Advertentie:

Rutgerw

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Rutgerw last won the day on February 15 2022

Rutgerw had the most liked content!

Community Reputation

1 Normaal

About Rutgerw

  • Rank
    Amateur
  1. Schema volgen ofniet?

    Thanks voor je bericht, zoiets dacht ik ook. Thanks. Ik ben in principe geen beginner. Ik train al een geruime tijd. Ik heb 3 jaar getraind toen 4 jaar gestopt en nu weer 2 jaar aan het trainen tussen de corona lockdowns door. Alleen ik blijf steeds een beetje hangen op een bepaald punt. Ik boek het eerste begin veel vooruit gang en dan blijf ik hangen. Nu wil ik kijken of een schema zonder vaste oefeningen helpt. Kan wel merken dat meer vermoeid zijn na een training nu. Ze zijn dit soort trainingen niet gewend.
  2. Schema volgen ofniet?

    Hallo Gasten, Volgen jullie met krachttraining een schema ofniet? Ik vind het wel lekker om oefeningen te pakken waar ik die dag zin in heb. Ik train 3 dagen full body, ik hou wel rekening dat ik altijd elke spiergroep pak maar niet altijd een zelfde oefening. Hoe denken jullie hierover? Of is een schema volgen beter? Ik train 2 dagen in sportschool en 1 dag thuis. Laat maar even weten thanks