Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Tested ZMA review

Recommended Posts

Link naar dit product

Titel klinkt heel leuk "tested zma" maar of het echt getest is weet ik niet iedereen kan het zeggen en als titel gebruiken natuurlijk. Het betreft de volgende ZMA van het plaatje.

Wat zou ZMA moeten doen?

• Het zou je kracht moeten verbeteren.
  • Het zou je hersteltijd moeten verminderen.
  • En het zou je slaaprust moeten verbeteren.
  • Het zou je testosteron moeten verbeteren.

Ik heb dit product nu zeker een maand of langer gebruikt, dus nu komt het antwoord op de vraag, werkt het?

Kracht, hersteltijd en testosteron valt moeilijk te zeggen of het verbeterd is, dit omdat ik zelf ook aan een goed voeding schema hou en ook andere supplementen neem erbij.

Moet zeggen dat de slaaprust bizar is, normaal droom ik bijna nooit voor mijn gevoel. Neem ik half uur voor het slapen ZMA in en ik maak de gekste dingen mee. Klink leuk maar heb ook het idee dat je er meer nachtmerries van krijgt, hoewel ik zelfs in mijn dromen wel van eng hou als ik wakker ben geworden en merk dat ik gedroomd heb :D Voor dit werkt het echt goed en voor die lichte prijs van dit product ook zeker aan te raden voor een lekkere nacht rust. Voor de overige dingen zou ik dit product niet perse nemen, het kan misschien helpen maar is bij mij niet echt duidelijk gebleken.

zma.jpg

Advertentie:

Ik heb een liefde-haat verhouding met magnesium. Heb lang iets als bovenstaand product gesupplementeerd. Gaf mij inderdaad een goede nachtrust. De keerzijde is dat ik me overdag gemakkelijk neerslachtig voelde.

Overdag merk ik er weinig tot niks van, snacht's echt wel diepere slaap, wat bij mij die dromen veroorzaakt.

Zma zit ook zink in. Zink zorgt voor meer testesteron aanmaak. Ik gebruik voor t slapen altijd 2 zink tabletjes van kruitvat. Goedkoop en word altijd blij wakker. Alleen als ik moet pissen is ff lastig, moet dan hard naar beneden duwen??

• Upvote 1

Zma zit ook zink in. Zink zorgt voor meer testesteron aanmaak. Ik gebruik voor t slapen altijd 2 zink tabletjes van kruitvat. Goedkoop en word altijd blij wakker. Alleen als ik moet pissen is ff lastig, moet dan hard naar beneden duwen??

hahaha dat is wel minder indd heb ik geen last van maar ik neem ook maar 1 tablet :D 

Zelf heb ik ook zink van kruidvat merk daar ook al door dat ik anders slaap en er meer van droom als het ware 

Edited by Q_inten