Advertentie:

Yorben

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Yorben

  1. Droogtrainen

    Aan de eiwitten geraken zal dan niet zo een probleem zijn veronderstel ik dan. Die excelsheets ga ik ook zeker eens opzoeken want wat ik nu zelf in elkaar geflanst heb trekt op niet veel haha. En over die Whey, ... Dat weet ik, dat je er niet dik van word. Het zit gewoon in mama haar hoofd en wat daarin zit gaat er niet meer uit . Zal ook zeker eens iets in elkaar steken qua voeding. Als ik ergens eens de tijd vind Nogmaals bedankt! Hey Shorty! Dat van dat die koolhydraten proteine besparend werken wist ik niet, weeral wat bijgeleerd buiten school! En in dat verhaal van fucking ripped worden door McDonalds wil ik je best geloven, maar logisch lijkt me het toch niet vettig eten en vet verliezen En dat van m'n moeder begrijp ik zelf ook niet zo goed... Mijn papa heeft het vroeger ook gebruikt en die is er daar toen ook niet dik van geworden maar zoals ik al antwoordde op Sander; eens het in haar hoofd zit wilt het er niet meer uit. Ik zal ook een van de komende dagen hier een voeding schema droppen dat ik ga proberen volgen zodat jullie hier op kunnen kritiseren
  2. Hallo allemaal! Ik wil beginnen met droogtrainen nadat ik een aantal jaar calisthenics getraind heb met gewichten en af en toe ga fitnessen. Ik heb eigenlijk nooit echt op mijn voedsel gelet en wil nu wat op mijn voeding beginnen letten. Hier wat informatie over mezelf : Ik ben een jongen, weeg 80kg en ben 183cm lang. Ik train 3-5x per week en ga nu het weer het terug toelaat met de fiets naar school. ( dit is 14km heen en 14km terug , dus 28km totaal per dag en doe dit 4x per week ) Mijn vragen zijn dus : Welke dingen mag ik wel eten en welke dingen mogen totaal niet? Hoeveel calorieën zou ik dagelijks moeten innemen om op een gezonde manier bodyfat percentage te doen verlagen? Ik denk dat ik nu rond de 15% zit en ik zou naar ongeveer 10-12% willen gaan. ( zie bijlage ) ( Als je andere dingen weet, waarvan je denkt die zijn belangrijk of handig om te weten mag je ze ook altijd vertellen ) Graag zou ik van jullie willen horen wat jullie ervaringen, methodes , ... zijn om hier toe te komen ( indien je het zelf gedaan hebt ). En wat ik zou eten. Voeding en training gecombineerd is volgens mij het effectiefst. Alvast bedankt, Yorben
  3. Droogtrainen

    Hey Sander! Bedankt voor de uitleg. Ik heb hier zeker wat aan gehad en ga ik hier zodra ik kan mee beginnen. Wat ik me alleen nog afvraag is het volgende. Als ik om te beginnen 2200kcal zou innemen voor 1 week lang , moet ik aan 160gr eiwit en 64gr aan vet innemen en de rest vullen met koolhydraten, hoeveel is dit dan aan koolhydraten in gram? ( Ik denk iets rond 246gr , als je stelt dat 1gram koolhydraten gelijk is aan 4kcal?) Wat wel moeilijker gaat gaan is aan de eiwitten komen met supplementen. Ik woon nog bij de ouders thuis en mijn mama is tegen het nemen van supplementen ( whey ) omdat ze denkt dat je er dik van wordt. Kun je misschien eens laten weten wat jij precies eet? Alvast bedankt, gr Yorben