Advertentie:

Sign in to follow this  
Tymo

Anabolen kopen waar?

Recommended Posts

Hallo, ik heb op internet zitten zoeken alleen ik weet nou niet echt wat een goede en betrouwbare site is voor anabolenšŸ¤”

Ā 

Heeft iemand ervaring mee of wie kan mij helpen?

Advertentie:

Hey kerel, ik heb je even een prive bericht gestuurd want dit hoort niet op het forum :)Ā 

• Like 1

Eens, zeker niet als je eerste berichtje op het forum. En al helemaal niet als je vanuit 1999 bent, dat maakt je 20 jaar oud en dat is nog LANG niet oud genoeg. SARMs kunnen wel.

Ā 

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• van welk merk van creatine zijn jullie content en doet ook echt wat het moet doen? Ā 
    • Ik weet niet welke influencer dat zegt, maar ik vind het sowieso beetje een kansloos statement. Ik zou niet weten waarom je uberhaupt lang zou willen planken. Er zijn zoveel betere oefeningen waar je minder lang mee bezig bent
    • Ik vind het zo gek dat heel veel van die influencers zeggen dat getrainde gasten amper langer kunnen planken dan een minuut, omdat het zo ontzettend zwaar is om het perfect uit te voeren. Hoe zien jullie dat? Ā  En kun je nou beter planken op je onderarmen of is het even goed om in een uitgestrekte push-up stand te gaan staan (dus op je tenen en je handpalmen)? Ik red dat niet langer dan twee minuten. Mijn armen gaan dan ook heel erg trillen.Ā 
  • Sponsors