Advertentie:

Search the Community

Showing results for tags 'conditioning'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Krachtforum
    • Nieuws en mededelingen
    • Introductie
    • Algemeen
    • Other sports
    • Praathoek
    • Marktplaats
  • Bodybuilding and fitness forum
    • Oefeningen
    • Vetverbranding en conditietraining
    • Voeding
    • Krachttraining
    • Logboeken
    • AAS
    • Powerlifting en gewichtheffen
    • Gemoed en Motivatie

Found 1 result

  1. (De fake powerlifter, dat ben ik zelf natuurlijk. Wel de lifts maar niet de wedstrijden en ook nog niet geheel de kracht. ) Ik wil best wel na mijn krachttraining nog wel even wat aan mijn conditie werken, want dat lijkt me goed voor het hart. Mijn gym is geen hamstergym/wellness centre en heeft dus niet de standaard cardio apparatuur zoals loopbanden en crosstrainers. Dingen die mijn gym heeft: barbells, hex bar, schijven, dumbbells, kettlebells, bankjes, een rek, een shitload aan diverse tractor- en autobanden, hamers, battle ropes, springtouwen, slee, elastische banden, roeiapparaten en misschien vergeet ik nog wat. Dingen die wat mij betreft dan voor de hand liggen: - roeien - touwtje springen - kettlebell swings - slee duwen of trekken - slaan met de battle ropes - farmers walk met hex bar of kettlebells - band aan gort slaan met hamer - sprintjes/joggen/lopen (doe ik liever buiten i.p.v. in de gym) Hoe kan ik het beste een 'leuke' en 'nuttige' cardio doen die past bij mijn doel (sterk en fit)? Liefst in redelijk korte tijd natuurlijk. Wat, hoe lang/hoe veel reps... Ik train nu 4x per week, Wendler 5/3/1 schema met LB/UB split. Iemand tips?