Hallo Gasten,
Volgen jullie met krachttraining een schema ofniet? Ik vind het wel lekker om oefeningen te pakken waar ik die dag zin in heb. Ik train 3 dagen full body, ik hou wel rekening dat ik altijd elke spiergroep pak maar niet altijd een zelfde oefening. Hoe denken jullie hierover? Of is een schema volgen beter? Ik train 2 dagen in sportschool en 1 dag thuis.
Laat maar even weten thanks