Advertentie:

Scato89

Members
  • Content count

    134
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Everything posted by Scato89

  1. Rad 140 - Log

    Leuk om te volgen! Veel succes komende periode!
  2. Even voorstellen

    Welkom hier Jolanda
  3. Hallo

    Welkom hier!
  4. RAD 140 cyle + log

    Dat zijn mooie cijfers. Goed om te lezen dat het zo goed bevallen is, zonder bijwerkingen! Hoop dat je je gains behoud en dat als je nog een keer een cycle doet, dat je dan weer hier ons op de hoogte houd!
  5. Even voorstellen

    Welkom
  6. Cycle LGD 12 weken

    Goed bezig! Succes verder
  7. RAD 140 cyle + log

    Goed om te lezen dat het zo goed gaat! Succes de laatste 2 weken.
  8. Even voorstellen

    Welkom hier Yvo!
  9. Even voorstellen, weSS

    Welkom (terug) 👍
  10. dag iedereen

    Hoi Davydays, Welkom hier op het forum! Qua eten, zou ik iets minder koolhydraten en vetten nemen en meer eiwitten, probeer ook groente en fruit te nemen. Qua schema kan het wel een tikkeltje beter. Persoonlijk zou ik alle spiergroepen minimaal 2 keer per week trainen. Ik zie nu geen Triceps oefeningen, die zou ik niet overslaan. Volgend stuk tekst is gekopieerd uit een ander topic, misschien heb je er wat aan 😉 Ik zou een full body schema hanteren, 2á3 keer per week, met de grote compound oefeningen erin verwerkt. Zoals; Squat, romanian deadlift en Hip trust voor je benen. (incline) bench press ( dumbells of barbell) dips en floor fly's voor je borst bent over row, Pull up/chin up en Lat pulldown voor je rug Military press, Side raise en Face Pull voor je schouders En dan nog oefeningen voor je armen en buik. pak telkens één oefening per training sessie en probeer deze goed uit te voeren, dus niet te zwaar beginnen. Houd bij hoeveel keer met welk gewicht je deze oefeningen kan doen, zodat je ook kan verhogen als je dat aankan. ik zou in een rep range gaan zitten tussen de 8-12 herhalingen per oefeningen en dan 3 sets. Ik heb expres geen deadlift erbij gezet omdat die erg blessure gevoelig is, en naar mijn mening voor startende krachtsporters overbodig is.
  11. Voorstellen

    Welkom hier!
  12. Mooie presentatie & leuk aquarium op de achtergrond haha. Als ik het zo hoor, zitten er dus 0 Nadelen aan het nemen van een gemiddelde kuur, op éentje na die een gelige gloed in je zicht? Ik had een video van greg doucette gezien dat er aardig wat Side effects aan zitten, hoe kijk jij daar tegen aan?
  13. RAD 140 cyle + log

    Gaat lekker!
  14. Cycle LGD 12 weken

    Goed ben benieuwd, succes!
  15. introductie

    Welkom hier Wayne!
  16. Trainingsschema

    Hoi welkom hier! Persoonlijk zou ik een full body schema hanteren 2á3 keer per week, met de grote compound oefeningen erin verwerkt. Zoals; Squat, romanian deadlift en Hip trust voor je benen. Toch een soort van (incline) bench press ( dumbells of barbell) dips en floor fly's voor je borst bent over row, Pull up/chin up en Lat pulldown voor je rug Military press, Side raise en Face Pull voor je schouders En dan nog oefeningen voor je armen en buik. pak telkens één oefening per training sessie en probeer deze goed uit te voeren, dus niet te zwaar beginnen. Houd bij hoeveel keer met welk gewicht je deze oefeningen kan doen, zodat je ook kan verhogen als je dat aankan. ik zou in een rep range gaan zitten tussen de 8-12 herhalingen per oefeningen en dan 3 sets. Ik heb expres geen deadlift erbij gezet omdat die erg blessure gevoelig is, en naar mijn mening voor startende krachtsporters overbodig is. voeding kan je apps voor downloaden, waar je alles kan bij houden wat je eet. Ik gebruik Food, die geeft dan ook aan hoeveel koolhydraten, eiwitten en vetten eet. Maak je niet druk om wat de "grote" jongens in je sportschool doen, die zijn toch meestal druk met hun zelf en ook hun zijn op 0 begonnen Succes!
  17. RAD 140 cyle + log

    Mooie update weer! Goed om te lezen dat je er baat bij heb! Houd ons op de hoogte
  18. Even voorstellen

    Welkom hier!
  19. Spieropbouw zonder bulken

    Waarschijnlijk had je het zelf al gevonden maar hieronder een video waarin de traps worden uitgelegd (engels)
  20. Spieropbouw zonder bulken

    Hoi, gefeliciteerd met je promotie naar betaald voetbal! Persoonlijk zou ik, op een x aantal calorieën gaan zitten, dat je niet afvalt maar ook niet aankomt. Zal rond de 2500 zijn. Maar voornamelijk gezond eten, goed rusten en lekker trainen. Dan blijf je je wel fit voelen denk ik. Ik zou me ook niet teveel zorgen maken of focus leggen op je traps, dat komt als je je rug blijft trainen vanzelf in orde. Zeker als je de Bent over Row, facepulls, Lat Pull down al regelmatig doet. Een goed fysiek ontwikkelen gebeurd niet in een paar maanden, dat kost tijd en consequent trainen. Wat voor schema train je?
  21. RAD 140 cyle + log

    Goed om te lezen! Wat voor schema doe je? Doe je die de gehele kuur of verander je die tijdens?
  22. Ah top, dan wacht ik in spanning af
  23. Hey Shorty, had je al een video over Sarms gemaakt? Ben wel benieuwd naar wat informatie.
  24. Introductie

    Welkom hier!