Advertentie:

Motivator

Members
  • Content count

    62
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Motivator last won the day on February 28

Motivator had the most liked content!

Community Reputation

20 Heel goed

About Motivator

  • Rank
    Gevorderd
  1. DE BESTE TIP VOOR PROTEINE INNAME

    Maak je helemaal een account aan om alleen je boek te verkopen 😄
  2. Goede protocol voor spiermassa kweken

    Het is heel simpel wil je spieren opbouwen: meer eten dan dat je verbruikt waarbij je de macro’s respecteerd en iedere training meer doen dan de keer ervoor, oftewel: je spier kapot maken zodat hii groter en sterker hetsteld. Klaar. Er zijn geen geheimen 💪🏻
  3. Pre workout

    Ik spring ook even in 😃 vroeger had je pre en daar zat dmaa in. Dit was de werkzame stof om hard te knallen. Dit stofje is er uiteindelijk uitgehaald. De preworkouts die je nu koopt is dus eigenlijk bier zonder alcohol, koffie zonder cafeine, urine zonder de zeik…. Wacht ik sla door haha. Later is het stofje dmaa vervangen door dmha. Werkt net iets anders. De grap is dat ik niet echt lekker ga op dmaa maar wel supergoed op dmha. Verschillende vrienden hebben dit weer andersom. Grappig. Als je op google intikt: dmha kopen zie je vanzelf een site waar je deze werkzame stof Kunt bestellen. Ik kocht dan een willekeurige pot preworkout en deed daar dan zelf dmha bij. tegenwoordig heb ik helemaal geen potten preworkout meer, alleen maar n zakje dmha. Ik doe 3 a 4 schepjes in extreem weinig water en slik het door zonder het te proeven. Dan snel nog wat slokken water er achter aan want het is echt sirieus zeer smerig. het heeft een sweetspot ook, meer is dus niet nog harder knallen. Sterker nog, neem ik meer dan 5 a 6 schepjes ( schepjes zijn minder dan een mespuntje, lepeltje zit erbij) dan ga je Er niet lekker op en kan je weer naar huis. naast dmha heb ik ook zakjes met amp-citraat. Ik wissel dit af, en soms mix ik beide. haal een van deze, of beide, en je haalt gegarandeerd geen pot pre workout meer ✅ mvg Sander
  4. Even voorstellen

    Welkom!
  5. Even voorstellen

    Welkom!!
  6. Me

    Nice 😄
  7. Hai! moet lukken als ik je zo hoor, de disipline is er 💪🏻 wat je zelf al zegt: het zal langzamer gaan. Zou persoonlijk zelf net iets boven je onderhoud gaan. Zelf ook gedaan in in de afgelopen 7 maanden goed gegaind en tuurlijk ook wel een beetje vet, maar dat is minimaal. Voorheen deed ik grovere bulks en snap ook gelijk je punt. Door extra kcal en vocht oogt al je harde droogtrainwerk al snel een stuk minder. spieropbouwen zonder vet aan te komen is vrijwel niet te doen. T is al mega hard werken om spier te bouwen dus t zou ook zonde zijn als je niet genoeg eet en daardoor gains laat liggen. dus: net ietsoe pietsie boven je behoefte gaan zitten. Een huis kan je tenslotte ook niet bouwen zonder bouwmateriaal. mvg Sander
  8. Waarom zijn SARMS zo populair op dit forum?

    Ja helemaal mee eens. Ik had exact het zelfde. Zocht ervaringen maar allemaal maar halve info. Mensen die idd zoals je zegt af en toe trainen, niks bijhouden kwa voeding en training, of naast de sarms ook aan de aas zaten. Kan je precies niks mee. Heb zelf daarom 2 zeer uitgebreide logs gemaakt op dit forum van dag 1 tot aan de laaste chlomifeen nakuur pil. Ook bloedtesten erbij, completer kan t eigenlijk niet. gr Sander
  9. begonnen met de sportschool

    Wat betreft leeftijd: ik ben begonnen op mijn 36e en nu 42. Je kan echt mega hard veranderen als je weet wat je doet, geloof me ik zou beginnen met 3x pw fullbody en gaan opschijven wat je eet. Vooral het eten is belangrijk om bij te gaan houden. Ga je het opschrijven en uitrekenen dan kijk je er na een maand al heel anders tegen aan, en groei je er vanzelf in. fullboy bv: ma, woe, vrij. Als er maar minimaal 1 dat rust tussen zit. Je kan bv: ma bankdruk 4x6 woe bankdruk 4x8 vrij bankdruk 4x10 dan maandag bijvoorbeeld 40 kilo, woe 37,5kg en vrij 35kg. De weekerop: alles 2,5kg zwaarder. Zo heb je een mooi progressie model. naast bankdruk uiteraard ook squats, dippen, Optrekken etc. De zwaarde oefeningen doen. gr Sander
  10. Hulp met RAD140 ivm bijwerkingen

    Hai! als je het mij vraagt heb je mogelijk geen echte RAD140. Nu is het ook zo dat iedereen anders kan reageren, maar ik zelf evenals de mensen die ik ken en het hadden, kregen geen van bovenstaande klachten Sterker nog, ik voelde Me juist fitter en herstel was een stuk sneller. Gyno mag je al helemaal niet krijgen van Sarms. Enigste dat ik had waren een paar puistjes op me rug, en dat was pas na enkele weken. wat betreft de cardarine: de dingen die je gelezen hebt herken ik. Nu is het zo dat de ziekte kk veel genoemd wordt. Echter waren de testen met cardarine in zeer hoge concentraties op muizen. Die kregen zeg maar 50x de aanbevolen hoeveelheid. ik Heb cardarine meerdere keren gedaan en vind het echt een geweldig product. Daar zeg ik wel Bij dat ik en leveranier heb waarvan ik weet dat hij 100% zuivere en echte spullen leverd. ( heb regelmatig besteld en binnenkort weer een LGD bijvoorbeeld). Cardarine is trouwens geen sarm, maar wel extreem efficient. ik heb combi’s gedaan van: LGD, Ostarine, cardarine, rad, dmha en ampcitraat. Resultaten waren echt heel nice. Verwacht van bijvoorbeeld lgd niet dat je met 12 weken een kast bent. Je moet nog steeds weten wat je doet met trainen, eten en rust. Ik zat met trainen tegen me max en had alles onder perfecte controle. Toen met 12 weken LGD echt een level hoger gegaan, en dat is echt kikke als je al een tijdje langzaam vooruit gaat. Voorbeeld, bankdruk kwam 27,5 kilo bij in 10 weken en het bizarre is dat ik dat ook vast kon houden. wil je een goede bron voor echt sarms dan moet je even een PB sturen, dan kan ik zeggen wie je een bericht moet sturen. gr Sander ps: ik vergeet bijna te zeggen dat ik ook bloedcontroles heb gedaan tijdens de “kuurtjes” en er is nooit een enkele afwijking geweest, dat geeft ook aan dat de sarms van topkwaliteit waren.
  11. Hallo

    Welkom!
  12. Pct yk-11 ?

    Je moet Shorty een bericht sturen dan weet hij wel een betrouwbare bron, dan heb je 100% goed spul. Ik heb zelf lgd, ostarine en Rad gedaan. Heb 2 uitgebreide logs gemaakt op dit forum een paar jaar geleden. Daarin heb je een echt zeer uitgebreid verslag van de hele kuur, wat er gebeurde en hoe het ging met de nakuur. mvg Sander
  13. Bulk extreme

    Shorty van het forum hier kan je alles vertellen. Als je hem een bericht stuurt dan reageerd hij wel. gr Sander
  14. SARMs

    Als je Shorty toch gaat appen moet je zeker even vragen naar Cardarine. Dat is geen Sarm maar is tijdens een cut wel echt een hele dikke plus 💪🏻✅
  15. Even voorstellen

    Hai Nick, heftig zeg, goed om te horen dat je weer op de goede weg bent, Zoiets zet je leven totaal op zijn kop! wat beteft de progressie: het feit dat je weer sport geeft al aan dat de progressie er zeker al wel is. Bekijk het in kleine stapjes en hou alles bij, dat is echt belangrijk. Soms denk je niet vooruit te gaan maar als je niets bijhoudt dan kan je het ook onmogelijk weten. Zo te horen zit je wel al op een tijdelijk plafond en dat is niet gek na al die ellende, je lijf heeft echt een klap gehad. maak een trainschema en volg dat consistend, dan wordt je er het snelst beter in zoals je weet. En maak het niet te gek. Bv, ik noem even wat: bankdruk doe je met 50 kilo 4x6. Pobeer de keer erop 5x6, of 4x7 a 8. Dan ben je ongemerkt na een tijdje al heel wat verder. En doe die zelfde oefeningen met max 2 a 3 dagen ertussen opnieuw, Anders ga je niet de beste timing hebben kwa supercompensatie. sterkte en goed te horen dat je weer bezig Bent! mvg Sander