Ik ben jongen van 18 jaar en doe nu al een tijdje home work-out oefeningen en ook al zorgde deze in het begin voor vooruitgang, merk ik dat ik nu reeds geen verschil meer boek. Ik ben van nature vrij smal en mager gebouwd en heb dus moeite met natuurlijk vet aan te maken. Ondanks dat ik nu strak sta, zou ik toch breder willen worden en een beter sixpack krijgen aangezien ik er toch wat tijd in steek.
Zou proteïnepoeder, home equipment en/ of andere zaken me hiermee helpen? Momenteel doe ik twee sessies (met eigen bodyweight) per dag, waarvan ze allebei bestaan uit 40 crunches, 50 legraces, 40 side crunches, 1 minuut rugspieren, 20x traag en goed pompen en eenmaal 3 minuten planken. Zou ik deze sessies misschien ook beter vervangen door 1 sessie die dan ietwat intensiever is?
Alvast bedankt!