Advertentie:

Maxjek95

Members
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About Maxjek95

  • Rank
    Amateur
  1. 1,3 kg aangekomen in 1 week? Schema of weegschaal?

    Bedankt voor de tips allemaal! Ik zal mijn schema dan gewoon blijven volgen en het in de gaten blijven houden!
  2. Hallo allemaal,Ik ben nu een week bezig met thuis-fitness (dumbbells) en heb daarbij ook een voedingsschema (zie bijlage).Ik heb me laten adviseren om in het begin op onderhoud te eten, dus mijn voedingsschema is dan ook gebaseerd op mijn onderhoud. Ik sport 4x per week thuis. Zodra de sportscholen weer opengaan ben ik daar weer te vinden uiteraard.Echter, vorige week heb ik mij gewogen en was ik 67.8 kg. Een week later, vandaag, heb ik me opnieuw gewogen en stond er tot mijn grote verbazing 69.1 kg op de weegschaal??Ik heb gelezen dat je maximaal 0.5 kg per week zou moeten aankomen, dus mij lijkt dat hier iets mis gaat. Mijn vraag is nu echter aan de ervaren sporters hier, kan dit aan mijn voedingsschema liggen of ligt het toch aan de weegschaal?Ik persoonlijk denk dat het aan de weegschaal ligt. Dit is namelijk een weegschaal die heel veel data aangeeft, van onderhuids vet tot eiwitmassa tot spiermassa, etc. Ik heb er ook niet meer dan €30,- voor betaald dus ik gok dat deze weegschaal niet erg betrouwbaar is?Nogmaals, mocht het aan mijn schema liggen dan hoor ik dat graag. En mocht het volgens jullie aan de weegschaal liggen, welke weegschaal is wél betrouwbaar?Alvast bedankt.
  3. Is het ook mogelijk/effectief om op onderhoud te eten en hierbij 3-4x per week krachttraining te doen en 1-2x per week hardlopen?
  4. Hallo, Ik zou graag in spiermassa willen aankomen, maar graag zou ik daarbij ook mijn 'buikje' weg willen krijgen. Is het verstandig om dit tegelijk te doen (krachttraining + cardio)? Of is het beter om eerst mijn buikvet weg te trainen met alleen maar cardio? Ik heb hier namelijk totaal geen ervaring mee en zou dus ook niet weten wat het best/snelst werkt. Ik heb thuis een weegschaal waarbij verschillende zaken worden aangegeven. Uiteraard weet ik dat dit niet geheel accuraat is maar het is ten minste een schatting. Zojuist heb ik me gewogen en hieruit zijn de volgende gegevens uit voortgekomen: Gewicht: 68.4 kg BMI: 21.1 BFR: 20.4% Spiersnelheid: 48.7% Lichaamswater: 58.4% Botmassa: 2.8 kg BMR: 1486 kcal Eiwit tarief: 16.9% Viscerale vetindex: 5 Onderhuids vet: 18.3% Vetmassa: 14 kg Spiermassa: 33.3 kg Eiwit massa: 11.6 kg Mijn leeftijd is 24 jaar en mijn lengte is 1.79m. Alvast bedankt voor de reacties. Gr. Max
  5. Persoonlijke behoefte

    Hallo, bedankt. Mijn doelstelling is meer spiermassa opbouwen.
  6. Persoonlijke behoefte

    Hallo,Ik sport sinds februari dit jaar, ongeveer 2 keer per week. Echter heb ik hierbij niet op mijn voeding gelet.Graag zou ik dit wel willen doen en hierbij een schema maken, zodat ik voor mezelf ook een leidraad heb om 'gezond' te eten.Ik ben 24 jaar, weeg ongeveer 68 kilo, ben 1.79m lang en mijn vetpercentage zit ongeveer rond de 15 à 16%.Nu heb ik bij Fitchef mijn gegevens ingevuld en kreeg ik de volgende persoonlijke behoefte aangewezen:kcal 2837 geiwitten 136 gkoolhydraten 420 gvetten 68 gMijn vraag is nu of ik dit ongeveer aan kan houden?Alvast bedankt.Gr. Max