Advertentie:

Justin123

Members
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About Justin123

  • Rank
    Amateur
  1. Mijn voeding & sport schema

    Beste, Ik ben nu ongeveer 3 maanden fanatiek aan het sporten. Maandag t/m vrijdag eet ik altijd het volgende: 8:00 3 sneden bruin met 67g kipfilet totaal en sambal 10:30 appel 12:00 5 sneden bruin met 100-120g kipfilet totaal en sambal 14:30 2 kiwi’s (15:30 1-2 dagen per week een zakje popchips paprika als snack tussendoor (97kcal)) 18:00 kip of zalm met pasta en groenten (vaak gezeefde tomaat óf geen saus) Na het eten sport ik dan ongeveer een uurtje. 21:00 kwark met noten (deze haal ik bij de sportschool(enkel goede noten)) ik eet dus vaak hetzelfde overdag, het avondeten is wel bijna dagelijks verschillend. In het weekend drink ik gewoon alcohol en let ik minder op mijn voeding. Ben ook niet van plan om dit wel te doen eerlijk gezegd. ik train meestal maandag t/m donderdag. hierbij wissel ik af tussen: - armen+schouders dag - borst + rug dag - benen +onderbuik/onderrug dag. Er zitten dus altijd 3 dagen tussen het trainen van dezelfde spieren Ondanks de voeding en het trainen merk ik nog niet veel vooruitgang. Met name rond de borst zit er nog wel redelijk wat vet, terwijl ik verder geen vet heb. Vooral door een t shirt of trui heen zie je erg goed mijn tepels er door heen, geen “stijve” tepels maar juist echt “rondjes” om het maar even zo te zeggen die er doorheen steken. Het ziet er dus niet uit als manboobs maar echt de tepels zelf lijken wat vettig. ik ben overigens 1,88m en 83kg. Heeft er iemand tips voor me?