Advertentie:

RoytjeSCC

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About RoytjeSCC

  • Rank
    Amateur
  1. Hulp nodig bij voedingschema voor het afvallen

    Goede tips, Ik ga ermee aan de slag! Thankss 💪💪
  2. Hulp nodig bij voedingschema voor het afvallen

    Thanks voor de feedback. Door wat voor dingen kan ik in eiwitten stijgen? In dit schema zit ik al op 5 eieren en 1 shake. Mijn doel is afvallen en ondertussen de spieren klaarstomen om groter te worden als ik op 15% vetpercentage zit.
  3. Hallo allen, Ik kom er niet echt uit wat, hoeveel en hoevaak ik wat moet eten. Van de ene hoor ik dit, van de ander hoor ik dat. Voordat ik begon met trainen was ik cola verslaafd (2L) per dag. Daar naar at ik niet super gek veel. Geen ontbijt, 4 broodjes tussen de middag, avond eten en meestal een koekje savonds. Mijn doel is afvallen en train 3 a 4 keer per week met een full body workout. Even wat gegevens; Age 25 Lengte 1.88 Gewicht 97,7 Vet% 22,3% BMR 9514KJ 2274KCAL mijn standaard voedingsxhema wat ik denk wat goed is.. 7uur : Brinta met magere melk 250gr: 860 calorieën 10 uur: 2 rijstwafels met light pindakaas, 1 gekookte ei, 1 banaan / ongeveer 200 calorieën 12uur: 2 eieren, 2 rijstwafels met kipfilet / onegveer 200 calorieën 1500: 1 eiwitten shake, 1 banaan 18:00: Groente 250gr, stukje vlees en zoete aardappels 2000: 2 eieren en magere Franse kwark Als ik alles bij elkaar optelt, kom ik op 2586 calorieën, 300g koolydraten, 152 eiwitten en 75g vet. Is dit een beetje realistisch of hebben jullie tips? Hoor het graag, alvast bedankt.
  4. Afvallen

    Goede avond, Ik ben een jongeman van 26 jaar die sinds kort weer serieus wilt sporten. Nadat ik mijn enkelbanden gescheurd heb en er dik 3 jaar uit gelegen heb, ben ik flink aan gekomen. 188cm, 97,7kg en een vet% van 22,3. In het algemeen eet ik niet super veel. Eet 4 broodjes kipfilet tussen de middag en savonds mijn avond eten. Daarnaast dronk ik wel 1, 5 tot 2 liter cola per dag weg en in het weekend flink wat biertjes. Nu is mijn vraag, Is mijn lichaam niet gewend aan het weinig eten? Stel dat ik de cola vervang voor water dan kom ik lang niet op mijn calorieën behoefte.. En als ik een voedingschema volg dat ik juist aankom? Ik probeer iig nu 3 a 4 keer een full body workout te doen zodat ik weer een beetje gewenning krijg. Daarnaast is het al slim om met een eiwttenshake te beginnen? Hoor graag van jullie. Vriendelijke sport groet, Roy 💪