Advertentie:

Motivator

Members
  • Content count

    82
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Motivator last won the day on October 30 2023

Motivator had the most liked content!

Community Reputation

22 Heel goed

1 Follower

About Motivator

  • Rank
    Gevorderd
  1. Hoeveel eten na droogtrainen

    Hai! allereerst: goed bezig! Na het droogtrainnen kan je het rustig op gaan bouwen. Voeg per week bv 100 kcal toe en kijk wat er gebeurd. Als je een tekort hebt van bv 400kcal in je cut, dan kan je dus zoeizo 400 kcal op gaan voeren de komende weken. En op de weegschaal kom je aan…..in vocht. Je gaat meer eten dus hou je meer vocht vast. 1 gr koolydraten houdt bv 4 gr vocht vast. waarschijnlijk zie je er nog betet uit na twee weken opvoeren van je eten. Spieren zijn voller, vel zit dan nog wat strakker, t oogt dan allemaal nog net wat beter. mvg Sander
  2. 12 week LGD4033 logbook

    Ja zo te horen werkt de LGD. Die pomp is echt kenmerkend. Ik had fullbody destijds en dat was trainen op maandag, woensdag en vrijdag. Die pomp bleef gewoon de hele week aanwezig, goud echt🤩
  3. 12 week LGD4033 logbook

    Lekker bezig!! Ja het zal nu ongeveer het punt gaan zijn dat je t zeker te weten gaat merken. Zelf heb ik t vrijwel altijd rond de 10e dag. succes!!
  4. Logboek LGD-4033 & RAD-140

    Super, klinkt goed! Ik ga volgen🤩💪🏻
  5. 12 week LGD4033 logbook

    Hai allen! @Piet: als je sirieus bezig bent met trainen en eten, en dan in de zin van progesief trainen en je eten tracken, dan kan ik je garanderen dat die LGD je zeker een nivo laat stijgen. @topic maker: 2400 kcal is wel aan de weinige kant. Zelf kon ik met LGD makkelijk 5000 kcal wegstampen, waar ik normaal zo rond de 4000 a 4200 zat in een bulk. Met LGD kan je er best flink tegenaan. Als je het maximale uit de lgd wilt halen voor 12 weken, en je doel is nog wat spier bouwen en sterker worden dan zou ik niet te bang zijn 😅 mvg Sander
  6. Hallo

    Welkom!! Beginnen met trainen is zoeizo altijd plus 1 🤩
  7. Eerste kuur SARM (tips?/opvolging)

    Top!! Dit gaat goed komen!
  8. Eerste kuur SARM (tips?/opvolging)

    Hai Jumper!! ja die cardarine kan je al nemen, maar zou wachten tot je cut echt zwaar wordt, dan merk je ook gelijk t verschil en wat t doet. Lgd en rad zijn beide prima. Zelf liever lgd. Zou die ook als eerst gewoon los nemen zonder ieta er bij. Later kan je altijd nog wat stacken alsnje wilt. Met alleen lgd ga je zoeizo gains maken 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 ps: die dmha en amp is spul voor preworkout, maar t gaat er vooral om dat ik best wel wat zooi gebruikte maar nergens last van had😄
  9. LGD logboek

    Succes man! Einde van je LGD sessie ga je zeker verschil zien, zeker als je zoals Shory zegt je kcal opschroeft. Mvg Sander
  10. Eerste kuur SARM (tips?/opvolging)

    Hai Jumper, als je echte sarms hebt dan ga je waarschijnlijk niks opmerken in je bloed. Staan 2 logs van mij op dit forum en heb ook meerdere keren bloedgeprikt. Nam toen een hele stack van lgd, ostarine, cardarine, rad 140, dmha en amp citraat. Nul afwijkingen gevonden😄 geen enkele keer. goeie sarms betaal je ook een goede prijs, maar dan heb je wel 100% echt spul. Goedkoop in internet is zooi, dat kan namelijk niet. Zelfde als je een gram coke kan kopen voor 10 euro. Dan weet je dat t niet klopt. ik zou persoonlijk in jou geval inderdaad zoals Atom zegt eerst zonder enig spul het vet eraf cutten. Dan is prima te doen. Dan daarna een sarm inzetten. Voor massa zoeizo LGD kiezen. word het cutten op den duur zwaar, dan kan je ipv een sarm bv Cardarine inzetten. Gw 501516. Dat is geen sarm dus geen nakuurtje nodig. mvg Sander
  11. Anavar?

    Hai Niels, Lees de 2 blogs die ik heb geschreven over oa LGD en Rad. Tijdens die kuurtjes ook bloed laten prikken enzo en alles tip top in orde. LGD gaat, mits je voeding en training on point is, je zeker een niveau hoger brengen. Ben zelf inmiddels 42 en wil het ook alleen bij sarms houden. mvg Sander
  12. Plan

    Helemaal eens met Jeroen. Met een fullbody moet je die ene dag ertussen echt rust pakken. Kan een tijdje goed gaan hoor, maar t gaat gegarandeerd fout anders en dat zou jammer zijn. Je schema is mooi maar ik denk dat ik een betere en efficientere heb voor je. Stuur je mailadres via PB en dan stuur ik hem van de week op. Ga je meer progressie mee maken en dan weet ik zeker dat je tussendoor niks meer gaat doen haha. mvg Sander
  13. Logboek Hakan

    Hai! Nou naast de hernia denk ik ook dat ik die knoop bij je schouderblad snap haha. Durf bijna niet te reageren omdat t klinkt van: heb je hem weer 😅 maar heb exact het zelfde en loop ervoor ook bij de fysio. Het is nu 6keer behandeld en dan drukt ie de knoop zeg maar helemaal verrot. T vervelende is dat het steeds terug komt, zomaar uit het niets. Dan is het net alsof iemand een elleboog keihard in de schouderblad drukt, echt klote. Maakt niet uit hoe je houding dan is, t blijft verrot voelen. Laatste x dat hij behandeld is: 2 weken geleden. Toen een week geen last, alleen de tweede dag even, soort van na-spierpijn van de behandeling. Toen na een week: had een dagje redelijk wat beweging gehad in de zin van: veel moeten lopen. Toen eind van de dag ineens: hopla, daar is ie weer. Toen ben ik n uur op me nest gaan liggen en toen was t weer gezakt. Ben dus nog niet uitbehandeld en hii is hardnekkig. mvg Sander
  14. misschien toch niet zo goed bezig ?

    Ik heb de eerst jaren fullbody gedaan. Dat was echt kneiterhard. Was ook altijd wel 1,5 uur bezig zoeizo, 3x pw. Soms ook bijna 2 uur omdat ik dan buik en kuiten niet wou versloffen. Omdat je dan al zo af bent duurdt het zoeiozo langer haha. Nu doe ik upper/lower ivm blesurre herstel en dat bevalt me uitstekend. Moet zeggen dat ik veel gains heb gemaakt met die extreem lange fullbody sessies ( kan Shorty bevestigen) en begon op mijn 36e pas, dus geen jonge hond meer. Ik heb eigenlijk nooit gelet op rusttijden maar gewoon de volgende set gedaan als ik weer op adem was. Soms is dat sneller dan de andere x uiteraard. en rustweken, erg belangrijk. Met zware trainschemas is mijn ervaring dat t ineens ook is afgelopen, focus weg etc. Dan een rustweek en alles is weer hersteld. mvg Sander
  15. Logboek Hakan

    Super nette introductie, welkom! Die hernia is beroerd, kan er over meepraten. 2017 ging het mis, wervel scheurde compleet en zoals je weet komt het zachte gedeelte er dan uitzetten. Die beknelde me rechterbeen zenuw helemaal zo plat als een dubbeltje. Ik hoef jou niet uit te leggen hoe zeer dat dat doet 😦 in totaal een compleet jaar mee zoet geweest en 5 dagen voor de geplande operatie ging t ineens ietsie beter. Operatie uitgesteld en uiteindelijk is het nooit geopereerd. toen alles eindelijk weer een beetje ok was ben ik het squatten weer op gaan bouwen. Helemaal vanaf nul en echt niks geforceerd. Iedere keer als ik rond de 80kg kwam ging het mis, schoot t weer in me rug en dan breekt het zweet je gelijk uit. Je bent dan zoeizo weer een paar weken uitgesquat ivm harde onderrugpijn. De laattse x dat t mis ging was januari, en wederom met 80 kg squat. Dat resulteerde in een week volledig op me nest. Toen was ik er klaar mee, geen squat meer, t was het niet waard. ( bleef enorm moeilijk het te acepteren, maar inmiddels doe ik dat wel haha) Toen kreeg ik tussendoor ook nog een zeer forse patellapees blesurre. Totale hersteltijd was maar liefst 1,5 jaar, dacht dat het echt einde oefening was met onderlichaam gains. Benen waren inmiddels weer zoals voor me fitnisscarrierre, alles voor niks geweest. toen heb ik een nieuwe benenroutine samengesteld en dat werkt perfect voor mensen met onderugproblemen. ( dan echt problemen in de zin van dat je er altijd wel last van hebt, ondanks alle fysio oefeningen enzo. Ik ben 193cm en moet er mee leven en me benentraining aanpassen) ik doe geem fulbody schemas meer maar upperlower. Reden: zo heb je meer focus en tijd, vind ik teminste. Benendag: ik begin met de wallsit. Ik zit nu op 2,50min, met 50 kilo op schoot. Je benen zijn dan direct vol en goed warm. Alle knikjes en dingetjes zijn ook gelijk weg, echt top! ( was de belangrijkste oefening ook van de sportarts na de patellablesurre) Daarna doe ik leggpress, 5 tot 8 sets, 6 tot 10 herhalingen. Dan ben je al goed af en doe ik even buik tussendoor. vervolgens de hacksquat. Dit is een machine, maar idiaal omdat de losse squat dus niet slim is In mijn geval. daarna nog legextension en hamsting curl. De reps en gewichten hou ik bij zodat ik weet wat ik moet verbeteren. Belangrijk; bii zowel de legpress en de hacksquat gebruik ik een riem. Afgelopen jaar heb ik zo enorm veel progressie geboekt kwa benen dus ik neem geen enkel risico. Met me onderrug is t ok, na een benendag voel ik het zoeioz wel, maar kan doortrainen. Benen doe ik zo om de 3 dagen. Tussendoor loop ik savonds nog een rondje van 3 km door het dorp. Al met al heeft het me dus en paar jaar gekost om te ondekken wat de beste routine is voor me onderug. gezien jou hernia zou ik zeker oppassen met de sqaut, ook zonder die oefening maak je harde gains. Mijn benen zijn nu sterker dan voor alle ellende begon. succes voor nu, je bent al mega goed bezig!!! mvg Sander