Advertentie:

MarcB

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About MarcB

  • Rank
    Amateur
  1. Hulp fitness schema

    Gelijk maar even 2 fotootjes toegevoegd van mijn vooruitgang tot nu toe. Is dit een beetje normale progressie?
  2. Hulp fitness schema

    Dankje voor de informatie. Mijn workout duurt nu ongeveer 50 a 55 minuten en gebruik de Squats een beetje als warming up. Ik denk dat de beginner gains er een beetje af zijn en dat ik zoals jullie al voorstelde over moet gaan op een split schema. Ik zou dan naar 5 dagen per week willen. Upper/lower/armen En dan de schouder oefeningen bij de benen combineren. Het zal dan ma/vr upper worden, di/do lower en woensdag arm dag. Is dit wat of sla ik de plank nu compleet mis?
  3. Hulp fitness schema

    Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier en ben sinds 4 maanden bezig met fitness, ik probeer voor namelijk wat extra body te creëren. Ik ben 85 kilo en 1.85 lang, 36 jaar jong. Ik train 3 x in de week en doe daarbij de volgende oefeningen: Squats: 2 sets van 40k 10 reps per set 1 set van 60k 10 reps 1 set van 80k 5 reps Dumbell press 3 sets 20k 10 reps Lateral raise side 3 sets 8k 10 reps Dumbell Flyes 3 sets 8k 10 reps Bicep curls 3 sets 14k 10 reps Dumbell shoulder press 3 set 14k 10r Natural grip pull up 2 sets 10 reps Lat pull down 3 sets 60k 10 reps Cable row 50k 3sets 10 reps Pull down cable Tricep 3 sets 25k 10 rep Kuiten 3 set 135k 10 reps. Ik heb een beetje 't gevoel dat ik nu stil kom te staan, alle hulp is welkom!