Hoi, sinds kort (ongeveer 2 maanden) ben ik weer begonnen met sporten. Oefeningen die ik vaak doe zijn squats (3x10), negatief optrekken (tot ik niet meer kan), opdrukken (3x12), biceps dmv halters (3x20 beide kanten om en om) en sit-ups.
Ik heb geen abonnement bij de sportschool, maar mijn vriendin heeft een krachthonk thuis. Om mijn borstspieren te trainen, doe ik voornamelijk push ups. Hiervan doe ik 3 sets en deze doe ik 12 keer. Ik doe dit om de dag. Ik merk echter dat ik hierbij op een dood punt zit al twee weken. Eerder kon ik sneller een erbij doen en dat dit nu niet lukt baart me een beetje zorgen.
Ik ben nog niet zo lang bezig met sporten, maar ik wil graag stappen hiermee maken. In ieder geval het gevoel krijgen dat ik iets van progressie boek.. heeft iemand tips voor me om verder te komen of misschien zelfs een andere workout?