Advertentie:

f00by

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About f00by

  • Rank
    Amateur
  • Birthday November 7

Personal Information

  • Gewicht
    78
  • Vetpercentage
    18
  • Lengte (in cm)
    186
  1. Starten na 5 jaar couch potato

    Op dit moment train ik voornamelijk thuis. Met wat eenvoudig materiaal. Denk aan kettle bel, pullup bar div halters/weerstandsbanden en een bankje. De creatine ben ik voornamelijk gaan gebruiken voor herstel omdat ik om de dag wil blijven trainen. Hoelang kan ik gewoon de 5gr doen. Is wel een stuk makkelijker als iedere keer proberen 2 gram af te wegen Op dit moment doe ik full body workout met een specifieke spriegroep een beetje extra. Gemiddelde training is ongeveer 60 tot 90 minuten. Mbt de sportschool ben ik helemaal met je eens. Ik heb wat belemmeringen opgelopen in mijn verleden waardoor dat wat lastiger is.
  2. Hallo allemaal, Niet geheel onbekend met sport en beweging maar een beginner als het aankomt op gezond sporten. 5 jaar geleden een mentale en fysieke burnout gekregen (soort van maar dan anders) hierdoor wat sociale fobien enzo ontwikkeld waardoor de sportschool al snel een onbereikbare plek werd. Maar goed. . . nu Liggend op de bank kijkend naar weer een nieuwe netflix docu over bewegen en eten . . . Daar word je niet groter of sterker van. Dus hop van die bank af en aan de bak. Een gezonde start begint bij voeding. Dieet aangepast en thuis begonnen met een "activerings" schema voor om de dag. Inmiddels wat tijd verder en ik merk dat het wel erg lekker gaat en dus tijd voor de volgende stap. Als supplement op dit moment alleen creatine (4g trainings dagen en 2g in rust. onderhoud op 0.03gr per kg lichaamsgewicht.) Nu maar lezen, daarna nog een beetje lezen . . . eten, trainen, slapen en meer lezen groetjes f00by p.s das me screen name zo heet ik niet echt