Advertentie:

YBMartijn

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About YBMartijn

  • Rank
    Amateur
  1. Advies over opdrukken en andere oefeningen

    Oh dat wist ik niet, ik heb ook even de voedingswaarde opgezocht en dan kom ik inderdaad bij lange na niet aan deze hoeveelheid! Wat voor eiwitrijke voeding neem je zelf allemaal? Oke dankjewel voor de uitleg, ik ga je tips opvolgen en ik ben benieuwd naar de resultaten. Met deze tips en de tip van Fit hoop ik dat ik weer progressie ga boeken. Ik hou jullie op de hoogte
  2. Advies over opdrukken en andere oefeningen

    Ik nam eerst ongeveer 2 minuten pauze tussen de sets door, maar een vriend van me (die zelf ook breed is) adviseerde me om pauzes van 30 seconden te nemen. Ik geloofde hem wel want hij is zelf ook goed afgetraind, maar jij zegt dat 2 minuten beter is? En als ik het goed begrijp is intensiteit belangrijker dan sets? Dus meer kilo’s en eventueel minder vaak? Wat is het voordeel van mijn hoofd naar een van mijn handen bewegen bij het omlaag gaan? Idem voor de cirkelvormige beweging? Ik wil het zeker gaan proberen, maar het is fijn om te weten welke voordelen ik hieruit haal!
  3. Advies over opdrukken en andere oefeningen

    Thuis eet ik elke dag minimaal een halve bak kwark (250gr) na het sporten. Ik ben nu een week op vakantie waardoor ik wel minder binnen krijg dan normaal.
  4. Hoi, sinds kort (ongeveer 2 maanden) ben ik weer begonnen met sporten. Oefeningen die ik vaak doe zijn squats (3x10), negatief optrekken (tot ik niet meer kan), opdrukken (3x12), biceps dmv halters (3x20 beide kanten om en om) en sit-ups. Ik heb geen abonnement bij de sportschool, maar mijn vriendin heeft een krachthonk thuis. Om mijn borstspieren te trainen, doe ik voornamelijk push ups. Hiervan doe ik 3 sets en deze doe ik 12 keer. Ik doe dit om de dag. Ik merk echter dat ik hierbij op een dood punt zit al twee weken. Eerder kon ik sneller een erbij doen en dat dit nu niet lukt baart me een beetje zorgen. Ik ben nog niet zo lang bezig met sporten, maar ik wil graag stappen hiermee maken. In ieder geval het gevoel krijgen dat ik iets van progressie boek.. heeft iemand tips voor me om verder te komen of misschien zelfs een andere workout?