Advertentie:

jiggie

Members
  • Content count

    79
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

jiggie last won the day on July 5 2020

jiggie had the most liked content!

Community Reputation

31 Heel goed

About jiggie

  • Rank
    Gevorderd

Recent Profile Visitors

424 profile views
  1. Ik kan maar 1 ding zeggen...

    hahaa, ik ook. Alleen die heerlijke F***** spierpijn, kan me armen haast niet meer strekken
  2. Zere vingers tijdens halters heffen

    ja, ik merk dat ik minder knijp kracht nodig, maar bij bv lat pull vind ik ze minder prettig (maar is wennen denk ik).. ik heb wel veel minder last van pijn in de muizen van me handen tijdens bankdrukken (barbell en dumbell) ik blijf erbij dat dit voor mij goed werkt, maar kan voor een ander juist niet werken.. probeer eens als alternatief dikke sponsen te gebruiken, krijg bijna het zelfde effect..
  3. Zere vingers tijdens halters heffen

    ik gebruik tegenwoordig deze, moet wel zeggen moest er wel even wennen. grip is merkbaar beter, voor mij dan. https://nl.myprotein.com/sports-nutrition-nc/fat-gripz/10997794.html
  4. Tweede... petitie voor het openen van de gyms!

    ook gedaan.. vraag me alleen af of we er wat mee opschieten.. maar ja, niet geschoten is altijd mis..
  5. All the best!

    Iedereen hier een sportief en gezond 2021 en hele fijne feestdagen voor jullie en familie. 🥂🥂
  6. Hulp/advies gezocht

    He man, welkom, Ter aanvulling wat @Shorty zegt. Kijk niet al te vaak in de spiegel, je hersenen kunnen je in de maling nemen . Laat liever je progressie/fysiek door iemand anders bepalen. Geeft een beter beeld. Ik heb vaak het idee dat ik aan het afvallen ben, als ik een spiegel gebruik. Ik zou alleen nog de sets van 3 naar 5 verhogen. en gewoon lekker je ding doen, komt het allemaal vanzelf wel goed. En welke app gebruik je????
  7. Effe doorbijten!

    Weer mooi gezegd 👍
  8. Sport onderzoek

    idd. vandaar dan mijn reactie ook..
  9. Even voorstellen

    Welkom Man.. Wat komt me dat ergens bekent voor.. Blijf gewoon je vragen stellen..
  10. Sport onderzoek

    Yoo Hoo Nee........
  11. Vetpercentage voor dianabol kuur

    ja hoor zijn er gewoon andriol tabs, deze moet je dan wel in beste wel hoge doseringen en per dag slikken. Paar "Kleine" nadelen hieraan zijn; - Dat deze bijna nooit te krijgen zijn of fake zijn. - als je ze kan vinden erg prijzig zijn - instabiele test-o waardes - zeer lever toxische, maar als je dat op de koop neemt, so be it (en zeker met andere orals) als je massa wilt aanzetten, zou ik zeker geen D-bol en T-bol gebruiken. D-bol blaast je lekker op en val je weer net zo hard terug als voor de kuur en een grote kans op gynaecomastie. T-Bol op 30Mg vind ik persoonlijk wel erg laag zou meer richting 60-70Mg gaan. Gezien dat dit je eerste kuur is zou ik gewoon voor wat zekerheid gaan en een SARMs kuur doen, zelf eens een SARMs LGD kuur gedaan (kleine 3,5kg eraan overgehouden en deze zit er nog steeds aan). info hierover zou ik toch even contact met @Shorty opnemen, hij kan je alles vertellen hierover. Maar zoals @Shorty en @Fit en nu ik ook, doen geen orals zonder Test spuitje erbij, beter nog gewoon een inject kuurtje doen (no pain no gain) of een SARMs doen.
  12. Introductie

    Welkom hier Guwon “Thomas”
  13. Geen spierpijn??

    Welkom Matt, Zelf hoe hard en zwaar ik ook train, bijna geen Spierpijn. (wat ik eigenlijk ook niet wil) , het enige waar ik op zoek naar ben is als een ALPHA mannetje uit de Gym te lopen met VOL opgepompte spieren, dan weet ik voor mezelf dat ik lekker heb getraind. met andere woorden spierpijn is zoooo 2019, maar ga voor de pomp gevoel (bloed in die spieren pompen)
  14. Even voorstellen

    Welkom man..
  15. Recepten 3300 kcal

    Hi Tim, Misschien handig om wat meer info te geven: lengte, gewicht en zo Die percentages zeggen op dit moment niet echt veel, schommelen ook veel te veel, geen constante inname. Recepten helaas heb ik niet voor je, maar voor een maaltijd neem ik altijd (voorbeeld) Basmati Rijst 150gr ongeveer 213Kcal - 46gr Kool 5,4gr eiwit kippendijen 100gr ongeveer 200Kcal - 25gr en pleur hier groente (100gr) en wat saus in en klaar en dit wissel in gewoon af met verschillende soorten groente's Klaar maaltijd van om er na bij 500kcal wissel de rijst af met tagliatelle en je hebt weer een andere maaltijd..