Advertentie:

Motivator

Members
  • Content count

    52
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Motivator last won the day on February 28

Motivator had the most liked content!

Community Reputation

19 Goed

About Motivator

  • Rank
    Gevorderd
  1. Hallo

    Welkom!
  2. Pct yk-11 ?

    Je moet Shorty een bericht sturen dan weet hij wel een betrouwbare bron, dan heb je 100% goed spul. Ik heb zelf lgd, ostarine en Rad gedaan. Heb 2 uitgebreide logs gemaakt op dit forum een paar jaar geleden. Daarin heb je een echt zeer uitgebreid verslag van de hele kuur, wat er gebeurde en hoe het ging met de nakuur. mvg Sander
  3. Bulk extreme

    Shorty van het forum hier kan je alles vertellen. Als je hem een bericht stuurt dan reageerd hij wel. gr Sander
  4. SARMs

    Als je Shorty toch gaat appen moet je zeker even vragen naar Cardarine. Dat is geen Sarm maar is tijdens een cut wel echt een hele dikke plus 💪🏻✅
  5. Even voorstellen

    Hai Nick, heftig zeg, goed om te horen dat je weer op de goede weg bent, Zoiets zet je leven totaal op zijn kop! wat beteft de progressie: het feit dat je weer sport geeft al aan dat de progressie er zeker al wel is. Bekijk het in kleine stapjes en hou alles bij, dat is echt belangrijk. Soms denk je niet vooruit te gaan maar als je niets bijhoudt dan kan je het ook onmogelijk weten. Zo te horen zit je wel al op een tijdelijk plafond en dat is niet gek na al die ellende, je lijf heeft echt een klap gehad. maak een trainschema en volg dat consistend, dan wordt je er het snelst beter in zoals je weet. En maak het niet te gek. Bv, ik noem even wat: bankdruk doe je met 50 kilo 4x6. Pobeer de keer erop 5x6, of 4x7 a 8. Dan ben je ongemerkt na een tijdje al heel wat verder. En doe die zelfde oefeningen met max 2 a 3 dagen ertussen opnieuw, Anders ga je niet de beste timing hebben kwa supercompensatie. sterkte en goed te horen dat je weer bezig Bent! mvg Sander
  6. Bulk extreme

    Hai Gary, ik ken het niet maar heb het even opgeZocht net. Als je het mij vraagt: weer gewoon een mengsel van dingen die nu gehyped wordt. Als je echt alles tot in de puntjes goed doet en je voeding en training is dus perfect, je zit tegen je max, heel mischien ga je dan een mini sprongetje maken. Dan kan je beter even doorsparen en van dat geld bv een flesje lgd 4033 gaan kopen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je resultaat boekt en gaat zien. Maar ook hier geldt weer: voeding en training moet kloppen en dan heb je met zo’n middeltje die extra stap. mvg Sander
  7. Cutten of bulken beginner

    Hai Jarno, ik snap je helemaal. Toen ik begon had ik het zelfde dillema. Redelijk veel vet en weinig spier. Ik heb toen toch gekozen om eerst schoon schip te maken door al het vet weg te trainen. Ik ben 193 en woog 103kg. Toen het vet eraf was woog ik nog 83,5. Dat is extreem schraal maar was ergens wel blij. Toen 10 maanden netjes gebulk en toen as het verschil al enorm groot. Je gaat eigenlijk van een “ ondergewicht” naar een normaal gewicht maar dan zonder vet, en dan zie je behoorlijk goed. Kan je wel via pb een foto sturen zodat je een idee hebt. heb het gedaan via een fullbody schema, 3 x pw en het vet was er aardig snel af. achteraf zou ik het weer op die manier doen, eerst schoon schip maken. Je kan ook een zogenaamde recomp doen en eten rond je behoefte, maar ikzelf Weet dat ik me dan toch blijf iriteren aan al dat vet… mvg Sander
  8. Shoulders/Legs

    Hai Jason, Wat betreft je schouders zou ik die gewoon meetrainen met de rest. Wellicht iets minder volume bv maar je wilt geen onbalans creeren. Teminste, dat zou ik doen, iedereen zal mogelijk een andere mening hebben 😅 Wat betreft je benen: het is zeer aan te raden dit met een fysio of sportarts te bespreken en die om advies te vragen kwa opbouw. ik heb zelf een gescheurde patellapees gehad waar ik bijna een jaar zoet mee ben geweest. Toen ik ging en mocht opbouwen liep ik bij een bepaalt gewicht steeds tegen een muur en voelde ik dat ik niet verder moest gaan. Had dan de dagen erna ook een gevoelige knie steeds weer. De leidraad is dat je na het trainen ongeveer 24 uur “last” mag hebben. Duurt dat langer dan was het te zwaar en moet je de gewichten gaan verlagen. uiteindelijk ben ik door die muur heen gekomen en kan ik steeds verder omhoog zonder last te hebben. Vele dingen geprobeerd, kost tijd want je merkt niet gelijk effect, maar uiteindeijk de oefeningen gevonden die de juiste stevigheid geven. En dat was vrij simpel naast alle ander fysio dingen: wallsits en 30 min lopen. Wallsits om de 3 dagen met benentraing en lopen om de dag. Ben nog steeds onder de indruk van het feit dat het uiteindelijk toch goed is gekomen door deze 2 simpele zaken. dus mijn advies: ga zoeizo eenmalig langs een expert om te kijken welke dingen je het beste kan doen. succes! Gr Sander
  9. Dat onwennige in de sportschool moet je je niet aan storen. Mensen letten eerder op ‘ luidruchrige egolifters’ dan op iemand die zijn best doet. Tuurlijk kijk je altijd om je heen en persoonlijk zal ik iemand altijd helpen als ik zie dat hij ergens mee struggeld of iets verkeerd uitvoert. Nou is iedereen anders en dit Zal ook per sportschool anders zijn. wat betreft dat eten: het is key om een plan te hebben van te voren. Als je alles netjes bij je hebt dan zal je ook niet de neiging hebben wat te kopen als je een slecht moment hebt. dus klaarmaken van te voren met de gedachte: dit is het voor deze dag en daar moet ik het mee doen. Eten zet je de avond van te voren al klaar natuurlijk , voor morgen staat dat van mij al klaar teminste. Alles voor het einddoel en eten is zoals iedereen weet het stuur. Hard trainen kan iedereen, maar met je eten bepaal je de richting die je op wilt mvg Sander
  10. (Foto) is dit genetisch bepaald of slechte trainingschema?

    Hai! Dat is genetisch, doe je niks aan. Heb het zelfde. als je meer massa krijgt valt het Eigenlijk amper meer op echt geloof me. gr Sander
  11. Problemen met cutten

    Hai! Zolang de weegschaal zakt dan moet het goedkomen. Het klopt dat het gedeelte buik vaak t laatst verdwijnd, maar uiteindelijk komt het echt goed. Wat betreft dat meer eten: dit doe je eigenlijk op het moment dat je vastloopt, dus zo weinig kcal eet dat er niks meer te schrappen valt. Dan kan je je stofwisseling wat opvoeren met meer eten. Maar zolang je afvalt dan zit je wel goed. Specifiek dat buikvet wegtrainen kan niet, je bent als het ware een fietsband die leegloopt en dat gaat over je hele lijf. Succes met dit laatste gedeelte van je cut! gr Sander
  12. Goede combinatie met lgd4033

    Hai Savi, Lgd en ostarine werkte goed. Ook lgd en Rad gedaan, tussen beide combinaties weinig verschil. Wat betreft goede sarms: stuur Shorty een bericht. gr Sander
  13. Over de 40

    Ja credits naar jou haha. Mensen steken dr veel tijd in als t goed is, hard trainen, disipline met eten etc. Als je dan n sarm gaat doen van slechte kwaliteit, of een die niet werkt dan is dat echt zwaar klote.
  14. Over de 40

    Oke, dan zit je goed! Succes 💪🏻 Gr Sander
  15. voorstellen en hulp gevraagd.

    Hai Hans! Er is al een hoop goede info gegeven hierboven 💪🏻 Top forum. Je kan voor het trainen ook kiezen voor di upperbody, woe lowerbody, en dan die dag in het weekend een fullbody. Heb je t beide. Zo te zien ben je zwaar gemotiveerd, het exact bijhouden van je kcal lijkt me voor Jou dan ook geen probleem. Hierin ligt wat mij betreft het belangrijkste voor jou. Eet een week of 2 exact een bepaald aantal kcal en je weet of je goed zit. Dan kan je gaan bijsturen indien nodig. Maar niet te snel afschalen want dan hou je al gauw niks over. Als ik eenmaal goed zat, en na bv drie weken viel ik niet meer af, dan schrapte ik 50 tot max 150 kcal per keer. wat betreft je rug: dat is zwaar balen. Zelf ook een hernia gehad, tussenwervel gescheurd en de inhoud beknelde me beenzenuw. Hoef het je verder niet uit te leggen. Totaal n jaar last van gehad. Daarna meerdere malen geprobeerd squat op te bouwen maar iedere x bij een bepaald punt knalt t in me rug. Ben dr dus mee gestopt, t is de blesurre niet waard echt niet. wat doe ik dan wel? Zoals je zegt: leggpress, legpress met 1 been, pistolsquats, globet squat, dat soort dingen. Heb me lesje geleerd, moet bepaalde zaken gewoon vermijden. Ook nu nog, eind november knalde ie dr weer in, lag drie dagen opgebaard op me nest en kon er letterijk Niet uitkomen. Niks geks gedaan en toch iedere keer weer verasst worden. Doe alle fysio oefeningen netjes. Sinds begin januari begonnen met om de dag ook extra te lopen buiten. Gewoon snelle looppas a 35min per keer. Moet zeggen dat t wel goed voelt, me onderrug vind dit goed naast de fysio zaken. Klinkt mischien simpel maar uiteindelijk vind ik t beste “ rugpakket oefeningen’ om in iedergeval de boel sterk genoeg te maken. gr Sander En wat betreft je eetschema ziet t dr prima uit. Die 500 kcal kan je in princiepe invullen met wat je wilt als je macros idd maar kloppen.