Advertentie:

Sign in to follow this  
Guest Hansie

insanity lock down

Recommended Posts

Guest Hansie

Vrienden,

Kan ik een beetje van jullie geestelijke kracht lenen want heb het momenteel effe helemaal gehad met 27 dagen lock down. De goede verstaander die mij al wat langer kent weet dat stressbestendigheid niet mijn meest inspirerende eigenschap is. Heb mij tussen door wat kunnen bezighouden met lichte oefeningen maar de laatste dagen word ik overmand door "uitgeblustheid". Gisteren dag en nacht in mijn bed gelegen met een joekel van een migraine aanval waardoor ik geen licht of enige prikkel kon verdragen. Eetlust is door de corona stress ook helemaal zoek. Over gains moeten we niet meer praten, ben terug beland waar ik 4 maand geleden begonnen was. Newbie gains lijken als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ach laat mij maar even wat klagen. Weet ook dat het voor jullie allemaal een fucking beproeving is.

In België zitten we al over de 25000 geregistreerde besmette gevallen en het dodenaantal blijft ook oplopen. Ziekenhuisopnames stagneert wat en gelukkig worden er ook een heleboel mensen ontslagen uit het ziekenhuis. Vandaan echter weeral een jongeman van 25 jaar gestorven. Pure horror.

Mea culpa 't moest er even uit.

groeten Hansie

Advertentie:

Hier hetzelfde, ik wordt langzaam gek... en waarom? Waarom hebben we al deze (komt ie aan) GROTE FUCKING HOERENZOOI?! 

OMDAT IEMAND DIE ZIJN OGEN DICHT HEEFT ZITTEN ZO NODIG EEN OF ANDERE VREEMDE DIERSOORT MOET VRETEN DIE HIJ/ZIJ KOOPT VAN EEN OF ANDERE FUCKING SHADY MARKT. Moederneukers...

Winkels dicht, nieuwe bedrijven gaan ten onder, iedereen zit thuis vet te worden, sportscholen en andere scholen dicht, MOSKEE EN KERK WEL OPEN WTF!?!? ahem... even terug. 

Tandartsenpraktijken etc, alles is dicht verdomme. Waarom? Door dat KUTvirus wat helemaal lekker daar had moeten blijven. Maar nee, we laten lekker alle vluchten vanuit en naar een land doorgaan waarvan we weten dat er een virus is. "Oh jee, het zit in Italie. Oh jeetje, het zit in Frankrijk. Oh we hebben in die landen nog mensen zitten die wellicht besmet zijn? Ja joh, kom lekker terug, dan testen we je (MISSCHIEN) als je weer lekker thuis in je eigen stad/dorp mensen aan het besmetten bent."

Dat is wat NL zegt en doet. Helemaal absoluut KNETTER BELAZERD.

Woo-sah weer even...

Guest Hansie
10 uur geleden zei Shorty:

Hier hetzelfde, ik wordt langzaam gek... en waarom? Waarom hebben we al deze (komt ie aan) GROTE FUCKING HOERENZOOI?! 

OMDAT IEMAND DIE ZIJN OGEN DICHT HEEFT ZITTEN ZO NODIG EEN OF ANDERE VREEMDE DIERSOORT MOET VRETEN DIE HIJ/ZIJ KOOPT VAN EEN OF ANDERE FUCKING SHADY MARKT. Moederneukers...

Winkels dicht, nieuwe bedrijven gaan ten onder, iedereen zit thuis vet te worden, sportscholen en andere scholen dicht, MOSKEE EN KERK WEL OPEN WTF!?!? ahem... even terug. 

Tandartsenpraktijken etc, alles is dicht verdomme. Waarom? Door dat KUTvirus wat helemaal lekker daar had moeten blijven. Maar nee, we laten lekker alle vluchten vanuit en naar een land doorgaan waarvan we weten dat er een virus is. "Oh jee, het zit in Italie. Oh jeetje, het zit in Frankrijk. Oh we hebben in die landen nog mensen zitten die wellicht besmet zijn? Ja joh, kom lekker terug, dan testen we je (MISSCHIEN) als je weer lekker thuis in je eigen stad/dorp mensen aan het besmetten bent."

Dat is wat NL zegt en doet. Helemaal absoluut KNETTER BELAZERD.

Woo-sah weer even...

Heb hetzelfde gevoel over België Shorty. Lekker in Lombardije gaan skieën en lekker massaal laten terugkomen. Was maar een seizoensgriepje zoegzegd. De grenzen hadden verdomme van in het begin potdicht moeten zitten. Woon - en zorgcentra was toch ook effe een probleempje dat ze lekker vergeten waren. Cijfertjes van die arme oudjes worden er nu toch gewoon bijgeteld. Zijn in alle eenzaamheid gestorven zonder hun dierbaren nog een laatste keer te zien. Zorgverstrekkers moeten zelf hun mondmasker maken. Hoor het die dikke kwak van een minister nog zeggen: we zijn goed voorbereid. Een farce is het.