Advertentie:
Search the Community
Showing results for tags 'progressie'.
Found 3 results
-
Hier geen lang logboek over hoe ik me elke dag voelde tijdens het nemen van LGD. In het kort: 32jr oud, 1.77m, veel ervaring met krachttraining opgedaan maar eind 2019 gestopt door ziekte, vaderschap en verhuizing. Muscle memory speelt dus een rol. Voorheen geen ervaring met anabolen. Weer begonnen met krachttraining en na 12 weken SARM LGD-4033, 10mg per dag te hebben genomen, liegen de resultaten niet. Ik ben erdoor verbaasd. Van 77kg naar 85kg geschoten. Mijn kracht is ≈50- tot ≈100% toegenomen afhankelijk van spiergroepen. Bijwerkingen zijn er ook, maar mild. Wat minder libido, eigen testosteron aanmaak vermoedelijk gezakt. Ik begin vandaag met de nakuur. Conclusie: Dat wordt sowieso een tweede kuur.
-
Hey allemaal! Via deze discussie wil ik m'n eigen logboek aanmaken om mijn progressie zelf op te volgen en met jullie te delen. In tegenstelling tot de meesten verloopt mijn weg een beetje in de omgekeerde richting. Ik heb anderhalf jaar geleden anorexia gehad en zat sinds toen aan een 'aanvaardbaar' gewicht. Het is pas sinds januari, toen ik begon met trainen bij een personal coach en werd opgevolgd door een sportdiëtiste dat ik echt vooruitgang ben gaan maken. Dit viel me vandaag toch wel op bij het zien van een foto van afgelopen december. Voor sommigen lijkt het geen erg groot verschil, maar ik vind dat ik er nu (rechtse foto) al weer voller en vooral gezonder uitzie. Zo voel ik me alleszins! Op de linkse foto woog ik 51kg, in vergelijking met 55kg op de rechter foto. Er is zeker nog veel werk aan en wil zeker nog wat kilo's aan spiermassa winnen (met de nodige toename in vetpercentage natuurlijk)
-
Nu ik zelf wat progressie begin te zien, wil ik dat met jullie delen. De meeste linkse foto is van juli 2016, de middenste en de rechtse van maart 2017. Er zitten al maar 8 maanden tussen en in deze periode ben ik nog eens 4 maand out geweest wegens een operatie. Wetende dat ik nu nog naar echt weer aan het trainen ben sinds 2,5 maand ben ik toch al tevreden, maar we blijven verder doen!
