Advertentie:



Scato89

Members
  • Content count

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Scato89 last won the day on November 25 2020

Scato89 had the most liked content!

Community Reputation

11 Goed

About Scato89

  • Rank
    Amateur
  1. push up hulpmiddel

    Misschien niet het meest fijne, maar misschien op je vuisten opdrukken? En wat Hansie ook zegt, begin op je knieën.
  2. introductie en advies

    Welkom hier Kris!
  3. Volgens mij, voor vetverbranding, kan je het best hoog in je reps zitten (tussen 12-15) weinig rust tijdens de sets. Je kan ook een Complex workout proberen, Dat is dat je ongeveer een 5 aantal oefeningen kiest met een barbell die je staand uitvoert. Bijvoorbeeld de Clean - overhead press - front squat - Row - Romanian deadlift. Deze oefeningen voer je allemaal ongeveer 7 keer uit, zonder de Barbell los te laten. Met het gewicht van je zwakste onderdeel (waarschijnlijk de overhead press) waar je ongeveer 10 reps mee kan doen. Clean 7x Overhead press 7x Front squat 7x Row 7x Romanian deadlift 7x Dan neem je 1 minuut rust en dan doe je het nog een keer, totdat je de hele serie 4-7x heb gedaan.
  4. All the best!

    Fijne dagen allemaal en een gezond 2021!
  5. Even voorstellen

    Welkom hier! Wat eet je ongeveer per dag?
  6. cottage cheese

    Misschien had je het zelf al gevonden, maar: Recepten met cottage cheese Natuurlijk kun je hüttenkäse gewoon op je boterham doen, maar wie minder koolhydraten probeert te eten, zal waarschijnlijk liever voor een andere optie kiezen. Probeer dan bijvoorbeeld eens plakjes komkommer met hüttenkäse, of maak bijvoorbeeld courgetterolletjes met een vulling van cottage cheese en kruiden. Ook als dressing in een salade kan cottage cheese een heerlijk frisse smaak geven! En wil je een zoete snack wat eiwitrijker maken? Probeer dan bijvoorbeeld eens een portie aardbeien of partjes appel met een lepel cottage cheese en wat kaneel – een heerlijk tussendoortje waar je zonder schuldgevoelens van kunt genieten. Bron; Www.drogespieren.nl
  7. Introductie

    Welkom hier!
  8. Geen spierpijn??

    Volgens mij heb ik een keer ergens gelezen of gezien, dat spierpijn (als je regelmatig traint) per persoon verschilt. Dus de één heeft na een training wel spierpijn en de ander niet. Dit heeft niks te maken hoe, en of je goed traint. Het enige voordeel van spierpijn was, dat je wist dat je goed gericht had getraind
  9. Logboek Scato

    Mijn doel is, naast fit blijven, ook sterker worden, maar niet ten koste van alles. Dus denk dat ik dan toch maar voor Reps ga..
  10. Logboek Scato

    Even een vraagje; Hoe belangrijk is het om zo zwaar mogenlijk de deadlift te doen? Ik doe het nu 4x6 op 125kg met een hex bar. Ik het verleden al een paar keer last van me (onder)rug gehad door het Deadliften met een Barbell, door toch een mindere techniek denk ik. Nu dacht ik met een hex bar, meer me onderrug te verlichten en het werk met me benen te doen, maar afgelopen week toch weer een spiertje (licht) verrekt tijdens de deadlift. Kan ik dan beter bijvoorbeeld de 3x10 sets hanteren met minder gewicht?
  11. Set voor krachttraining thuis

    Half Rack van Pivot, incl. Weightstack voor boven en beneden kabel oefeningen. Dip Bar zit er ook bij. Was een beste investering, maar (voor mij) tot nu toe helemaal waard
  12. schouder training

    Pak je de achterste niet ook al gedeeltelijk mee als je de Lat puldown uitvoert?
  13. Set voor krachttraining thuis

    Ben ik het mee eens, ik heb voorheen de onderste thuis staan, na aanschaf eigenlijk al meteen spijt van. Het was het allemaal net niet. Ik ben vrij lang, dus die Fly functie past al niet. Het lat pulley gedeelte liep stroef. De staande stangen zaten precies in de weg met bankdrukken. Als ik de Lat pulley omdraaide voor de Face pull of andere trek oefeningen, schoof het bankje elke keer naar me toe. Dus al met al was ik daar niet zo tevreden over. Plus dat je niet kan squatten. Heb je al trainings ervaring? Zo ja hoe lang al? Wat is je doel. Ik heb sinds een maand een half rack aangeschaft, daarin kan je alle grote oefeningen uitvoeren, incl. Squat, pull/Chin up, wat je bij die andere niet kan.
  14. Back to basics.

    Veel succes met je trainingen! Volg je een bepaald schema?
  15. Even voorstellen

    Welkom!