Advertentie:

geo20

introductie

Recommended Posts

hoi ik ben schalwa 20 jaar en 1m65  , ik train al +-4 jaar on en off waardoor ik al wat moois heb opgebouwd , na ups en downs van gewicht en krachtverlies en toename ben ik wat gedemotiveer geweest en wat op mij dieet gaan letten , ik zit momenteel goed qua vetpercetage geloof ik .

ik had olnags eens een paar keer gekuurd als aanrading van een kennis die mijj destijds bevoorraade en ik vond het wel een schoon effect op het normale leven en op het trainen en uithoudingsvermogen , ik nam test enanthaat en boldenone 300 mg per week , ik had mijn bedenkingen hierbij aangezien dit niet echt  piositief gezien wordt ... ik had graag eens een eerste kuur gedaan om erna even te beslissen of het iets voor mij is :) , ik had echter een probleem met een bron in belgie aangezien er veel sites oplichter zijn en ik niet 100 procent alles afweet van anabolen , ik heb wel talloze videos etc over anabolen gekeken maar ik had graag iemand die me verder kon helpen hierbij :) 

Advertentie:

Hoi!

Stuur mij hiervoor even een berichtje. Ik vind het wel een wat eng idee dat je al wel wat gekuurd hebt maar eigenlijk nog niets afweet van wat je in je lijf spuit. :( vooral omdat je 20 bent, is dat helemaal niet verstandig geweest!

Ik help je verder met alles wat je moet weten!

• Upvote 1

Hi

Welkom hier..

Wat zijn je stats en voedingsschema?

-----------

even offtopic;

ZUCHT:

Waar ik me nou elke keer over verbaas is dat wanneer de zon begint te schijnen, velen pas denken aan hun beach body en grijpen naar AAS:$..

Begrijp me niet verkeerd ben totaal niet tegen AAS (heb zelf gebruikt en gebruik nog steeds), maar, sorry hoor, het kijken naar video's over AAS, krijg je echt niet de benodigde kennis van. 

Ik heb jongetjes bij mij in de GYM zien lopen, kwamen binnen als latjes (begin van de lente) konden niet eens 10kg biceps-curls doen