Advertentie:

Shorty

Dit is totaal fucked up?

Recommended Posts

Hey jongens, 

Ik zit er doorheen. Ik zie niet hoe de mensen nadenken die ons "land besturen"... Waarom zouden in GODSNAAM de gyms dichtblijven tot 1 fucking september? (Mensen worden gemiddeld zwaarder en dikker, dus ze worden vatbaarder en ongezonder...) 

Dit terwijl vrolijk eerst (denk even mee he...) RESTAURANTS, KERKEN, MUSEA EN BIOSCOPEN opengaan... dan daarna gaan ze tot 100 fucking mensen open... vrolijk ook de campings trouwens! En dan maanden erna pas de gyms? 

Dus: IN WELKE GYM zijn er 100 mensen aanwezig (op hetzelfde moment he) in fucking heel het land als we eerlijk zijn... NERGENS. IN GEEN ENKELE GYM!

MBO scholen gaan weer open, middelbare scholen, buiten sporten boven de 18? No problemoooo! "Oh jij doet aan krachttraining in de sportschool? Nee nee, jij bent super gevaarlijk want er zijn heel vaak veel mensen bij elkaar in een sportschool..."

What the fuck. Serieus, ik ben het kwijt. Zodner grappen, ik ben mezelf niet meer, ik snauw naar mijn vriendin en ben veel vaker geirriteerd... ik kan gewoon mijn uitlaatklep niet meer doen! Wat kunnen we hier tegen doen jongens...?

Advertentie:

Guest Hansie
19 uur geleden zei Shorty:

Hey jongens, 

Ik zit er doorheen. Ik zie niet hoe de mensen nadenken die ons "land besturen"... Waarom zouden in GODSNAAM de gyms dichtblijven tot 1 fucking september? (Mensen worden gemiddeld zwaarder en dikker, dus ze worden vatbaarder en ongezonder...) 

Dit terwijl vrolijk eerst (denk even mee he...) RESTAURANTS, KERKEN, MUSEA EN BIOSCOPEN opengaan... dan daarna gaan ze tot 100 fucking mensen open... vrolijk ook de campings trouwens! En dan maanden erna pas de gyms? 

Dus: IN WELKE GYM zijn er 100 mensen aanwezig (op hetzelfde moment he) in fucking heel het land als we eerlijk zijn... NERGENS. IN GEEN ENKELE GYM!

MBO scholen gaan weer open, middelbare scholen, buiten sporten boven de 18? No problemoooo! "Oh jij doet aan krachttraining in de sportschool? Nee nee, jij bent super gevaarlijk want er zijn heel vaak veel mensen bij elkaar in een sportschool..."

What the fuck. Serieus, ik ben het kwijt. Zodner grappen, ik ben mezelf niet meer, ik snauw naar mijn vriendin en ben veel vaker geirriteerd... ik kan gewoon mijn uitlaatklep niet meer doen! Wat kunnen we hier tegen doen jongens...?

Begrijp je frustratie Shorty. De logica is soms ver te zoeken. Mentaal is het een zware dobber. Hoop dat het tij snel keert en een mens prettige vooruitzichten krijgt. Hou je zo goed mogelijk en die agitatie is perfect begrijpbaar. Hier lopen we ook allemaal op de toppen van onze tenen. Hou je taai !

Volgens mij zijn ze er weer over aan het praten, want ze snappen zelf ook wel dat dit nergens op slaat! Ik verwacht toch dat we binnenkort ander nieuws krijgen. Of ik hoop dat.....

20 minuten geleden zei Fit:

Volgens mij zijn ze er weer over aan het praten, want ze snappen zelf ook wel dat dit nergens op slaat! Ik verwacht toch dat we binnenkort ander nieuws krijgen. Of ik hoop dat.....

Ja ik hoorde van mijn vriendin dat het weer open gaat sneller dan verwacht, de tweede kamer heeft gezegd van "mensen worden dikker en raken geblesseerd, die problemen worden groter en groter. Dus open die sportscholen in plaats van musea..."

Maar ik snap em wel... Elk museum is van de staat en brengt geld op he. Sportscholen zijn niet van de staat en brengt geen geld op. En wat is nou belangrijker voor Nederland volgens onze Rutte? (Die overigens een prima kapsel heeft... hoe doet die uit de kluiten gewassen cavia dat?)

Gezondheid of geld? Nou.... ik denk dat we die allemaal wel in kunnen vullen!

• Like 1

Op 6-5-2020 at 19:47 zei Shorty:

Shorty, snap helemaal je frustratie, denk dat dit voor vele van ons geldt..

Buiten dan diegene die een eigen very nice f**** Gym :x  thuis hebben, waar iedereen jaloers op is , zonder namen te noemen

(sorry @Dwb  )

Net een stukje gelezen, gaat voornamelijk om het zweten waar ze bang voor zijn :o.. gewoon verplichten, na gebruik schoonmaken van apparatuur die JIJ hebt gebruikt. 

1,5 meter afstand houden, voor mij geen probleem. heb er een hekel aan als mensen naast me staan en lekker gaan praten als ik bezig ben. "i'm not here to socialize" 

Als dit zo doorgaat, zijn er straks geen gym's meer om naar toe te gaan (buiten de cheapo sportzalen, oa. BF) of ze zijn straks niet meer te betalen. 

Maar goed, binnen zwembaden gaan gewoon open, zwemmen op 1,5 meter "yah right" gaat nooit gebeuren.. 

- hoe zit het dan met de kleedruimtes in zwembaden worden die ook na gebruik schoongemaakt? of blijven die ook gesloten en moet je je buiten omkleden.. :ph34r:  

- temperatuur in de zwembaden ruimte zelf, daarvan ga ik meteen al zweten.. dus moeten zij ook alle zit gelegenheden na gebruik reinigen?

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Mijn Gym is er helemaal klaar voor (tijd-slots, afgebakkende plekken, etc) maar ja.... 

Het virus is ook nog eens volledig overdreven. Je hebt namelijk het VIRUS Corona, maar de ZIEKTE is Covid-19. En die krijgen alleen mensen die vatbaar zijn, oftwel, ongezond.

Mijn vriendin heeft het gehad, heeft een hartaandoening en een vorm van reuma, en maar 1 nier. (Ja ik weet het, het is een wrak haha, maar dat kon ik van de buitenkant ook niet zien haha :P) Ze is overigens 1.55 en weegt 48 kg, dus ze is ook niet obees of iets. Niet dat jullie denken dat daar haar zwakke weerstand van komt.

MAAR: Ik heb daar natuurlijk gewoon mee gezoend, geknuffeld, voor gezorgd, van dezelfde lepel gegeten en in hetzelfde bed geslapen terwijl zij daar lag te zweten elke nacht, 13 dagen lang.

Denk je dat ik ook maar een kuchje of een tiende graad koorts heb gehad? Helemaal nul, noppes. Kiplekker voel ik me, nog steeds. Is inmiddels alweer dik een maand geleden dat ze genezen is. Besmettelijk? Vast wel, maar het is absoluut niet zo dodelijk als ze zeggen. Het uiteindelijke sterftecijfer bij gezonde mensen (zoals wij allemaal) is onder de 1 procent... en wat zijn we bang... ik geef gewoon mensen een hand als zij dat ook durven en willen, geef er geen reet meer om.

Het is zo overdreven allemaal, en daarom moeten maar alle restaurants, kappers en allerlei andere keihard failliet gaan? 

@jiggie alles wat je hierboven zegt over zwembaden en zo... helemaal knetter is het... en inderdaad, we zijn niet in de gym om daar ff te babbelen! Daar wordt hard gewerkt, niet geluld.

4 uur geleden zei Shorty:

Het virus is ook nog eens volledig overdreven. Je hebt namelijk het VIRUS Corona, maar de ZIEKTE is Covid-19. En die krijgen alleen mensen die vatbaar zijn, oftwel, ongezond.

Misschien wel interessant voor iedereen om deze eens te kijken over COVID-19  ;) 

Staat op netflix   "corona virus explained"