Advertentie:
Search the Community
Showing results for tags '@shorty'.
Found 2 results
-
Beste spierontwikkelaars, Fijn om weer een forum te vinden waar gelijk gestemde personen mij ook kunnen motiveren en adviezen geven indien nodig. Ik hoop hier nieuwe inzichten te krijgen of wellicht adviezen en andere te volgen in hun reis. Korte Introductie: Van mijn 18e tot mijn 30ste. Veel getraind en het bestond eigenlijk alleen uit eten slapen werken eten trainen eten slapen. Door een zwaar ongeluk niet meer kunnen trainen/sporten maar dankzij revalidatie voor 4 jaar lang kan ik weer lopen/sporten. Ik wielrende heel veel en verloor bijna zo'n 20 kilo om en nabij. Na een moeilijke scheiding heb ik mijn weg terug gevonden naar de sportschool waar ik alweer 3 jaar train. Als het kan 4 tot 5 dagen per week en minimaal een uur. Soms is het drie x per week om het lichaam even een extra dagje te laten rusten. Doe het met veel plezier maar heb mijn naturele plateau bereikt. Althans als ik het vergelijk met vroeger. De motitvatie is de afgelopen maanden minder aan het worden en dat komt omdat ik weinig tot geen progressie boek. Heb mijn trainingen van kort en zwaar naar supersets omgegooid daarna pyramide en alrtijd tot failure. Ik hou mijn voeding bij via een app en dat werkt prima. Maar om de motivatie een boost te geven zit ik er over na te denken om een kuurtje te doen (als ik google kom ik vooral 1 merk tegen iets wat mij bevreemd omdat er vroeger zeker een handje volwaren. Heb toch iets besteld was keurig behandeld en de spullen de vials zien er goed uit. Maar voordat ik de spuit pak om te kijken als ik weer verder kom zoals vroeger ( heb ik ook gekuurd) Kwam ik uit na wat onderzoek in deze groep waarin iemand van hetzelfde merk ook wilde beginnen. ik lees hier op het forum omtrent dit merk PP voorheen UP dan schrik ik wel een beetje. Of zijn er ook goede ervaringen met het merk? Nu las ik dat @Shorty wel betrouwbare bronnen weet. Hopelijk wilt u die delen. Heb u al een PM gestuurd. Het idee is om er ieder geval sterker van te worden en wat extra spiergroei is altijd mooi meegenomen en hopelijk een beetje van de glorie van vroeger weer terug te brengen naar nu.
-
logboek – LGD + Cardarine + HGH Sinds 9 weken bezig met een kuurtje, hier mijn eerlijke ervaring: lengte: 1m93 gewicht 100kg (start) Week 1 Start LGD 10 mg/dag. In het begin voelde ik eigenlijk niet zoveel. Misschien een iets betere pomp in de gym, maar niks spectaculairs. Herstel tussen trainingen leek wel iets sneller te gaan, maar dat kan ook placebo geweest zijn. Ik trainde nog maar 3 keer per week en mijn voeding was gemiddeld. Gewicht: ongeveer +0.8 kg Opmerking: te vroeg voor concludes Week 2 Vanaf week 2 Cardarine toegevoegd. Ik begon meteen een verschil te voelen in uithouding en energie tijdens training. Minder snel buiten adem, langere sets mogelijk. Vanaf deze week ook overgestapt naar 4 trainingen/week en bewust meer eiwitten en gezonder eten. Gewicht: +1.7 kg totaal Goed: betere conditie, minder spierpijn Minder: licht vermoeid ,dit kan komen door de trainingsintensiteit waarmee ik tekeer kan gaan. Week 3 Hier begonnen de eerste echte merkbare veranderingen. Spieren voelden voller, schouders en armen leken ronder. Herstel sterk verbeterd. Drive om te trainen ging omhoog. Gewicht: +2.5 kg Goed: zichtbare progressie in spiegel Minder: nog weinig krachtstijging, eerder uiterlijk dan prestatie Week 4 Meer kracht, vooral op bench en rows. Conditie op trainingen blijft verbeteren dankzij Cardarine. Nog geen echte bijwerkingen, alleen af en toe irritatie dat pomp zo extreem is dat het trainingen beperkt. Gewicht: +4 kg Goed: sterkere progressie, zin om te trainen Minder:/ Week 5 Voeding en training beginnen routine te worden. 4x/week lukt goed. Eiwitten hoog houden gaat prima, maar soms struggle met veel eten. Spiegelbeeld verandert duidelijk. Gewicht: +5.2 kg Goed: fysiek zichtbare verandering, vooral armen en borst Minder: vermoeid even een paar dagen rustig aan. Week 6 Sterke vooruitgang op lifts. Herstel bijna onnatuurlijk snel. Conditie blijft goed. Minder waterretentie dan verwacht. Gewicht: +6.3 kg Goed: voel me sterk en stabiel Minder: slaap iets onrustiger door druk hoofd Week 7 Het tempo lijkt iets te vertragen, maar vooruitgang blijft. Motivatie hoog maar soms moe gevoel door druk in leven naast training. Gewicht: +7.5 kg Goed: vorm wordt harder en voller Minder: geen sides meer Week 8 Start HGH deze week (early phase, nog geen grote impact). Gewicht loopt verder op. Conditie blijft goed door Cardarine. Gewicht: +8.5 kg Goed: fysiek duidelijk anders dan start, voel me net een krijger in de gym:D Week 9 (nu) Totaal +9 kg. Ik zie er beter, voller en sterker uit, maar ik voel soms ook dat mijn lichaam zwaar wordt tijdens dagelijkse dingen. Niet vettig, maar wel groter. Training 4x/week blijft goed vol te houden. Goed: herstel, kracht, uiterlijk positief Minder: motivatie niet altijd stabiel, niet elke training voelt super, soms gevoel dat vooruitgang afvlakt Vooruitblik Nog 3 weken pushen met: 4 trainingen/week hoge eiwitinname gezond eten Daarna: Clomid PCT 4 weken (50/50/25/25) Doel: zoveel mogelijk behouden en kijken wat realistisch blijft zonder middelen. Eerlijke conclusie tot nu Het resultaat is indrukwekkend, maar niet alles is rozengeur en maneschijn: het kost discipline om voeding en training structureel vol te houden motivatie en energie zijn niet elke week top mentale druk om progressie vast te houden is soms aanwezig Maar objectief: +9 kg in 9 weken met zichtbare kwaliteit is iets wat ik nog nooit zonder hulp bereikt heb. word vervolgt…
