Hallo allemaal,
Ik ben Dylan en nieuw hier op het krachtforum. Ik ben 19 jaar en weeg slechts 60 kg met een vetpercentage van 6%. Ik ben al bijna een jaar actief in de sportschool, waar ik nog elke week 3x naartoe ga. Ik heb 3 verschillende trainingsschema's waar ik uit kan kiezen en mee geholpen kan worden wanneer nodig. Ook heb ik vanwege mijn lage gewicht een voedingsschema laten opstellen bij een voedingsspecialist. Dit schema ziet er als volgt uit:
Het trainen en de oefeningen gaan goed, en het voedingsschema kan ik ook prima bijhouden. Het enige probleem is alleen dat ik zeer moeizaam voortgang boek in mijn uiterlijk. Ik zou graag wat meer spiermassa willen opbouwen, alleen blijft mijn gewicht hetzelfde (als toen ik begon). Welk advies zouden jullie mij kunnen geven om makkelijker spiermassa te kunnen krijgen?
Ik hoop van jullie te horen!