Advertentie:

jiggie

Members
  • Content count

    97
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

jiggie last won the day on July 1 2023

jiggie had the most liked content!

Community Reputation

34 Heel goed

About jiggie

  • Rank
    Gevorderd

Recent Profile Visitors

1,170 profile views
  1. @Peter Wouters, meerdere zielen 1 gedachte. idd, goede dosis magnesium werkt ook prima, voordat ik ZMA gebruikte had ik altijd last van onrustige benen, bleek achteraf gezien door de creatine te komen. nu nergens meer last van. Schouder problemen sinds ik gestart ben met excentrische oefeningen voor elke training, heb ik geen last meer van mijn schouder(s).
  2. RAD140 vs RAD150

    Gezien het weer bulktijd wordt, ben ik weer eens om me heen aan het kijken en aan het inlezen voor wat hulptools Nu lees ik overal over RAD150 en dat deze een verbeterde versie is van RAD140 en beter wordt ogenomen en halfwaarde tijd langer is ervan. Maar lees ook tegenstijdige berichten, dat dit gewoon marketing verhaal is.. Dus mijn vraag, iemand ervaring er mee en kan iemand mij vertellen wat het grootste verschil is tussen deze twee en of RAD150 nou echt beter werkt.. En ja, mijn voeding en trainingsschema is in orde en heb een serieuze en betrouwbare bron Voor nu wat heb ik (als Kickstarter) een stack klaar liggen RAD140 - MK-677 (deze uit vakantieland meegenomen, bij een betrouwbare Gym)
  3. Bankdrukken met grip andersom

    Ik doe deze zelf ook wel als afsluiting van borst , als triceps oefening en iets onder borst (alleen dan in decline stand) Doe deze alleen in Smiths machine (voor de veiligheid en stabiliteit)
  4. Advies mbt supplementen

    @-Workout-J, je bent zeker een hoop geld kwijt aan Supps voor je Amino's kan je niet gewoon een goede Bcaa kopen, ipv. van zoveel verschillende. Met zoveel weet je ook niet meer wat werkt en wat zonde is van je geld.. Maar zie als er over Pre workout wordt gesproken nergens citrulline voorbij komen. Ik gebruik nu ook 5gr Citrulline Malate van 7 NUTRITION als toevoeging bij mijn C4 Original. Voor een betere pomp (effect vergelijkbaar als de OUDE NO-Explode, niet die nieuwe troep) mix dit ik een half kopje lauw warm water samen.. (dit werkt voor mij).
  5. Lange tijd afwezig

    Hi Hallo, Zo ben ik weer, na een lange tijd afwezig te zijn geweest. Grootste oorzaak: ernstige schouder blessure, wat uiteindelijk over is gegaan, maar toen zei me pols doe het lekker zelf (vreesde voor Carpaletunnel syndroom) wat gelukkig achteraf bleek dat een pees klem zat, fysio ervoor gehad. Drukte op werk (PB'er in de GHZ), weinig personeel Geen motivatie (benen trainen werd ik gek van.) En wat gebeurt er dan 7,5KG kwijt, weg, ergens anders. Nu weer een drie kwart jaar aan het trainen, begin gelukkig weer wat voller te worden. Mijn doel nu is meer volume te krijgen ipv. zo groot mogelijk te worden. Eten gaat weer redelijk, zag hier het meeste tegen op. (veel potjes pillen, zakken gainer gaan er nu door heen) en hier en daar een LGD -RAD momentje (sorry @Shorty ), en ben compleet verslaafd geworden aan de Clear Whey (super lekker spul).
  6. Of verkeerd eten, als ik dit verhaal lees is hij ( @Nono ) een ecto, “ik zelf ook”. Mijn ervaring om aan te komen is, hoger in koolhydraten te gaan zitten, dan nodig is, het vet dat hierdoor wordt aangezet verbrand toch wel door de snelle stofwisseling. gewoon stap voor stap gaan eten je hoeft jezelf niet vol te eten bij elke eetmoment gewoon iets van 400 - 500 Kcal per maaltijd dan zal je merken dat je gaat aankomen. Vergeet niet dit werkt voor mij. Die gainers gewoon links laten liggen, eerst maar eens je voeding in orde krijgen. en dan misschien eens kijken naar gainers voor de extra Kcal overschot maar niet alle gainers doen wat ze zeggen, ik doen het goed op mammoth 2500
  7. We gaan het weer proberen

    Zo na een periode van een verrotte schouder en een waardeloze periode van gym open gym dicht gym open gym dicht en een kleine 3,5 kg verloren te zijn, kan ze nergens meer vinden😉 hoorde ik dat me gym weer op 15 januari open mocht. Lag ik net gvd in quarantaine.👹 het was me ook niet gegund Sinds paar dagen eruit..Dus vanmiddag met goede moet, maar weer eens aan het oude ijzer gehangen, het voelde weer als vanouds alleen hebben ze die gewichten veel zwaarder gemaakt, dan de laatste keer dat ik er was. Ben kapot, kan trap niet eens meer oplopen.. Oh ja proost 🤣🤣
  8. Hoeveel calorieeen om aan te komen?

    Had je deze link al gezien? je zou eerst moeten weten hoeveel Kcal je normaal binnen moet krijgen en daar ga je dan boven zitten. Zorg er dan wel voor dat het schone Kcal zijn en geen MacD Kcal. en ook juiste verhouding eiwit/koolhydraten/vetten.. deze is ook wel handig om te gebruiken😉
  9. Groeihormonen (Piemel)

    Hahaha je moet wat tijdens Corona 🤣🤣🤣🧐🤓
  10. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Heb vorige jaar een Lgd only gedaan ging er prima op. aankomende cycle wil ik voor LGD en Rad gaan (moet alleen nog even bestellen) 🤨
  11. Oppakken na de lockdown

    Erg zwaar, schommel erg in gewicht de laatste tijd. Te zwaar gestart nu hier en daar wat pijntjes (schouder en pols) dus laatste tijd lichter aan het trainen 😔
  12. Zink supplement goed of slecht idee

    Zelf gebruik ik ook dagelijks zink “30mg” Als in Suppl. ZMA van Pure
  13. Voeding voor een cut

    Hier kan ik je niet echt helpen.. ik gooi me koolhydraten en vetten op een minimum en verhoog me eiwitten.. maar ik heb een snelle verbranding. Dus afhankelijk van een bepaalde hoeveelheid koolhydraten.. daardoor hoef dus ook niet echt te cutten. ben door het jaar redelijk droog 🤪🤪 bulken is voor mij helaas echt een uitdaging.🥺
  14. Pré workout

    Mix het volgende met 1,5 liter water Pure Go Hard - is een pre workout Pure amino Xtreme - intra workout Pure creatine Olimp carboNox - mix van snelle en langzame koolhydraten IK ga hier goed plus een hoop energie. maar wil niet zeggen dat een andere er goed op ga. Kwestie van proberen @Jeroen, 😂😂 heb de creatine van action gebruikt om eens te proberen, voor mij gevoel deed het niets.
  15. Even voorstellen

    Welkom man