Advertentie:



Marvin Gain

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About Marvin Gain

  • Rank
    Amateur
  1. Petitie voor het openen van de gyms!

    Heb de petitie verstuurd. Hopelijk helpt het
  2. Even voorstellen mr Gain

    Ja, klopt. Uiteindelijk zoek ik gewoon een eetpatroon wat goed bij mij past. Koolhydraatbeperkt lijkt vooralsnog voor mij een goede manier. Ik vind brood best lekker, maar eet het dus niet meer. Ik kreeg een tip :sportknip van de vomar/dirk. Ik vind het echt heel lekker en maar 10 % koolhydraten. Lekker met pindakaas of gerookte zalm. Maar heel streng ben ik niet. Zo had ik gisteren gewoon een oranjetompouce😁
  3. Even voorstellen mr Gain

    Thanks Shorty, Ik train inderdaad thuis. Eerst met alleen een paar oude dumbells, maar heb nu sinds een paar weken ook een benchpressbank ( met preacher curl en legg extension) gekocht, dus ik kan alle kanten op. Train nu een 3 daagse split schema ( benen / borst en bicep/ rug,schouder en tricep) Koolhydraat beperkt dieet ben ik gewoon eens gaan proberen uit nieuwsgierigheid. Ik merk dat het mij goed ligt . Ik heb hierdoor geen behoefte om te snaaien. Ben normaal van de koekjes en chocolade, maar doet me nu echt niks als ik het om me heen zie. Idee is dat ik zo min mogelijk koolhydraten eet, meestal tussen 50 en 100 gram per dag . En dan alleen complexe. Ongeveer 1 keer in de week eet ik wel meer en als ik daar zin in heb ook de slechtere koolhydraten, maar dan met mate. Bijvoorbeeld een Pitabroodje. Ook probeer ik veel groente te eten Ik houdt alles bij in de myfitnesspal app. Ik vind het makkelijk vol te houden. heb niet het idee dat ik op dieet zit en vind het leuk om nieuwe dingen te proberen. Bijvoorbeeld hierdoor ben ik van gewone melk overgstap op soja melk. prima te doen Heb nooit honger en moet er soms echt aan denken om wat te eten. Na lang uitproberen zit ik nu op de rond de 1600 calorieen per dag en op trainingsdagen 1900 per dag. Dit lijkt misschien wat aan de lage kant , maar ik val hier per week ongeveer 400 tot 600 gram mee af, dus lijkt mij op zich prima. Alleen genoeg slaap is wel een uitdaging. Gelukkig werk ik thuis en kan ik iets langer blijven liggen
  4. Even voorstellen mr Gain

    Hoi, Vanaf mijn 18e tot en met nu ben ik op en af bezig met krachttraining, maar deed altijd maar wat. Ook mijn gewicht schommelt regelmatig. De laatste 10 jaar schommelt het tussen de 95 tot 105 kilo. Natuurlijk veel te hoog voor een lengte van 1.78 Ik ben nu 42 jaar en ben sinds ongeveer een jaar serieus weer bezig met krachttraining. Ook mijn voedingspatroon heb ik helemaal omgegooid. Ik lees mij in in de theorie en Ik ben gemotiveerder dan ooit. Ik ben sinds begin dit jaar ook begonnen met een koolhydraat beperkt dieet. Ik woog toen 105. Tot op heden werkt dit voor mij goed en ben ik inmiddels onder de 94 kilo. Ook merk ik dat mjn spieren langzaam sterker en groter worden. Mijn doel is om met 3 keer in de week krachttraining en goed op mm voeding te blijven letten, te blijven afvallen en mijn vetpercentage zo laag mogelijk te krijgen. Ik hoop op dit forum goede adviezen en tips op te doen. Groeten, Mr Gain