Advertentie:

Scato89

Members
  • Content count

    152
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Scato89 last won the day on November 22 2022

Scato89 had the most liked content!

Community Reputation

40 Heel goed

About Scato89

  • Rank
    Semi-professional
  • Birthday 07/07/1989

Personal Information

  • Gewicht
    0

Recent Profile Visitors

1,127 profile views
  1. Voorstellen Hakan

    Jezus wat een pruts werk allemaal, ongelofelijk. Mooi dat je nu wel bij een instantie loopt die je goed helpt!
  2. Voorstellen Hakan

    Welkom hier!
  3. Voorstellen

    Welkom hier!
  4. Mass/weight gainer bij ondergewicht

    Hoi Yasmin, Normaal gesproken is het advies, om zoveel mogenlijk uit je voeding te halen. En gewoon meer te eten. Maar in jouw situatie zou ik het wel proberen als ik jouw was. Probeer dan wel te zoeken naar gainers met ook beetje voedingstoffen en niet alleen suikers 😉 Zoiets bijv. https://xxlnutrition.com/nl/weight-gainers/complex-carb-gainer Succes💪
  5. Beginnend powerlifter

    Topic is ruim 4 jaar oud, dus wie weet is de bench al verbeterd 🙈
  6. Even voorstellen

    Hoi Frank, Welkom hier!
  7. terug van weggeweest

    En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!
  8. aantal setjes per spiergroep

    Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw. Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  9. terug van weggeweest

    Welkom terug, succes mrt je herstel!
  10. Pre workout

    @Bart.BB heb ik zeker wat aan, brdankt maar in je de-load week, blijf je nog wel motivatie houden om te trainen zonder? Zat zelf namelijk te denken om het alleen op me "vermoeide" dagen te gebruiken, en als ik vrij ben om het dan niet te gebruiken. @Motivator dank je wel voor je input! Ik zal er is op gaan zoeken, ben alleen nog niet helemaal overtuigd haha, Want wat @Peter Wouters, die negatieve gevoelens (crash) heb ik liever niet.
  11. Pre workout

    Even een vraag over pre workout, Als je er eenmaal aan begint, kun je er nog mee stoppen? Dus kan je nog gemotiveerd worden om zonder pre workout te trainen? Hoe groot is de dip erna, wil nog wel beetje gezellig voor de kinderen zijn namelijk Ik werk alleen wisselende vroege diensten, toch vaak tussen 4 en 6 uur beginnen, ben ik ook vaak lekker vroeg klaar, en kan ik meestal nog even trainen voordat ik de Kids ophaal. Allemaal erg mooi, alleen ben ik meestal erg moe en weinig motivatie om te trainen Na zo'n vroege dienst, moet mezelf echt dwingen om te trainen, daar heb ik op vrije dagen geen last van en heb ik er juist zin in. Dus vandaar mijn bovenstaande vragen, wil er eigenlijk niet aan beginnen.. maar misschien ga ik dan wat meer en met meer zin trainen.. Alvast bedankt!
  12. 55 jaar

    Welkom hier Bolo!
  13. Terug in de sportschool na een lange tijd.

    Hoi goedemorgen, Goed initiatief, alhoewel kickboksen uiteraard ook al goed is. Als je weer gaat beginnen, heb je dus al wat ervaringen met het uitvoeren van de oefeningen, probeer niet meteen als een gek te beginnen maar bouw het rustig op. Persoonlijk zou ik, naast het kickboksen, dan 2à3 keer per week een full body training doen, met vooral de compound oefeningen; Squats Lunges (Romanian) Deadlift Hip trust Overhead press Bent over rows Pull/Chin ups (Incline) Bench press Daarbij ook nog paar isolatie oefeningen waarbij je kan denken aan de, Side raise Chest Fly Face pull Dips Lat pulldown En dan nog je buik, armen en kuiten Maar nogmaals, rustig aan beginnen en gewoon plezier in het trainen hebben, dan houd je het het langste vol👍 Succes!
  14. PPL Split Tips

    Hoi Sani, In mijn optiek zou ik op je benen dagen, nog een soort Hip extension oefing erin doen, zoals (romanian) deadlift, Hip trust of zoiets. En sowieso iets meer Hamstring gerichte oefeningen, nu heb je alleen Hamstring curls 2 keer, de rest is wel meer gericht op je quads. Woensdag zou het wel 1 setje minder kunnen met de biceps denk ik. Ook zou ik vrijdag nog sowieso 1 setje schouders inplannen en zaterdag of de bent over row of de dumbell row skippen
  15. Effe voorstelle

    Hoi Darius, Welkom hier! Niet net begonnen zo te zien 👍