Advertentie:



geo20

introductie

Recommended Posts

hoi ik ben schalwa 20 jaar en 1m65  , ik train al +-4 jaar on en off waardoor ik al wat moois heb opgebouwd , na ups en downs van gewicht en krachtverlies en toename ben ik wat gedemotiveer geweest en wat op mij dieet gaan letten , ik zit momenteel goed qua vetpercetage geloof ik .

ik had olnags eens een paar keer gekuurd als aanrading van een kennis die mijj destijds bevoorraade en ik vond het wel een schoon effect op het normale leven en op het trainen en uithoudingsvermogen , ik nam test enanthaat en boldenone 300 mg per week , ik had mijn bedenkingen hierbij aangezien dit niet echt  piositief gezien wordt ... ik had graag eens een eerste kuur gedaan om erna even te beslissen of het iets voor mij is :) , ik had echter een probleem met een bron in belgie aangezien er veel sites oplichter zijn en ik niet 100 procent alles afweet van anabolen , ik heb wel talloze videos etc over anabolen gekeken maar ik had graag iemand die me verder kon helpen hierbij :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi!

 

Stuur mij hiervoor even een berichtje. Ik vind het wel een wat eng idee dat je al wel wat gekuurd hebt maar eigenlijk nog niets afweet van wat je in je lijf spuit. :( vooral omdat je 20 bent, is dat helemaal niet verstandig geweest!

 

Ik help je verder met alles wat je moet weten!

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi

Welkom hier..

 

Wat zijn je stats en voedingsschema?

 

 

-----------

even offtopic;

ZUCHT:

Waar ik me nou elke keer over verbaas is dat wanneer de zon begint te schijnen, velen pas denken aan hun beach body en grijpen naar AAS:$..

Begrijp me niet verkeerd ben totaal niet tegen AAS (heb zelf gebruikt en gebruik nog steeds), maar, sorry hoor, het kijken naar video's over AAS, krijg je echt niet de benodigde kennis van. 

Ik heb jongetjes bij mij in de GYM zien lopen, kwamen binnen als latjes (begin van de lente) konden niet eens 10kg biceps-curls doen

na een twee maand liepen diezelfde jongetjes te paraderen door de GYM, full Bloated (vol met vocht) zwaar gespierd (waarschijnlijk D-bol).

En toen begon de zomer en deze jongetjes liep gewoon Leeg waar je bij stond, qua kracht en massa.  bye bye Beachbody en euro's.

Met andere woorden, weet waar je mee bezig bent "zorg goed voor een goede basis", twijfel je aan het product NIET nemen..

 

Maar ook heb je wel enig idee wat er allemaal in je lichaam gebeurt bij AAS "buiten dat het schadelijk KAN zijn voor je Lever" heb je ook video's gekeken over de welke nadelige effecten nog meer zijn en zeker als 20 jarige?

----------

 

En vraag en neem het advies van Goeroe Shorty aan. 

 

Denk dat ik me schermnaam ook ga aanpassen in Preacher..   :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 uur geleden zei jiggie:

Hi

Welkom hier..

 

Wat zijn je stats en voedingsschema?

 

 

-----------

even offtopic;

ZUCHT:

Waar ik me nou elke keer over verbaas is dat wanneer de zon begint te schijnen, velen pas denken aan hun beach body en grijpen naar AAS:$..

Begrijp me niet verkeerd ben totaal niet tegen AAS (heb zelf gebruikt en gebruik nog steeds), maar, sorry hoor, het kijken naar video's over AAS, krijg je echt niet de benodigde kennis van. 

Ik heb jongetjes bij mij in de GYM zien lopen, kwamen binnen als latjes (begin van de lente) konden niet eens 10kg biceps-curls doen

na een twee maand liepen diezelfde jongetjes te paraderen door de GYM, full Bloated (vol met vocht) zwaar gespierd (waarschijnlijk D-bol).

En toen begon de zomer en deze jongetjes liep gewoon Leeg waar je bij stond, qua kracht en massa.  bye bye Beachbody en euro's.

Met andere woorden, weet waar je mee bezig bent "zorg goed voor een goede basis", twijfel je aan het product NIET nemen..

 

Maar ook heb je wel enig idee wat er allemaal in je lichaam gebeurt bij AAS "buiten dat het schadelijk KAN zijn voor je Lever" heb je ook video's gekeken over de welke nadelige effecten nog meer zijn en zeker als 20 jarige?

----------

 

En vraag en neem het advies van Goeroe Shorty aan. 

 

Denk dat ik me schermnaam ook ga aanpassen in Preacher..   :P

 

Is zeker goed advies, heb al contact gehad met de beste kerel en hij staat volledig open voor verstandig advies. Komt goed zo :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Nederland heeft al jaren geen pre-workout meer die een goede kick geeft. 
      Daarom besloten ik en m'n goede maat Victor dit merk op te zetten om krachtige pre-workout weer terug te brengen naar Nederland! 
      Deze pre-workout bevat als enige van heel Nederland DMHA wat de sterkste legale kracht booster is.
      Als je interesse hebt laat het me weten dan zal ik je korting geven wanneer we lanceren.   Groeten,
      Amir en Victor 
    • Hey Matjeq ik zag je post en heb speciaal een account aangemaakt om te reageren.
      Want ik zat ruim een jaar geleden met precies hetzelfde probleem.
      Na veel werken en voorbereiden brengen ik een een goede maat van me nu als enige van Nederland een pre-workout uit die ook DMHA bevat! 
      De pre-workouts die jij bedoelt bevatten waarschijnlijk DMAA wat inderdaad verboden is maar DMHA komt erg in de buurt qua effect en is 100% legaal.
      Alle andere merken verkopen pre-workouts met alleen cafeïne als stimulant waardoor je niet echt die kick voelt.
      Met deze pre-workout brengen we de kick weer terug!
      absolutenutrients.nl
    • Sportvrienden, In deze tijd van beperkingen is er ook meer tijd om 'ns wat nader naar de samenstelling van een training te kijken. Wat staat er vandaag op 't programma; welke warming-up sluit daar 't meest op aan en met welke vorm van cool down haal ik er 't meeste rendement uit. Zoals vermeld in een eerdere bijdrage, heb ik in de loop van de tijd het fenomeen 'kettlebell' wat hoger opgeschaald als erg effectief. Een kettlebell work-out is intensief, zorgt voor een hoge verbranding en is erg functioneel door 't compound karakter.  Voor wat betreft krachtsport ben ik van mening dat gerichte kettlebell oefeningen een positieve bijdrage leveren als warming-up en cool down als deze gericht zijn op de kerntraining. Met kerntraining bedoel ik de oefeningen die je voor een bepaalde spiergroep gepland hebt. De voordelen van een warming-up met een kettlebell liggen vooral in 't in korte tijd activeren van de motor units (door de compound), waardoor behalve je target spiergroep, ook je 'hulpspieren' zoals de antagonisten en de synergisten meegenomen worden. Dit verminderd sterk het risico op blessures en verkort op een verantwoorde manier je warming-up. Meer tijd voor je kerntraining! Als cooling down heeft een stukje kettlebell training vooral een niet te onderschatten functie als 'stretcher'; de nog onder spanning staande spieren worden op een relaxte manier weer gerekt waar de doorbloeding ook weer bij gebaat is (dus ook de zuurstof en voedselvoorziening).  Al met al de moeite van het proberen waard. Ik adviseer je te beperken tot de kettlebell swings. Deze zijn effectief, veelomvattend, maar ook intensief. Je moet natuurlijk wel voldoende overhouden. Mocht  e.e.a. je interesseren; wel effe de techniek van een goede swing aanleren! (YouTube/ Pavel Tsatsouline).   Gr. Geert.      
  • Sponsors