Advertentie:

geo20

introductie

Recommended Posts

hoi ik ben schalwa 20 jaar en 1m65  , ik train al +-4 jaar on en off waardoor ik al wat moois heb opgebouwd , na ups en downs van gewicht en krachtverlies en toename ben ik wat gedemotiveer geweest en wat op mij dieet gaan letten , ik zit momenteel goed qua vetpercetage geloof ik .

ik had olnags eens een paar keer gekuurd als aanrading van een kennis die mijj destijds bevoorraade en ik vond het wel een schoon effect op het normale leven en op het trainen en uithoudingsvermogen , ik nam test enanthaat en boldenone 300 mg per week , ik had mijn bedenkingen hierbij aangezien dit niet echt  piositief gezien wordt ... ik had graag eens een eerste kuur gedaan om erna even te beslissen of het iets voor mij is :) , ik had echter een probleem met een bron in belgie aangezien er veel sites oplichter zijn en ik niet 100 procent alles afweet van anabolen , ik heb wel talloze videos etc over anabolen gekeken maar ik had graag iemand die me verder kon helpen hierbij :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi!

 

Stuur mij hiervoor even een berichtje. Ik vind het wel een wat eng idee dat je al wel wat gekuurd hebt maar eigenlijk nog niets afweet van wat je in je lijf spuit. :( vooral omdat je 20 bent, is dat helemaal niet verstandig geweest!

 

Ik help je verder met alles wat je moet weten!

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi

Welkom hier..

 

Wat zijn je stats en voedingsschema?

 

 

-----------

even offtopic;

ZUCHT:

Waar ik me nou elke keer over verbaas is dat wanneer de zon begint te schijnen, velen pas denken aan hun beach body en grijpen naar AAS:$..

Begrijp me niet verkeerd ben totaal niet tegen AAS (heb zelf gebruikt en gebruik nog steeds), maar, sorry hoor, het kijken naar video's over AAS, krijg je echt niet de benodigde kennis van. 

Ik heb jongetjes bij mij in de GYM zien lopen, kwamen binnen als latjes (begin van de lente) konden niet eens 10kg biceps-curls doen

na een twee maand liepen diezelfde jongetjes te paraderen door de GYM, full Bloated (vol met vocht) zwaar gespierd (waarschijnlijk D-bol).

En toen begon de zomer en deze jongetjes liep gewoon Leeg waar je bij stond, qua kracht en massa.  bye bye Beachbody en euro's.

Met andere woorden, weet waar je mee bezig bent "zorg goed voor een goede basis", twijfel je aan het product NIET nemen..

 

Maar ook heb je wel enig idee wat er allemaal in je lichaam gebeurt bij AAS "buiten dat het schadelijk KAN zijn voor je Lever" heb je ook video's gekeken over de welke nadelige effecten nog meer zijn en zeker als 20 jarige?

----------

 

En vraag en neem het advies van Goeroe Shorty aan. 

 

Denk dat ik me schermnaam ook ga aanpassen in Preacher..   :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 uur geleden zei jiggie:

Hi

Welkom hier..

 

Wat zijn je stats en voedingsschema?

 

 

-----------

even offtopic;

ZUCHT:

Waar ik me nou elke keer over verbaas is dat wanneer de zon begint te schijnen, velen pas denken aan hun beach body en grijpen naar AAS:$..

Begrijp me niet verkeerd ben totaal niet tegen AAS (heb zelf gebruikt en gebruik nog steeds), maar, sorry hoor, het kijken naar video's over AAS, krijg je echt niet de benodigde kennis van. 

Ik heb jongetjes bij mij in de GYM zien lopen, kwamen binnen als latjes (begin van de lente) konden niet eens 10kg biceps-curls doen

na een twee maand liepen diezelfde jongetjes te paraderen door de GYM, full Bloated (vol met vocht) zwaar gespierd (waarschijnlijk D-bol).

En toen begon de zomer en deze jongetjes liep gewoon Leeg waar je bij stond, qua kracht en massa.  bye bye Beachbody en euro's.

Met andere woorden, weet waar je mee bezig bent "zorg goed voor een goede basis", twijfel je aan het product NIET nemen..

 

Maar ook heb je wel enig idee wat er allemaal in je lichaam gebeurt bij AAS "buiten dat het schadelijk KAN zijn voor je Lever" heb je ook video's gekeken over de welke nadelige effecten nog meer zijn en zeker als 20 jarige?

----------

 

En vraag en neem het advies van Goeroe Shorty aan. 

 

Denk dat ik me schermnaam ook ga aanpassen in Preacher..   :P

 

Is zeker goed advies, heb al contact gehad met de beste kerel en hij staat volledig open voor verstandig advies. Komt goed zo :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors