Advertentie:

Baardman

Even voorstellen

Recommended Posts

Hey allemaal, ik lees al een tijdje mee op dit forum. Ik zal me even voorstellen, Bas 26 jaar oud en ik train nu ongeveer 5 jaar waarvan 4 jaar serieus. Ben begonnen rond de 65kg met 1m88 dus ik was echt een schriele panlat, gelukkig heb ik flink wat gegaind waardoor ik nu 97kg weeg met een vetpercentage rond de 20%.

Mijn doel op dit moment is om een stuk droger te worden, hierna zal ik proberen zo lean mogelijk te bulken om niet meer zo gek omhoog te gaan met mijn vetpercentage!

Verder heb ik twee jaar geleden een winstrol only kuurtje gedaan wat achteraf erg dom was en ik er haast niks aan heb gehad.

Wel heb ik vorig jaar een sarms cycle gedaan die erg goed bevallen is dus misschien dat dit in de toekomst nog vaker gaat gebeuren.

Advertentie:

32 minuten geleden zei Baardman:

Hey allemaal, ik lees al een tijdje mee op dit forum. Ik zal me even voorstellen, Bas 26 jaar oud en ik train nu ongeveer 5 jaar waarvan 4 jaar serieus. Ben begonnen rond de 65kg met 1m88 dus ik was echt een schriele panlat, gelukkig heb ik flink wat gegaind waardoor ik nu 97kg weeg met een vetpercentage rond de 20%.

Mijn doel op dit moment is om een stuk droger te worden, hierna zal ik proberen zo lean mogelijk te bulken om niet meer zo gek omhoog te gaan met mijn vetpercentage!

Verder heb ik twee jaar geleden een winstrol only kuurtje gedaan wat achteraf erg dom was en ik er haast niks aan heb gehad.

Wel heb ik vorig jaar een sarms cycle gedaan die erg goed bevallen is dus misschien dat dit in de toekomst nog vaker gaat gebeuren.

Welkom Bas. Veel lees- en leerplezier op deze site!

Welkom bas! :) Welke sarm heb je toen gebruikt? 

R

5 uur geleden zei Fit:

Welkom bas! :) Welke sarm heb je toen gebruikt? 

Ik heb toen lgd-4033 10mg, rad-140 20mg en  25mg mk677 gebruikt voor 12 weken ben toen uit gegaan van informatie die niet helemaal klopte omdat rad en lgd op de zelfde receptoren werken en het volkomen nutteloos is dit in deze dosering te gebruiken.. mijn eigen test was na een week of 6 zwaar onderdrukt en ik was gruwelijk moe en had nergens meer zin In. 

Heb uiteraard wel doorgebuffeld en volgehouden en daarna goed nagekuurd maar duurde wel even om mijn natuurlijke aanmaak van test op gang te krijgen.

Edited by Baardman

Hey Baardman,

Dan heb ik helaas drie nieuwtjes voor je!...

1.

SARMs onderdrukken je niet zover dat je je na 6 weken zo voelt! Wat jij had, waren gegarandeerd geen SARMs, maar hoogstwaarschijnlijk Prohormonen of een lage dosis orale anabolica... :(

2.

Alle SARMs en anabolica werken op dezelfde receptoren, maar hebben een andere werking en ze zijn ook allemaal verschillend in hoe "graag" ze binden aan die receptor etc. ;)

En 3.

Voortaan als jezelf slecht voelt... is dat om een reden, je lichaam laat je namelijk weten dat het hetgeen wat je neemt op dat moment totaal niet tof vind! Dus stop de volgende keer alsjeblieft als je lever, nieren en de rest je lief is. :( Ik zeg het niet snel, maar: dat is nou echt dom :P

Ik krijg juist te horen dat sarms wel degelijk zwaar kunnen onderdrukken, er zijn zelfs mensen die aanraden na een zware sarms kuur hcg te gebruiken naast clomid of nolvadex.

Dit wordt onder andere verteld door Greg Doucette op YouTube.

Of dat dit ook echt klopt geen idee want ik weet nu dus ook zelf niet of ik wel echte sarms te pakken had.

27 minuten geleden zei Baardman:

Ik krijg juist te horen dat sarms wel degelijk zwaar kunnen onderdrukken, er zijn zelfs mensen die aanraden na een zware sarms kuur hcg te gebruiken naast clomid of nolvadex.

Dit wordt onder andere verteld door Greg Doucette op YouTube.

Of dat dit ook echt klopt geen idee want ik weet nu dus ook zelf niet of ik wel echte sarms te pakken had.

Clomid is de nakuur die je moet hebben. Nolvadex doet heel wat anders weer.

Maar ja, het is waar dat sommige mensen meer onderdrukt worden dan andere. Maar ik ben nu de afgelopen 5 jaar bezig met SARMs en anabolica bezig, en heb nog nooit in mensen (bij gebruik van echte SARMs") zulke onderdrukking gezien dat je HCG nodig hebt... ik zal het je mooier vertellen haha, ik heb zelfs nog nooit iemand geholpen met het samenstellen van een (anabolica) kuur en nakuur waar HCG nodig was. ZELFS niet met iets als Trenbolone. :o

Ook Greg Doucette moet SARMs ergens op een shady website bestellen, want roids zijn daar "legaal" in Canada maar SARMs zijn daar ook niet legaal. Dus hij weet helemaal niet of dat echte SARMs waren. 

Nogmaals, in alle jaren dat ik dit doe en alle mensen die ik geholpen heb, heb ik nog nooit met echte SARMs zulke onderdrukking gezien die jij beschrijft :( dus je kunt er vanuit gaan dat die niet echt/puur waren...

3 uur geleden zei Baardman:

@Shorty thanks voor de info, sta je misschien open om mij advies te geven voor een sarm cycle?

Natuurlijk daarom ben ik hier! Kan via een persoonlijk berichtje als je wilt, zie je berichtje wel verschijnen!

19 uur geleden zei Shorty:

Natuurlijk daarom ben ik hier! Kan via een persoonlijk berichtje als je wilt, zie je berichtje wel verschijnen!

Ik kan je op een of andere manier geen berichten sturen ik krijg dan melding dat je geen berichten kan ontvangen.

• Like 1

3 uur geleden zei Baardman:

Ik kan je op een of andere manier geen berichten sturen ik krijg dan melding dat je geen berichten kan ontvangen.

Stuur ik jou er eentje! Postvak zat vol...

11 uur geleden zei Shorty:

Stuur ik jou er eentje! Postvak zat vol...

Beetje opschonen O.o

• Like 1

hoi allemaal , ik ben nieuw hier , ik ben overlaatst eens test e en bold aan het gebruiken van een vriend van mij en ik zou graag een eerste cycle willen beginnen van test e en deca .. zou het verkeerd zijn als ik all de mogelijke info van jullie over een eerste volledige kuur zetten zou vragen ? ik woon in belgie en er zijn hier niet makkelijk bronnen te vinden ook dus zou er ook een aanrading zijn voor een eventuele site of contactpersoon die mme wat verder kan helpen ?  alvast dankje aan iedereen 

grtjs geo

1 uur geleden zei geo20:

hoi allemaal , ik ben nieuw hier , ik ben overlaatst eens test e en bold aan het gebruiken van een vriend van mij en ik zou graag een eerste cycle willen beginnen van test e en deca .. zou het verkeerd zijn als ik all de mogelijke info van jullie over een eerste volledige kuur zetten zou vragen ? ik woon in belgie en er zijn hier niet makkelijk bronnen te vinden ook dus zou er ook een aanrading zijn voor een eventuele site of contactpersoon die mme wat verder kan helpen ?  alvast dankje aan iedereen 

grtjs geo

Ik heb op je andere bericht gereageerd, maar ja inderdaad, dat zou wat raar zijn als je ons nu ging vragen over een eerste cycle... terwijl je die al vrolijk gedaan hebt.

Lees het andere berichtje en stuur me een privébericht, want dit klinkt niet tof allemaal.

• Like 1

13 uur geleden zei Shorty:

Ik heb op je andere bericht gereageerd, maar ja inderdaad, dat zou wat raar zijn als je ons nu ging vragen over een eerste cycle... terwijl je die al vrolijk gedaan hebt.

Lees het andere berichtje en stuur me een privébericht, want dit klinkt niet tof allemaal.

Het lijkt wel of het zomer aan het worden is, je hebt het druk ;) met al die vragen..   

Zou je naam wijzigen van Shorty naar Goeroe_shorty....

4 uur geleden zei jiggie:

Het lijkt wel of het zomer aan het worden is, je hebt het druk ;) met al die vragen..   

Zou je naam wijzigen van Shorty naar Goeroe_shorty....

Hahahahaa. Dank je voor het compliment xD