Advertentie:

Scato89

Members
  • Content count

    134
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Everything posted by Scato89

  1. Shoulders/Legs

    Probeer de Side raise, met licht gewicht te doen, dat is een goede oefening voor de middenkop van je schouder spier. Overhead press is een goede oefening, blijf die gewoon uitvoeren. Barbell front raise zou ik skippen, want je gebruikt de voorste kop van je schouder al bij de Overhead press en bij een groot deel van je borst oefeningen. Dan heb je nog de Reverse fly of Face pull voor de achterste kop van je schouder. Er zijn nog een tal meer oefeningen, maar naar mijn mening zijn dit wel de meest voorkomende. Voor uitvoering is het lastig te verwoorden, maar staan een legio video's op YouTube die je daar wel bij kunnen helpen
  2. Eens met Jeroen, broodtrommeltje en alsnog je bakje fruit. Ik werk zelf ook vroeg, en ik doe sochtends in de auto op weg naar me werk, een banaan en een flesje protein drink, dan heb ik in ieder geval wat binnen, en dan rond een uur of 7 (of wanneer het me het beste uitkomt) meestal me brood.
  3. Loop niet te hard van stapel, Begin oefeningen licht, totdat je de tactiek en beweging op de goede manier uitvoert. Zorg voor een goede mind-muscle connection, dus zorg ervoor dat je je spiergroep goed voelt tijdens het trainen. Je hoeft je voor niemand te bewijzen en je heb je eigen doelen. En persoonlijk zou ik wel, als je krachttraining gaat doen, dat je wel een schema heb voor jezelf, geeft je iets meer houvast in de gym. En inderdaad mocht je vragen hebben, stel ze hier gerust!
  4. Welkom Jason, Ik zou ook al met krachttraining beginnen als ik jouw was. Één van de beste manieren om zo snel mogenlijk vet te verbranden en goed in shape te raken, in combinatie met een gezonde eetstijl. Vet verbranden kan niet plaatselijk, dus als je 2 keer per week een goede full body workout doet zit je goed. Jongens in de gym zullen niet veel aandacht aan jou besteden in de negatieve zin, die zijn alleen druk met hunzelf en eigen uiterlijk. Tis net zoals een groepsfoto waar je op staat, waar kijk je het eerst naar? Waarschijnlijk naar jezelf ;). Zo is het ook meestal in de gym, iedereen is met zichzelf bezig. En iedereen is ergens begonnen, nu verloop van tijd heb je het een beetje eigen gemaakt en zal dat schaamte gevoel ook weg gaan. Succes!
  5. Schema volgen ofniet?

    Hoi Rutger, persoonlijk denk ik dat, zolang je alle spiergroepen traint, het niet zoveel uitmaakt welke oefeningen je die dag pakt. Alleen wel bepaalde oefeningen, zoals Squat, Bench, Overhead press e.d. wel minimaal 1 keer in de week uitvoert. Misschien is het ook wel goed, omdat je spieren dan elke keer verward worden en niet gewend raken aan dezelfde oefeningen.
  6. Kennismaking!

    Ha! Oke, ging er vanuit ook op de trein Hoe dan ook welkom
  7. Kennismaking!

    Welkom Savi, Grappig om nog een machinist hier tegen te komen, waar rij je op? Ikzelf zit in Hoofddorp bij Ns.
  8. We gaan het weer proberen

    Oh dat is lullig van ze.. wel lekker om het weer op te pakken! Goed bezig!
  9. voorstellen en hulp gevraagd.

    Hoi en welkom op het forum, Ik ben het eens met Hansie, vasten verlies je een hoop mee. Maar ook dieten zou ik skippen, je begint eraan, maar stopt er ook weer mee, waardoor je snel weer bij het begin af aan bent. Probeer, als je niet tevreden bent over je eten, je eetschema aan te passen, doe dit ook niet te drastisch maar gewoon stap voor stap met kleine eetwissels. Als je Cardio haat, doe het ook niet, sporten moet leuk blijven en geen straf. Ik denk als je wat hansie als zegt, gaat cutten en op spiergroei gaat trainen (8-12reps) dat het met je buikvet wel gaat meevallen. In ieder geval veel succes!
  10. RAD 140 log (2de cycle)

    Goede berichten! Succes de laatste weken en keep us posted
  11. Nieuw op het forum!

    Welkom hier op het forum!
  12. Terug van nooit weg geweest.

    Welkom terug
  13. zalige kerst sportvrienden !

    Fijne dagen allemaal! Goed en gezond Nieuwjaar!
  14. RAD 140 log (2de cycle)

    Goed man! Mooi te lezen dat het je bevalt
  15. Diverse Sarms geprobeerd over 40

    Hoi, je kan @Shorty even een (prive) berichtje doen. Die heeft een bron voor je!
  16. Over de 40

    Welkom hier!
  17. RAD 140 log (2de cycle)

    Succes weer met je cycle! Denk je alleen niet dat 4x upper een beetje overkill is i.v.m rust?
  18. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Yup houd ons weer op de hoogte! Succes weer met je cycle.
  19. Hoe maak ik een trainings schema?

    Zolang je degenlijk traint, maak je spiermassa aan. Je kan eigenlijk, naar mijn mening, niet echt verkeerd trainen. Je kan wel verkeerde oefeningen doen, denk dan aan de Overhead press achter je nek en upright rows e.d. Als je 4 keer per week traint, kan je goed een upper lower schema aanhouden.
  20. Terug van weg geweest

    Welkom terug, dat is een hele mooie homegym!
  21. Hoi Kyra, 220cm halterstang is meestal een Olympische maat voor mannen, dit heeft met het gripgedeelte(waar je je handen plaatst) te maken die dan 28mm in diameter is. 200cm halterstang is meestal een gangbare maat voor vrouwen waarvan het gripgedeelte 25mm in diameter is. Olympische halterstang hebben altijd gewichtschijven nodig met een opening van 50mm, en zijn (meestal) kwalitatief erg goed en fijn om mee aan de slag te gaan, nadeel is wel dat ze duurder zijn dan... Halterstangen met een schijfopname van 30mm, dit zijn meestal goedkope stangen waarvan de hele stang 30mm is, dus ook je gripmaat. Deze stangen kunnen geen heel groot gewicht aan. Maar als je net begint met trainen überhaupt, dan is het misschien wel verstandiger om een iets goedkoper setje aan te schaffen om te kijken of je het iets vind. Je kan bij verschillende sites een kijkje nemen bijv. Gorilla sports Decathlon Helisports Je kan ook op Google zoeken naar complete haltersets, mocht je er één op het oog hebben hier even plaatsen.
  22. Voorstellen

    Welkom hier!
  23. Intro

    Welkom hier Jeffrey!
  24. RAD-140 only log

    Succes! Ben benieuwd naar je ervaringen! Wel serieus bezig als je van 53kg naar 103kg ben gegroeid! Al lijkt me 86kg wel beter voor je;)
  25. Hallo

    Welkom hier!