Advertentie:

Motivator

Members
  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Motivator last won the day on February 19

Motivator had the most liked content!

Community Reputation

14 Goed

About Motivator

  • Rank
    Amateur
  1. Ostarine log

    Tof, ik volg!!
  2. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Oke top! Met alle sarm”s, dmha, amp citraat etc geen enkele verhoging in bloedwaardes, dat is wel tof om te weten 🙌🏻 ga jij ook een vlog bijhouden? gr Sander
  3. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Update: Bloeduitslag gehad en alles tip top in orde net zo als de vorige keer 🤩 gr Sander
  4. RAD-140 + S4 log

    Tof dat je logt, ik volg! Over ca 3 weken ook een s4 kuurtje dus ik ben in 🤩 gr Sander
  5. Droogtrainen

    Dat is 640 kcal aan eiwit, 576 gram aan vet. Totaal is dat 1216 kcal. Blijven er dus zeg 1000 kcal over aan koolydraten. vet kan je afronden naar 60 gr hoor dat kijkt niet op een grammetje. Om aan je eiwit te komen kan je bijvoorbeeld nemen op een dag: bak kwark: 40 gr, schep whey, 20 gr. 200 gr kip, 40gr, 150 gr kipfilet op brood, 27 gr, 500 ml melk, 17 gr= 144gr je koolydraatbronnen leveren ook eiwit, dus stel je neemt 4 boterhammen voor de kipfilet dan heb je ook weer 10 gr eiwit. 100 gr pasta bij het avondeten is ook 12 gr eiwit en zo ben je er al. Zet deze voedingsmiddelen in een excel en je krijgt een optelsom. op internet vind je overal wel de viedingswaardes van de producten, zelf gebruik ik de voedingswaardetabel. Tik gewoon in op google: voedingswaarde kwark of brood of iets anders en dan staat het er tussen. voorbeelden van excelsheets kan je ook overal vinden. in het begin is het even rekenen en zoeken maar je wordt al vrij snel zeer handig als je je er een beetje in verdiept. whey daar wordt je niet dik van hoor haha, je wordt dik als je meer energie (kcalorieen) binnen krijgt dan dat je verbruikt. zet een iets in elkaar en laat het weten, dan kijken we er naar. je kan beginnen met gewoon invullen wat je nu eet, dan heb je al een beetje een beeld. gr sander
  6. Droogtrainen

    Hai Yorben, Wat je mijn inziens het beSte kan doen: Eet een week lang het zelfse aantal kcal, laten we zeggen 2200 kcal per dag. Voor je begint weeg je je zelf in de ochtend en na een week weer. Dan zie je of je aankomt, afvalt of gelijk blijft. Wat moet je eten: Je eiwit hou je op 2 gr per kg lichaamsgewicht, dus in jou geval 160 gr. Hoe kom je daar dan aan: bv een bak kwark met een schep whey is al 60 gr. 200 gr kip is 40 gr etc. Je vetten begin je op ca 0,7 a 0,8 gr. Dus 64 gr in jou geval. Kijkt echt niet op een paar gram trouwens. Vetbronnen: pindakaas, avocado, noten, olijfolie etc. De rest vul je aan met koolydraten. Je zal dan zien dat je eiwit ook weer wat stijgt en dan kan je daar weer iets in schrappen. 100 gr brinta heeft bv ook 11 gr eiwit. zet alles wat je eet in een excel schema en zo heb je overzicht. ik zit nu ook in de cut en eet iedere dag exact t zelfde. T is disipline maar ik vind dat geen probleem, het is maar tijdelijk moet je denken en als het makkelijk was dan zag iedereen er wel strak uit. als ik een week stilsta en niet afval kan ik bv heel makkelijk 1 boterham per dag skippen en ik heb weer resultaat. Op die manier heb je echt 100% controle over het proces. Er Is in princiepe niks wat je NIET mag eten in de cut. Je lichaam ziet geen verschil tussen een hamburger of een bord pasta. Afgezien dat de macros en kcal anders zijn natuurlijk. Een bigtasty bv heeft 655 kcal. Op die manier zit je Zo aan je daglimiet en dan barst je van de honger. Eten levert energie in de vorm van kcal. wat trainen betreft: blijf zwaar als halen kan trainen. Je lichaam moet een rede hebben om je spier te houden en alleen het vet te verbranden. voorbeeld: normaal bankdruk je 80 kilo in een set van 4x8. In de cut wordt dit zwaarder en wil je 70 kilo pakken. Je lichaam zal dan zeker wat spier gaan afbreken want die chest hoeft immers niet meer die 80 kilo te duwen. je moet dan die 80 kilo blijven duwen, maar dan doe je wat minder volume. Dus 3x8, of 4x6 of 5x4. De eerste stap is dus: een week je kcal tellen en kijken wat er gebeurd. gr Sander
  7. Wat Peter zegt kan ik me ook wel in vinden ja. Je bent 203 cm en dus is 10 kilo op jou frame goed mogelijk. Zou je 180 zijn bv dan is dat een heel ander verhaal. ik ben Zelf 193. Ik heb me eerst gefocust op droog trainen toen ik begon. Eenmaal “ droog” ging ik bulken volgens een strak train en eetschema. Ik knalde er in minder dan een jaar 17 kilo op. Toen cutten en hield netto een ruime 10 kilo over aan zuivere gains. 10 kilo op 193 vind ik voor het eerste jaar een uitstekende score. Daarbij zeg ik wel dat ik op het startpunt, dus toen me bulk begon, te mager was. Dus me lichaam ging in combi met de schema”s en in no time naar de massa die het zoeizo het liefst wil vasthouden zeg maar. Je bent fors sterker geworden zeg je, zolang je vooruit gaat in gewichten dan bouw je spier op. Op hoeveel kcal zit je nu als ik vragen mag? gr Sander
  8. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Wou net een update plaatsen. Ik ben er zeer slecht aan toe, nog een week of drie en dan kan ik me kist bestellen 😭 Nee zonder gekheid, ik heb een virus te pakken en een antibiotica kuur gehad van 10 dagen. ( trouwens niet ziek en kan gewoon trainen). Maar door ander medicatie gebruik is het nodig om een antibiotica voor te schrijven. Het bloedprikken is dus uitgesteld tot na die kuur omdat er anders verkeerde waardes uitkomen en ik zodoende dan nog een keer moet. Zonde voor nu maar helaas 😔 Verder zit de eerste week nakuur er op en voel me top, geen verschil met anders. ( ja de bekende dingetjes zoals de pomp die wat sneller weg is en ik ook direct een stuk droger). Doel is straks om naar de ca 8% te cutten, hiervoor zal ik over een week of 5 de S4 gaan inzetten, deze ligt al op de plank. Tegen die tijd zal ik wel vastzitten met gewichten door het kcal tekort dus de uitgelezen kans om te kijken of ik dankzij de S4 dan weer wat meer kan liften. Wordt vervolgt gr Sander
  9. Sarms

    Succes! Waarschijnlijk merk je na een dag of 10 al iets. Hou ons op de hoogte 💪🏻 gr Sander
  10. Sarms

    Ik zou ZoieZo die cardarine gebruiken en dan aanvullen met ostarine. Die ostarine die is goed voor spierbehoud en leverd wat kracht en de cardarine is echt superspul. Daar kan je Zoals Shorty zegt hard op trainen, niet normaal. ik zou dan als je droog bent die LGD inzetten. De eerste keer LGD is zoeizo de beste keer en dan moet je die gebruiken om maximaal te bouwen. gr Sander.
  11. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Nee klopt, 7 kilo is eigenlijk veel te veel. Zeker omdat ik al richting me max ga kwa spieropbouw. Eigenlijk is het iets minder want er gaat ca 2 kilo aan vocht af in t begin van me cut. Ik heb dus echt mezelf lekker verwend met veeeelll eten, omdat ik zeer snel vet kan verbranden ( dat is gewoon mazzel hebben) kom ik er dus prima mee weg. ik zal nu op ca 17 a 18 % zitten. Er is echt wel wat vet bijgekomen dat kan ik zelf wel aardig zien ook. Abs zijn nog zichtbaar bij het juiste licht als je ze aanspant. Ik cut het nu terug naar ca 8 a 9%, in iedergeval wil ik dat de abs er goed uit aan knallen. Als dat zover is dan is de rest al knetterdroog want buik is toch het laatste dat verdwijnd. ik heb me sarms van een betrouwbare bron. Heb eerst online gezocht en gekeken maar ik las overal wel negative dingen van niet bezorgd worden tot rare bijwerkingen die Sarms helemaal niet horen te geven. Gezien de prijs wou ik het ook niet in het buitenland gaan bestellen want dan zul je net zien dat juist dat van mij weer niet aankomt. Daarnaast moet je ook een goede nakuur hebben, het is dan wel een mini nakuur maar goed, dan kom je weer ergens anders terecht natuurlijk. ik mag de bron hier niet bespreken en ik respecteer de regels, maar je kan me een bericht sturen voor wat info. en wat ik overhoud na deze kuur is nog vrij lastig te zeggen want ik ga droger worden dan de vorige keer. Mooiste zou Zijn dat ik eindig op het zelfse gewicht waar de kuur mee begon, maar dan een stukkie droger 🤩 in ieder geval heb ik naar mijn idee niks laten liggen want ondanks dat je een sarm kuurtje doet moet je knetterhard trainen en je eten tracken. Beide is netjes gedaan en 12 weken progressie kunnen maken met trainen. gr Sander
  12. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Update, bijna vergeten 😂 Morgen is me kuurtje afgelopen en is het op. Dan 4 weken mini nakuur met clomid en dan nog een week of 3 niks. Omdat ik met me vorige kuurtje het aangekomen vet met slechts 4 weken kwijt was heb ik nu wat harder gebulkt haha. Omdat ik erg makkelijk vet verbrand heb ik dus lekker veel gevreten. Zoiezo me eetschema aangehouden op 4400 kcal en daarbovenop nog allerlei zooi wat voor me mond langskwam 🙈 ik ben 7 kilo aangekomen, wat natuurlijk teveel is in 12 weken maar dat klap ik er zoals gezegd gemakkelijk af. vanaf maandag langzaam de kcal weer aan het verlagen. De cardarine is al een tijdje op en ik merkte na een week of 4 pas dat de conditie wat minder werd. Je bent sneller kapot en hebt wat langer rust nodig tussen de sets. Cardarine is appart, je kan er heel de tent mee afbreken wat normaal voelt op dat moment. Maar zodra het een tijdje weg is merk je ineens hoe goed het was. in idergeval begin ik dit weekend weer met een nieuwe carda sessie van 16 weken. Zeker omdat de sarms nu op zijn een absolute aanrader om te blijven knallen. De rad 140: ik vind het lastig om te zeggen wat het nu precies gedaan heeft. Zoeizo in combi met LGD en Ostarine zie je er lekker grof uit zoeizo. Ook zijn er nieuwe record bereikt met een aantal oefeningen, dit was wederom vanaf week 7. Je merkt eerder dat het werkt maar op volle kracht is het dan nog niet verder alleen wat puistjes op me rug die een beetje blijven Zitten en weer weggaan, maar niks ernstigs. dat was het dan ook wat betreft bijwerkingen, helemaal niks verder ik ga nu het vet eraf trainen tot ergens tussen de 8 en 10%. over 8 weken gooi ik dan S4 erin, hier ben ik erg benieuwd naar! Morgen moet ik trouwens bloedprikken en de uitslag weet ik dinsdag. Dat komt dus mooi uit 😁. Ben ergens wel benieuwd. gebruikt voor 12 weken: rad, lgd, ostarine, cardarine, preworkout en amp citraat. Wordt dus vervolgd! ps: me maat heeft dezelfde ervaringen als mij. gr sander
  13. Ik stel me voor ;)

    Hai Raffie! Een hernia is beroerd, weet er alles van. Was 6 maanden uitgeschakeld met een gescheurde tussenwervelschijf ( compleet open) met een beenzenuw die zo plat was als een dubbeltje. Geen pretje. Wonder boven wonder ging het een week voor ik geopereerd moest worden ineens ietsie beter. Toen heb ik met een zeer dubbel gevoel de operatie afgeZegd. ( na een halfjaar uitkijken naar de operatie was die keus zeer lastig). Maar heb de gok genomen en na ca 8 maanden was ik klachten vrij. ik kon in die tijd zeer beperkt trainen en was er zelfs bijna helemaal mee gestopt. Sinds dien doe ik geen sqaut meer, te link. Het het wel geprobeerd na een tijd en zeer langzaam opgebouwd. Maar omdat je progesief traint kan je er op wachten dat het misgaat. Bij slechts 85 kilo schoot het toen volgas in me rug en het zweet brak me uit. De stang kletterde naar voren omdat je gelijk lamslaat. Het bleef toen gelukkig bij slechts 2 weken last van me rug maar toen wel gelijk besloten het niet meer te doen. Helaas, moest de knop echt omzetten want het was toen me favo oefening. ik vang dit op door oa leggpress, leggpress met 1 been, pistolsquats etc. Deathlift doe ik ook niet maar daarvoor doe ik sumo. Daar belast ik me onderrug veel minder mee. zo heeft iedereen wel een ding. Ik train er omheen en dat gaat prima. Liever doe ik de originele oefeningen maar dat gaat helaas niet. Jammer dan. ik weet inmiddels ook dat ik mijn onderug maar 1x pw zwaar moet belasten. Doe ik het vaker dan vraag ik om ellende. Heb nu eenmaal geen goede onderrug, helaas maar het is zo Daarnaast skip ik onderrug belastende oefeningen direct als ik een mindere rugweek heb. Geen risico nemen. Dan maar nog harder knallen op de andere onderdelen. wat ook goed helpt is de riem gebruiken. Ik doe heb met leggpress ook om want dan voel ik de druk op me onderrug ook. en ja, zonder riem wordt je onderrug sterker, maar omdat die van mij nooit een knaller wordt.....het zekere voor het onzekere 😄 succes en hou ons op de hoogte! gr Sander
  14. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Hai allemaal, Ik ondervind een side en dat zijn de puistjes op me rug die nu een soort actief blijven na de clomid nakuur. Verder echt nul komma nul. Ja, dromen en kortere slaap enzo, maar dus geen nadelige side’s. Ik doe fullbody omdat dat me echt goed ligt. Ik heb ook pusch pull’s gedaan en upper/lower, en ook langere tijd en meerdere schema’s van 12 weken in die koers. Maar ik merk met fullbody dat ik de beste progressie heb geboekt de afgelopen jaren. Ik wordt ook sterker met fullbody weet ik inmiddels. Uiteraard is dit per persoon verschillend. De eerste twee jaar liften had ik alleen split schema’s bijvoorbeeld en af en toen een fullbody. Met die FB schema’s kreeg ik toen al snel wat kleine pijntjes en soms op het randje van blesurre’s. Uiteindelijk het juiste volume voor mij gevonden zodat ik steeds voor mijn gevoel de beste supercompensatie heb. Moet zeggen dat de fullbody schemas echt zwaarder vallen dan de splitschema’s. Nu maak ik ze zelf ook lekker zwaar 😁 dus eigenschuld. Ieder lichaam reageerd anders en voor mij is echt hard rammen noodzakelijk. Ik ben aardig lang en type ecto. Oefeningen die vooruit gaat die wissel ik uiteraard niet, maar oefeningen die vast komen te zitten die wissel ik in voor een andere gelijkwaardige oefening voor de desbetreffende spiergroep. Op die manier krijgt me schema geregeld update’s en gaan niet vervelen. Gr Sander
  15. newbie gains

    Hai Peter, Toen ik nog rookte merkte ik dat exteem tijdens het trainen en was ook mega snel kapot. Toen overgestapt naar een damppen. Ook dat is natuurlijk niet gezond maar als je het vergelijkt met roken......man wat een verschil, niet normaal. Nu zullen er mensen zijn die zeggen: ja maar laatst op het nieuws, amerika, mensen dood door dampen blabla. Maar die mensen dampte vitamine c olie en dat moet je inderdaad niet doen. Kan een damppen dus echt aanbevelen. Dat traint in ieder geval 100x beter dan een peukie. Gr Sander