Advertentie:

Motivator

Members
  • Content count

    36
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Motivator last won the day on October 8 2021

Motivator had the most liked content!

Community Reputation

17 Goed

About Motivator

  • Rank
    Amateur
  1. SARM in combinatie met medicatie

    Ja weer terug 😃 aantal maanden uit de running geweest door 3 aardige blesurres maar inmiddels 100% hersteld ✌️✌️
  2. SARM in combinatie met medicatie

    Je moet shorty een bericht sturen, dan komt het goed. ik heb diverse sarm gedaan: LGD, rad, ostarine en s4. Iedere 3 maanden bloedprikken, nooit een enkele afwijking gevonden. Dat is mijn ervaring. gr Sander
  3. Ascended Pre-Wrokout

    Ik zie in de tekst dmaa staan maar op het etiket dmae. 750 mg, dus dat zal dmae zijn ipv dmaa. De dmha, ook in die categorie, doseer ik op max 200 mg, 5 schepjes van 40mg. En dat is dan op momenten dat ik dr goed in zit zeg maar. Nadeel is van teveel dat je je griepig voelt en je nest in wilt.
  4. Pre-workout

    Limitless van mussle rage kan ik je aanraden. Dan koop je wat los dmha poeder wat je er bij doet. Dat is zoeizo voor nu de hardste die je kan hebben. gr Sander
  5. Petitie voor het openen van de gyms!

    Helemaal eens Shorty. Dit is een zwarte bladzijde in de gain geschiedenis 😞
  6. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Oke top! Met alle sarm”s, dmha, amp citraat etc geen enkele verhoging in bloedwaardes, dat is wel tof om te weten 🙌🏻 ga jij ook een vlog bijhouden? gr Sander
  7. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Update: Bloeduitslag gehad en alles tip top in orde net zo als de vorige keer 🤩 gr Sander
  8. RAD-140 + S4 log

    Tof dat je logt, ik volg! Over ca 3 weken ook een s4 kuurtje dus ik ben in 🤩 gr Sander
  9. Droogtrainen

    Dat is 640 kcal aan eiwit, 576 gram aan vet. Totaal is dat 1216 kcal. Blijven er dus zeg 1000 kcal over aan koolydraten. vet kan je afronden naar 60 gr hoor dat kijkt niet op een grammetje. Om aan je eiwit te komen kan je bijvoorbeeld nemen op een dag: bak kwark: 40 gr, schep whey, 20 gr. 200 gr kip, 40gr, 150 gr kipfilet op brood, 27 gr, 500 ml melk, 17 gr= 144gr je koolydraatbronnen leveren ook eiwit, dus stel je neemt 4 boterhammen voor de kipfilet dan heb je ook weer 10 gr eiwit. 100 gr pasta bij het avondeten is ook 12 gr eiwit en zo ben je er al. Zet deze voedingsmiddelen in een excel en je krijgt een optelsom. op internet vind je overal wel de viedingswaardes van de producten, zelf gebruik ik de voedingswaardetabel. Tik gewoon in op google: voedingswaarde kwark of brood of iets anders en dan staat het er tussen. voorbeelden van excelsheets kan je ook overal vinden. in het begin is het even rekenen en zoeken maar je wordt al vrij snel zeer handig als je je er een beetje in verdiept. whey daar wordt je niet dik van hoor haha, je wordt dik als je meer energie (kcalorieen) binnen krijgt dan dat je verbruikt. zet een iets in elkaar en laat het weten, dan kijken we er naar. je kan beginnen met gewoon invullen wat je nu eet, dan heb je al een beetje een beeld. gr sander
  10. Droogtrainen

    Hai Yorben, Wat je mijn inziens het beSte kan doen: Eet een week lang het zelfse aantal kcal, laten we zeggen 2200 kcal per dag. Voor je begint weeg je je zelf in de ochtend en na een week weer. Dan zie je of je aankomt, afvalt of gelijk blijft. Wat moet je eten: Je eiwit hou je op 2 gr per kg lichaamsgewicht, dus in jou geval 160 gr. Hoe kom je daar dan aan: bv een bak kwark met een schep whey is al 60 gr. 200 gr kip is 40 gr etc. Je vetten begin je op ca 0,7 a 0,8 gr. Dus 64 gr in jou geval. Kijkt echt niet op een paar gram trouwens. Vetbronnen: pindakaas, avocado, noten, olijfolie etc. De rest vul je aan met koolydraten. Je zal dan zien dat je eiwit ook weer wat stijgt en dan kan je daar weer iets in schrappen. 100 gr brinta heeft bv ook 11 gr eiwit. zet alles wat je eet in een excel schema en zo heb je overzicht. ik zit nu ook in de cut en eet iedere dag exact t zelfde. T is disipline maar ik vind dat geen probleem, het is maar tijdelijk moet je denken en als het makkelijk was dan zag iedereen er wel strak uit. als ik een week stilsta en niet afval kan ik bv heel makkelijk 1 boterham per dag skippen en ik heb weer resultaat. Op die manier heb je echt 100% controle over het proces. Er Is in princiepe niks wat je NIET mag eten in de cut. Je lichaam ziet geen verschil tussen een hamburger of een bord pasta. Afgezien dat de macros en kcal anders zijn natuurlijk. Een bigtasty bv heeft 655 kcal. Op die manier zit je Zo aan je daglimiet en dan barst je van de honger. Eten levert energie in de vorm van kcal. wat trainen betreft: blijf zwaar als halen kan trainen. Je lichaam moet een rede hebben om je spier te houden en alleen het vet te verbranden. voorbeeld: normaal bankdruk je 80 kilo in een set van 4x8. In de cut wordt dit zwaarder en wil je 70 kilo pakken. Je lichaam zal dan zeker wat spier gaan afbreken want die chest hoeft immers niet meer die 80 kilo te duwen. je moet dan die 80 kilo blijven duwen, maar dan doe je wat minder volume. Dus 3x8, of 4x6 of 5x4. De eerste stap is dus: een week je kcal tellen en kijken wat er gebeurd. gr Sander
  11. Wat Peter zegt kan ik me ook wel in vinden ja. Je bent 203 cm en dus is 10 kilo op jou frame goed mogelijk. Zou je 180 zijn bv dan is dat een heel ander verhaal. ik ben Zelf 193. Ik heb me eerst gefocust op droog trainen toen ik begon. Eenmaal “ droog” ging ik bulken volgens een strak train en eetschema. Ik knalde er in minder dan een jaar 17 kilo op. Toen cutten en hield netto een ruime 10 kilo over aan zuivere gains. 10 kilo op 193 vind ik voor het eerste jaar een uitstekende score. Daarbij zeg ik wel dat ik op het startpunt, dus toen me bulk begon, te mager was. Dus me lichaam ging in combi met de schema”s en in no time naar de massa die het zoeizo het liefst wil vasthouden zeg maar. Je bent fors sterker geworden zeg je, zolang je vooruit gaat in gewichten dan bouw je spier op. Op hoeveel kcal zit je nu als ik vragen mag? gr Sander
  12. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Wou net een update plaatsen. Ik ben er zeer slecht aan toe, nog een week of drie en dan kan ik me kist bestellen 😭 Nee zonder gekheid, ik heb een virus te pakken en een antibiotica kuur gehad van 10 dagen. ( trouwens niet ziek en kan gewoon trainen). Maar door ander medicatie gebruik is het nodig om een antibiotica voor te schrijven. Het bloedprikken is dus uitgesteld tot na die kuur omdat er anders verkeerde waardes uitkomen en ik zodoende dan nog een keer moet. Zonde voor nu maar helaas 😔 Verder zit de eerste week nakuur er op en voel me top, geen verschil met anders. ( ja de bekende dingetjes zoals de pomp die wat sneller weg is en ik ook direct een stuk droger). Doel is straks om naar de ca 8% te cutten, hiervoor zal ik over een week of 5 de S4 gaan inzetten, deze ligt al op de plank. Tegen die tijd zal ik wel vastzitten met gewichten door het kcal tekort dus de uitgelezen kans om te kijken of ik dankzij de S4 dan weer wat meer kan liften. Wordt vervolgt gr Sander
  13. Sarms

    Succes! Waarschijnlijk merk je na een dag of 10 al iets. Hou ons op de hoogte 💪🏻 gr Sander