, de isolatie oefeningen gaan wel wat veranderen en er komt meer aandacht voor benen en veel aandacht voor pullups en chinups. ik heb mijn voeding ook bijgewerkt en dat gaat nu 3010 cal worden in de verhouding koolhydr 55 prc (415g) eiwit 25prc (190g) en vet 20 prc (65g).
  11. Nekpijn: vermijd deze houdingen

    nr1 komt me ook wel bekend voor, vooral bij de laatste reps als het zwaar gaat worden nr 3 is ook een bekende. verder is het ook zo dat een verkeerde nekhouding bijna altijd een reactie geeft op de rest van je spine, dus daar( op je zwakste punt) krijg je dan ook klachten, dit geld ook andersom, nekklachten kunnen veroorzaakt worden door bv een scheefstand van je onderrug, het lichaam wil altijd je spine recht houden en kan dan overcompenseren.
  12. Mieshka's trainingslog

    maar ben ik toch nieuwschierig naar hoeveel herhalingen je kan maken zonder assist mies.
  13. introductie

    @Q_inten winnaars zeuren niet, winnaars twijfelen, en vaak ook over bijna alles wat ze doen als ze een doel voor ogen hebben, daardoor sturen ze bij en passen ze hun methodes aan, daarom zij het winnaars. dat anders eten en veel meer calorieen tot je nemen doet me terug denken aan een oude trainer van me in de tijd dat ik in zuid afrika woonde, die zei altijd veel pap en spek erin en hard werken, komen die gains vanzelf.
  14. Jouw respons op koolhydraten is anders dan de mijne

    dus kunnen we zeggen aan de hand van peter zijn stukje dat fit een koolhydraat gevoelig persoon is.
  15. Mieshka's trainingslog

    lekker hoor met die gewichten slingeren, doe je die dips altijd gelijk met assist of eerst ook nog sets zonder?
  16. Paasdagen

    yep, daar gaat het steeds meer op lijken, ik ga het thuis trainen steeds meer waarderen, alleen het verlanglijstje is nog best wel lang
  17. Paasdagen

    paasdagen goed besteed, heb mijn power tower in elkaar gezet, hij lag al een tijdje in de verpakking maar nu staat ie,het is een mooi stevig ding. geeft altijd wel stress, lijkt wel of ik hem bij de ikea heb gekocht, dat spul kan je ook niet in elkaar zetten zonder achteruit te praten.
  18. Mieshka's trainingslog

    met die rows mag je zeker tevreden zijn denk ik,daar zit je best hoog mee. vind het altijd een behoorlijk pittige oefening om te doen.
  19. Fit logboek

    lekker hoor stap voor stap naar je doelen toe werken, en af en toe voor jezelf bevestigen dat al dat harde werk beloond wordt. goed voor de motivatie en focus. goodluck with your new targets.
  20. Pushups gaan fout.

    of schuin opdrukken, dus je handen hoger dan je voeten, hoe schuiner hoe lichter, je kan ook wat uitproberen met je handen wat breder of smaller te zetten.
  21. Ik draai het roer om!

    heey roelof, welkom hier, is een mooi resultaat al en veel sneller zou je eigenlijk niet moeten willen afvallen, langzaam en geleidelijk gewicht verliezen is beter dan naar beneden crashen met je gewicht, die 6 maanden transformaties zijn maar voor enkelen weggelegd, kan wel maar dan moet je daar 24/7 mee aan de slag, meestal is het zo dat, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het vaak ook te mooi om waar te zijn. goodluck, en gewoon volhouden
  22. Wat heb jij vandaag getraind?

    nou daar hoop ik dan maar op, maar overslaan doe ik nooit, trouw 2 keer per week benen, alleen benen, dus ik heb 2 keer in de week het gevoel zo van tsjonge jonge wat een werk, en waarom ben ik hier ook weer aan begonnen
  23. Wat heb jij vandaag getraind?

    staks benen trainen, blijft altijd een dingetje benen trainen, benen trainen is niet fijn, benen trainen is lastig en benen trainen doet altijd zeer, maar goed, ik ga vanavond dus benen trainen.
  24. je bedoelt hiermee licht(er) gewicht en veel reps per set, naast het kracht opbouwende liften wat dan in de lage reps zit? of gewoon altijd met relatief licht gewicht trainen tot faillure?
  25. Pindakaas op dopingslijst

    heel zorgwekkend dit allemaal, ik heb ook al geruchten gehoord dat de vissticks van kaptein iglo verdacht zijn, en wellicht verboden zullen worden. DAN HEBBEN WE NIX MEER