Advertentie:

Scato89

Members
  • Content count

    143
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Scato89 last won the day on May 5

Scato89 had the most liked content!

Community Reputation

35 Heel goed

About Scato89

  • Rank
    Semi-professional
  • Birthday 07/07/1989

Personal Information

  • Gewicht
    0

Recent Profile Visitors

996 profile views
  1. Pre workout

    @Bart.BB heb ik zeker wat aan, brdankt maar in je de-load week, blijf je nog wel motivatie houden om te trainen zonder? Zat zelf namelijk te denken om het alleen op me "vermoeide" dagen te gebruiken, en als ik vrij ben om het dan niet te gebruiken. @Motivator dank je wel voor je input! Ik zal er is op gaan zoeken, ben alleen nog niet helemaal overtuigd haha, Want wat @Peter Wouters, die negatieve gevoelens (crash) heb ik liever niet.
  2. Pre workout

    Even een vraag over pre workout, Als je er eenmaal aan begint, kun je er nog mee stoppen? Dus kan je nog gemotiveerd worden om zonder pre workout te trainen? Hoe groot is de dip erna, wil nog wel beetje gezellig voor de kinderen zijn namelijk Ik werk alleen wisselende vroege diensten, toch vaak tussen 4 en 6 uur beginnen, ben ik ook vaak lekker vroeg klaar, en kan ik meestal nog even trainen voordat ik de Kids ophaal. Allemaal erg mooi, alleen ben ik meestal erg moe en weinig motivatie om te trainen Na zo'n vroege dienst, moet mezelf echt dwingen om te trainen, daar heb ik op vrije dagen geen last van en heb ik er juist zin in. Dus vandaar mijn bovenstaande vragen, wil er eigenlijk niet aan beginnen.. maar misschien ga ik dan wat meer en met meer zin trainen.. Alvast bedankt!
  3. 55 jaar

    Welkom hier Bolo!
  4. Terug in de sportschool na een lange tijd.

    Hoi goedemorgen, Goed initiatief, alhoewel kickboksen uiteraard ook al goed is. Als je weer gaat beginnen, heb je dus al wat ervaringen met het uitvoeren van de oefeningen, probeer niet meteen als een gek te beginnen maar bouw het rustig op. Persoonlijk zou ik, naast het kickboksen, dan 2à3 keer per week een full body training doen, met vooral de compound oefeningen; Squats Lunges (Romanian) Deadlift Hip trust Overhead press Bent over rows Pull/Chin ups (Incline) Bench press Daarbij ook nog paar isolatie oefeningen waarbij je kan denken aan de, Side raise Chest Fly Face pull Dips Lat pulldown En dan nog je buik, armen en kuiten Maar nogmaals, rustig aan beginnen en gewoon plezier in het trainen hebben, dan houd je het het langste vol👍 Succes!
  5. PPL Split Tips

    Hoi Sani, In mijn optiek zou ik op je benen dagen, nog een soort Hip extension oefing erin doen, zoals (romanian) deadlift, Hip trust of zoiets. En sowieso iets meer Hamstring gerichte oefeningen, nu heb je alleen Hamstring curls 2 keer, de rest is wel meer gericht op je quads. Woensdag zou het wel 1 setje minder kunnen met de biceps denk ik. Ook zou ik vrijdag nog sowieso 1 setje schouders inplannen en zaterdag of de bent over row of de dumbell row skippen
  6. Effe voorstelle

    Hoi Darius, Welkom hier! Niet net begonnen zo te zien 👍
  7. begonnen met de sportschool

    Toch alweer 2kg erbij! Wat voor schema volg je nu?
  8. Voorstellen en hulp gevraagd

    Hoi Jeffrey, Welkom hier. Na een jaar zijn de beginners gains voorbij, en gaat het wat langzamer, belangrijk is denk ik dat je voeding goed is, je voldoende rust pakt en consequent blijft trainen. Dan ga je langzaam maar wel resultaat zien. Je kan niet binnen een paar maanden een droomlichaam hebben, dat duurt veel langer. Persoonlijk zou ik van de tabletten afblijven en zoveel mogenlijk voedingsstoffen uit je eten te halen. Pre workout heb ik ook nog nooit gedaan, volgens mij zijn dat gewoon een berg suikers die je kortstondig heel veel energie geven en vervolgens krijg je enorme dip. Gewoon rustig door blijven gaan en niet teveel naar mensen om je heen kijken. Succes met trainen👍
  9. Nieuw trainingsschema

    Zal niet weten waarom het niet kan, Ik heb tijdje geleden ook zoiets gedaan, 3 per week fullbody trainingen Benen, borst, schouders, Rug. En dan nog 2 dagen de kleine groepen, kuiten, armen en buik. Wat je zegt vond ik ook erg lekker, dat je je op de grote spiergroepen lekker kom focussen. Persoonlijk zou ik alleen niet dan alleen me armen zoveel trainen, ik ben van mening namelijk dat 9 setjes voor je armen meer dan zat is, gezien je deze ook nog veel meepakt met de compound oefeningen, dan zal je ook nog bijv je kuiten en/of buik en/of buikspieren en/of onderarmen erbij kunnen pakken. Succes in ieder geval 😀
  10. Even voorstellen

    Welkom hier!
  11. Goede voornemens na vakantie

    Yup😏 Alleen bij mij is het andersom, giga afgevallen, dus nu weer aan de gezonde voeding en knallen 💪 Succes met trainen!
  12. Hi all. Im new but i was Hero ;d

    Welcome here!
  13. Even voorstellen

    Welkom hier Mick!
  14. Voorstellen Peter

    Welkom hier!😁
  15. Voorstellen Marcel

    Welkom hier! 😁