Advertentie:

Scato89

Members
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Scato89 last won the day on June 7

Scato89 had the most liked content!

Community Reputation

19 Goed

About Scato89

  • Rank
    Gevorderd
  1. Spieropbouw zonder bulken

    Waarschijnlijk had je het zelf al gevonden maar hieronder een video waarin de traps worden uitgelegd (engels)
  2. Spieropbouw zonder bulken

    Hoi, gefeliciteerd met je promotie naar betaald voetbal! Persoonlijk zou ik, op een x aantal calorieën gaan zitten, dat je niet afvalt maar ook niet aankomt. Zal rond de 2500 zijn. Maar voornamelijk gezond eten, goed rusten en lekker trainen. Dan blijf je je wel fit voelen denk ik. Ik zou me ook niet teveel zorgen maken of focus leggen op je traps, dat komt als je je rug blijft trainen vanzelf in orde. Zeker als je de Bent over Row, facepulls, Lat Pull down al regelmatig doet. Een goed fysiek ontwikkelen gebeurd niet in een paar maanden, dat kost tijd en consequent trainen. Wat voor schema train je?
  3. RAD 140 cyle + log

    Goed om te lezen! Wat voor schema doe je? Doe je die de gehele kuur of verander je die tijdens?
  4. Ah top, dan wacht ik in spanning af
  5. Hey Shorty, had je al een video over Sarms gemaakt? Ben wel benieuwd naar wat informatie.
  6. Introductie

    Welkom hier!
  7. RAD 140 cyle + log

    Goed verslag! Succes!
  8. Voorstellen

    Welkom hier!
  9. Newbie op de site

    Welkom hier!
  10. Open the gates..............charge!

    Thuis toch niet de workouts kunnen doen zoals je zou willen?
  11. introductie

    Welkom Kees!
  12. Nieuw en enthausiast

    Hoi, Welkom hier!
  13. Ongelijke armen

    Hoi Sash, Volgens mij is het niet mogenlijk om gericht vet te verbranden, maar ik denk zeker dat het mogenlijk is om je "slechte" arm te laten groeien in spiermassa. Persoonlijk zou ik met dumbells dan armen trainen en met het gewicht wat je "slechte" arm aankan en proberen een goede mind muscle connection te krijgen. Dan zou je elke keer als je makkelijk de 10-12 reps haalt het gewicht kunnen verhogen, totdat je op het niveau van je "goede" arm bent.
  14. Een beginneling

    Welkom hier Cuyver, Leuk dat je wilt beginnen. ik gebruik een app genaamd Food, van virtual gym. Daar kan je invoeren wat je eet en die houd de calorieën aan i.c.m. het aantal eiwitten, koolhydraten en vetten wat je binnenkrijgt. Persoonlijk zou ik niet alles in één keer aan passen qua voeding, wat hierboven ook word beschreven door JLF3105, maar steeds beetje bij beetje, anders heb je kans dat je het zat word en er mee stopt. Qua training is het handig om te beginnen met de grote Compound oefeningen, als de Bench press (borst), Squat(Benen), Bent over Row(Rug), Overhead Press(Schouders), en eventueel de Deadlift (wees daar alleen wel voorzichtig mee, en let op een goede uitvoering). Je kan op YouTube heel veel filmpjes bekijken over de goede uitvoering van deze oefeningen. Laatste tip die me te binnen schiet is, mocht de sportschool open gaan en je daar heen gaat, laat je niet "intimideren" door de grote jongens die allemaal zwaar liften. Doe gewoon je eigen ding, let goed op de uitvoering en ga niet meteen te zwaar. Veel plezier!
  15. Logboek Scato

    Hoi Hansie, dank je wel voor je input! Daar heb je inderdaad een punt. Ik ga weer even verder puzzelen. Zal binnenkort wel weer even een update geven