Advertentie:

Gebruiker4449

Laxogenin

Recommended Posts

Hey ik ben 15 jaar en ik zit aan mijn 2de dag van mijn 8 weken 105mg/dag laxogenin van musclerage, ik zie veel goede maar ook veel slechte reviews hier over, hoe zit het eig met dit product en bevordert het het opbouwen van spiermassa en het verbranden van vet?

Advertentie:

8 minuten geleden zei Gebruiker4449:

Hey ik ben 15 jaar en ik zit aan mijn 2de dag van mijn 8 weken 105mg/dag laxogenin van musclerage, ik zie veel goede maar ook veel slechte reviews hier over, hoe zit het eig met dit product en bevordert het het opbouwen van spiermassa en het verbranden van vet?

Dude, je bent al begonnen zonder te weten, wat het product nu eigenlijk doet.... :S

Maar helemaal kan ik het je dat niet kwalijk nemen, je bent ook pas 15 jaar. 

TIP: Gooi die troep weg en begin gewoon met het echte werk, en ga voor  ZMA

zucht

Nou. Ik ga eens even niet vertellen wat die jongeman WIL horen, maar wat ie MOET horen. Komt ie:

Dit soort troep werkt niet en is 100% zonde van je geld. Dat is 1.

En 2...

De reden dat jij die rommel gevonden hebt, is omdat je het woord "steroid" ingetypt hebt ergens of naar iets vergelijkbaars hebt gezocht. Aan dit soort troep moet je niet eens denken! Wat denk je van eerst eens leren trainen en eten? Als je dat al niet kunt, heeft alles wat je ernaast zou doen aan supplementen helemaal 0,0 zin.

En 3... 

Wat dat betreft sluit ik me aan bij Jiggie: What the fuck kerel? Je hebt geen enkel idee wat het doet EN wat ze zeggen erover OF waar het vandaan komt... En tóch start je met die pilletjes gewoon maar in te slikken? Dat is echt heel dom, ze stoppen zoveel klotezooi in capsules soms dat je niet lukraak gewoon ergens mee kunt beginnen. Dan komt het een keer zover dat er iets gebeurt met je, je nieren kappen ermee, je lever vindt iets niet prima of je ervaart shit zoals (hele nare) hartkloppingen van een of andere fatburner etc.

Neem het nou van ons aan... dit soort zooi werkt niet EN is absoluut niet geschikt voor je als je 15 bent. Flikker het weg of stuur 1 potje terug en vraag je geld terug. 

Groeten, iemand die om je gezondheid geeft!

Ik had eerlijk gezegd nog nooit gehoord van het supplement. Een beetje opzoekwerk leert mij dat het nog nooit bewezen is dat het werkt op mensen. Bovendien bevat enkel 25% van de in de handel zijnde produkten effectief het stofje.

'Only 1 product (25%) contained 5-alpha-hydroxy-laxogenin, an ingredient with purported anabolic effects in rats that, to our knowledge, has not been studied in humans.'

Bron: https://jamanetwork.com/journals/jamanetworkopen/fullarticle/2764399

4 minuten geleden zei Peter Wouters:

Ik had eerlijk gezegd nog nooit gehoord van het supplement. Een beetje opzoekwerk leert mij dat het nog nooit bewezen is dat het werkt op mensen. Bovendien bevat enkel 25% van de in de handel zijnde produkten effectief het stofje.

'Only 1 product (25%) contained 5-alpha-hydroxy-laxogenin, an ingredient with purported anabolic effects in rats that, to our knowledge, has not been studied in humans.'

Bron: https://jamanetwork.com/journals/jamanetworkopen/fullarticle/2764399

Ik had er wel van gehoord en heb inderdaad nog nooit een studie gelezen over die zooi op mensen EN het heeft al ZEER minimaal effect op ratten op een enorme dosis. Die dosis zou voor mensen meerdere duizenden miligrammen zijn :o

Dus terugsturen of wegpleuren.

Dunku voor jullie reacties en ik train btw al 1jaar 5 a 6 keer per week opgedeeld in 2 verschillende dagen dat ik andere spiergroepen doe, dus ik weet wel hoe ik moet trainen ;) , ik weet wat het allemaal is het is chemisch gemaakt en da nattuurlijke laxo komt uit azië van de smilex plant, maar bedankt voor me het duidelijk te maken want op het internet klonk het echt veelbelovend, zucht.

Guest Hansie

Persoonlijk vind ik het een jammere evolutie dat tieners al zo vroeg hun spieren artificieel willen opdrijven. In onze tijd trainden we als de beesten op karakter. Skelet is zelfs nog niet volgroeid op 15 jaar. Zonde. Is een beetje eigen aan de tijdsgeest: zien en gezien willen worden en dan maar massaal posten op instagram en dergelijke. Oei nu klink ik als een oude, verzuurde knar en zo oud ben ik nochthans niet. :D

Ja ik wil voorlopen op de rest van mijn leeftijd, een beetje een competitie 😁, maar na 1 jaar trainen denk ik niet dat ik resultaat heb gekregen 😐. Toen zag ik zoveel reviews van laxogenin dat ik hoopte dat ik zou werken mijn gewicht is btw 65 kg 1m 83 en 10.50 vetpercentage

3 uur geleden zei Gebruiker4449:

Ja ik wil voorlopen op de rest van mijn leeftijd, een beetje een competitie 😁, maar na 1 jaar trainen denk ik niet dat ik resultaat heb gekregen 😐. Toen zag ik zoveel reviews van laxogenin dat ik hoopte dat ik zou werken mijn gewicht is btw 65 kg 1m 83 en 10.50 vetpercentage

Willen voorlopen op je leeftijdsgenotenO.o 1 jaar trainen en dan naar dit soort supp's grijpen..

Nu is het enige waar je zou kunnen voorlopen is bij een MDL arts, ten opzichten van je leeftijdsgenoten.

Flikker die troep gewoon weg en beschouw het afgelopen jaar als vergeten, maar focus je op 2021... (sportscholen zijn toch dicht, nou die van mij niet meer dan :D. Of train je thuis)

Maar goed dat gezegd te hebben, 

- Wat is je doelstelling

- wat is je dagelijkse calorie behoefte

- wat is je eetschema

- wat is je trainings- schema

3 uur geleden zei Gebruiker4449:

Met dit gewicht kan je beter een goed voedingsschema in elkaar zetten, zoek eens in de groep voeding op het forum. Met een goed voedingsschema hoef je helemaal niet naar supplementen te gaan kijken. Jij kunt nog zo verschrikkelijk veel gainen in een korte tijd met enkel voeding.

5 uur geleden zei Gebruiker4449:

Dunku voor jullie reacties en ik train btw al 1jaar 5 a 6 keer per week opgedeeld in 2 verschillende dagen dat ik andere spiergroepen doe, dus ik weet wel hoe ik moet trainen ;) , ik weet wat het allemaal is het is chemisch gemaakt en da nattuurlijke laxo komt uit azië van de smilex plant, maar bedankt voor me het duidelijk te maken want op het internet klonk het echt veelbelovend, zucht.

Geen probleem kerel. We zijn alleen maar eerlijk.

En dan moet ik ook zeggen, dat je duidelijk niet zo goed weet wat je doet, aangezien je 65kg weegt op 1m83. Dus het is nu echt een kwestie van beter eten, beter slapen en beter trainen. Als je alles goed had gedaan, tot in de puntjes en het zit genetisch in je, dan had je nu minimaal 75kg gewogen... heel even back to basic en gewoon werken aan die 3 dingen: eten, slapen en trainen. Spiermassa bouwen kost tijd, heel veel tijd.

Dus ja! Je hebt echt nog HEEL veel te winnen op een natuurlijke manier en hoeft de komende 8 a 10 jaar helemaal niet te denken aan iets anders! ;)

• Upvote 1

Dat het IETS doet, is waar.
Waar het in dit topic over ging, is dat het om een 15 jarige ging. Op die leeftijd moet je dit soort dingen nog niet overwegen. Voorzichtig met het lijf.

Er is altijd nog de tijd om dingen te gaan doen zoals SARMs of zelfs Anabolica, maar dat ligt met 15 jaar VER in de toekomst ;)