Advertentie:

Winny123

Test e + winny

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

ik start volgende week maandag mijn eerste kuur,

test 500mg , winstrol 5 tabs per dag

lengte = 1.83

gewicht = 90 kg

uiterlijk lichaam = redelijk naturel gespierd met redelijk veel buikvet

nu is mijn doel om in spier aan te komen en vet te verliezen alleen heb ik niet super veel verstand van voeding , maar wel van fitnis heb ook mijn eigen fitnis ruimte in mijn garage dus ik kan ook gewoon lekker doortrainen in deze heftige tijd die we meemaken.

 

weet een van jullie hoeveel kcal en aantal procenten koolhydraten, eiwitten , vetten ik binnen moet krijgen.

 

ik werk de komende 10 weken niet dus ik beweeg alleen maar met krachtraining is cardio ook nodig?

alvast bedankt voor de hulp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Persoonlijk zou ik eerst zorgen dat je voeding 100% top is, daar kan je namelijk enorm veel uithalen voordat je begint met kuren. Je kan je lichaam namelijk aardig verpesten als je niet weet wat je doet. Ook haal je niet het maximale uit je kuur zonder dat je voeding 100% is, dit is ten eerste zonde van je geld, en ten tweede zonde van de aanslag op je lichaam.

 

Hoe lang ga je aan de test / winstrol?

 

En even op je vraag terugkomend: in de voeding sectie op het forum vind je een voedingschema maker, hier in staat een berekening hoe jij kunt berekenen aan de hand van jou lichaam hoeveel kcal, kh, ei, en v jij nodig hebt.

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh god, dit begint goed. 500mg als eerste keer...

Heb je misschien een foto van je huidige fysiek en vetpercentage?

Hoelang wilde je die ''kuur'' gaan doen, hoelang de Test en hoelang de Winstrol? Heb je iets voor oestrogeen controle? Nakuur? ''5 tabs per dag'', is dat 25mg per tablet, of is dat 10 of 5mg per tablet?

Het klinkt namelijk alsof je totaal in de anabolica wereld nog niets te zoeken hebt... Eerst de voeding op orde en dan pas verder kijken!
Vetverliezen en spiermassa bouwen gaat hem niet worden als je niet weet hoe je het met voeding moet doen. Winstrol en Test gaat dan ook zeker niks anders doen dat je een vette blob maken.

Je mag me een privé-bericht sturen als je meer vragen hebt, want ik ben bang dat dit mis gaat als je dit doorzet.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Vanochtend dus die Inbody meting gedaan. Zodat ik weet hoe ik er nu voorsta. En meer inzicht krijg over mijn lichaam.   Ik ben dus op 9 September begonnen met krachttraining. Na dik 8+ jaar zonder krachttraining. Wel deed ik vanaf April fysio. Ivm hernia en spieruitval rechterbeen. Waar ik sinds me 23ste mee loop. Dus veel rek en strek oefeningen en langzaam opbouwend op lichaams gewicht en extra gewicht.   Op 9 September begon ik met een bodyfat percentage van 23%. Vandaag 12 weken later op 2 December een bodyfat percentage gemeten van 18%. Een vermindering van 5%. Meer dan ik verwacht had. Aangezien je jezelf toch altijd anders ziet in de spiegel.   Gister toch nog herberekend en gekeken anar hoeveel kcal ik nou binnen moet krijgen. Ik zat de laatste 2 weken op 2000 +/- en zat ervoor op 2300/2400. Wel met 160-200gram protiene uiteraard.   Ik zag vandaag dus dat mijn lichaamsonderhoud 2000kcal is. Dus zonder activiteiten etc. Ik kwam gister al tot de conclusie dat ik rond de 2500kcal wil zitten en was daar gister al mee begonnen. Dit omdat ik voelde met 2000 zat ik echt low on energie en had moeite om mijn setjes te voltooien. Had gewoon extra rust nodig tussen setjes.   Dus dat pak ik op, ik zal wat oefening veranderen in mijn workout.   Verder nog te zien dat mijn rechterbeen nog was minder is kwa volume en spiermassa. Dit is al erg bijgetrokken voor een been dan jaren niet echt gebruikt is en met een forse achterstand begon.   Ik zal na elke 4 weken die meting weer doen en bijhouden het gaat. Ook een goede motivatie en geeft gewoon duidelijk inzicht.   Edit: Hier nog de restultaten van de laatste 4 weken:   Gewicht: 92.4 - 92.2 (18% bodyfat) • Latt pulldown: 54kg
      • Seated row: 50kg - 60kg
      • Shrugs: 16kg - 22kg
      • Shoulder press: 25kg - 30kg
      • Reverse fly: 28kg - 35kg
      • Bankdrukken (incline): 55kg - 65kg
      • Dumbell chestpress: 20kg - 22kg
      • Chest fly: 49kg - 63kg
      • Bicep cable curl: 35kg - 40kg
      • Triceps pushdown: 35kg - 40kg
      • Tricep pressdown rope: 30kg
      • Squad: 60kg
      • Leg press: 65kg
      • Leg extension: 25kg
      • Hamstrings: 52.5kg
      • Hip abductors: 45kg
      • Calf raises: 30kg   Benen op behoud getraind. Niet zwaarder gegaan, dit omdat ik me best vermoeid voelde in de benen. Aankomende weken weer pushen.   Eergister 91.8, vanochtend 92.2 dat schommelt toch altijd wel van dag tot dag. Op de Inbody meting was na ontbijt en met joggingsbroek en tshirt + trui aan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Vanochtend een Inbody meting gedaan. Ik zal thuis even de oude percentages erbij pakken. Zodat ik kan vergelijken wat de verschillen precies zijn.    Zal dit elke maand doen. En daarnaast is het vandaag de laatste dag van de 4 weken. En moet de laatste progressie van de 4 weken even posten.
    • Mogge shorty zou je mij ook een mailtje met info kunnen sturen ik kan je idd geen bericht sturen net als dazing😅
  • Sponsors