Hoi
gisteren me V2 Extreme workout binnengekregen
heb het eerder weleens genomen maar niet vaak 1 keer toen een trainmaatje het mee
wel gecombineerd met Bcaa V2 voor de training Bcaa tijdens
vandaag wat boterhammen gegeten en bananen me whey isolate shake gedronken V2 Klaargemaakt in me flesje en onderweg naar de sportschoolbopgedronken
toen ik er was begon het te werken
warming up 10 keer harder dan normaal gedaan benen gedaan
maar toen ik met schouders begon na paar setje’s begon ik opeens misselijk te worden en me hart begon helemaal te keer tegaan
en ff beetje dizzy maar dat was snel weer weg.
na me laaste oefening dacht ik serieus dat ik zou overgeven heb dus me laaste set niet kunnen afmaken
Wat zou de oorzaak zijn? te hoge dossis? Caffeine?
drink gemidelt 1/3 bakje’s koffie per dag
had 1 Scoop in me flesje gedaan zo een Basicfit flesje
gebruik wel medicijnen maagzuurremmers maar denk dat dat niet echt een probleem zou zijn toch?