Advertentie:

Recommended Posts

Hier mannen, als je nog niet getekend hebt, meteen doen!

Gisteren 7 mei, in de middag rond 16.00 stond ie op 40.000. Een paar uur later toen ik hem zelf tekende om 23.00 stond ie al op 80.000 !!!

Kom op jongens. En deel die shit!

Advertentie:

Heb je hier een linkje voor?

Mannen gaat het dan echt gebeuren. 

Hier bij mij gaat er een Hard Core Gym naar alle waarschijnlijkheid Maandag open O.o:o9_9

nu even wachten op een reactie van me eigen Gym.. 

19 minuten geleden zei jiggie:

:P 

Sorry mannen, maar de Gym is deels weer open op maandag, het is dan wel buiten..

Afbeelding kan het volgende bevatten: buiten

Jaloers! Hier nog niet helaas :(

Als belg zijnde vind ik het bijzonder triest dat de Nederlandse overheid fitnesscentra's samen in het rijdje zet met sekswerkers en het gesloten houd tot 1 september.

Hier in België is er nog geen definitief besluit maar ze hinten een beetje richting juni/juli waar ik wel mee kan leven.

Gelukkig had ik een squatrack en 120kg plates aangekocht de dag voor de lockdown.

Maar begin dat sociaal contact toch enorm te missen.

• Like 1

1 uur geleden zei Kaassaus:

Als belg zijnde vind ik het bijzonder triest dat de Nederlandse overheid fitnesscentra's samen in het rijdje zet met sekswerkers en het gesloten houd tot 1 september.

Hier in België is er nog geen definitief besluit maar ze hinten een beetje richting juni/juli waar ik wel mee kan leven.

Gelukkig had ik een squatrack en 120kg plates aangekocht de dag voor de lockdown.

Maar begin dat sociaal contact toch enorm te missen.

Exact. Er worden gesprekken gevoerd of het hier snel open kan. Mensen worden steeds ongezonder.

Maar vooral dat soort "familie" gevoel van mijn sportschool hier mis ik enorm. Is een kleine gym dus iedereen kent elkaar goed. En dat is toch echt iets wat ik mis ook!

• Like 2

14 uur geleden zei Shorty:

Exact. Er worden gesprekken gevoerd of het hier snel open kan. Mensen worden steeds ongezonder.

Maar vooral dat soort "familie" gevoel van mijn sportschool hier mis ik enorm. Is een kleine gym dus iedereen kent elkaar goed. En dat is toch echt iets wat ik mis ook!

Ken het gevoel maar al te goed, ga zelf ook naar een "kleinere" sportschool...

• Upvote 1