Advertentie:

Kaassaus

Introductie

Recommended Posts

Gegroet iedereen,

mijn naam is Kaassaus en ben beginnen fitnessen vanaf mijn 15de, helaas wist ik niet met wat ik bezig was op vlak van trainingsschema en voeding. Wij gingen met een groepje vrienden gewoon wat voor het meeste benchen en armen trainen.

Dit heb ik gedaan tot mijn 22ste ongeveer. Ik vond het leuk om te doen maar door foute trainingskeuzes (Te veel benchpressen) had ik een schouderblessure ontwikkelt.

Hierna heb ik opgegeven tot mijn spijt. Heb 5 jaar niets gedaan van sport maar al die tijd zat de interesse nog altijd in mij.

Na al mijn gains te hebben verloren ben ik 7 maanden geleden opnieuw begonnen. 

Dit keer met een upper/lower routine (fierce 5) dat een nadruk legt op schouder gezondheid. (Veel facepulls en upper back) In combinatie met een goed voedingsschema zijn tot mijn verbazing alle pijntjes uit mijn lichaam verdwenen.

Heb ook een enorme muscle memory ondervonden waardoor ik nu bijna de beste fysiek uit mijn leven heb.

Was heel vroeger ook actief of bodynet, ben nog een keertje gaan kijken daar maar het is helemaal dood gebloed.

Echter ook actief op DBB geweest maar dat newbe haat en vriendjespolitiek zijn dingen die allemaal niets met fitness en gezondheid te maken hebben.

Heb mij aan dit forum aangesloten omdat ik vind dat er potentieel in zit en ben bereid een volwaardig lid te zijn.

Groetjes,

Kaassaus

Edited by Kaassaus

Advertentie:

Hey kaassaus! Mooie naam iedegeval :) welkom op het forum! 

Goed te horen dat je van je pijntjes af bent, zo kun je er tenmiste vol voor gaan (wanneer de gyms eindelijk weer open zijn :() 

Momenteel zijn wij nog wel een stuk kleiner dan de andere fora, maar daar ligt ook onze kracht. Kunnen snel leden helpen en we doen dit met plezier! 

• Upvote 1

Hey Kaassaus! (Geloof me, heb er om gelachen haha)

Welkom bij ons luchtige forum! Zeker goed te lezen dat je zelf ook doorhebt wat je fout hebt gedaan en zo te zien heb je de goede Youtube mensen gevolgd :) Dat haal ik uit je bericht haha.

Hoop dat je hier dingen kunt toevoegen en het naar je zin hebt!

Guest Hansie
10 uur geleden zei Kaassaus:

Gegroet iedereen,

mijn naam is Kaassaus en ben beginnen fitnessen vanaf mijn 15de, helaas wist ik niet met wat ik bezig was op vlak van trainingsschema en voeding. Wij gingen met een groepje vrienden gewoon wat voor het meeste benchen en armen trainen.

Dit heb ik gedaan tot mijn 22ste ongeveer. Ik vond het leuk om te doen maar door foute trainingskeuzes (Te veel benchpressen) had ik een schouderblessure ontwikkelt.

Hierna heb ik opgegeven tot mijn spijt. Heb 5 jaar niets gedaan van sport maar al die tijd zat de interesse nog altijd in mij.

Na al mijn gains te hebben verloren ben ik 7 maanden geleden opnieuw begonnen. 

Dit keer met een upper/lower routine (fierce 5) dat een nadruk legt op schouder gezondheid. (Veel facepulls en upper back) In combinatie met een goed voedingsschema zijn tot mijn verbazing alle pijntjes uit mijn lichaam verdwenen.

Heb ook een enorme muscle memory ondervonden waardoor ik nu bijna de beste fysiek uit mijn leven heb.

Was heel vroeger ook actief of bodynet, ben nog een keertje gaan kijken daar maar het is helemaal dood gebloed.

Echter ook actief op DBB geweest maar dat newbe haat en vriendjespolitiek zijn dingen die allemaal niets met fitness en gezondheid te maken hebben.

Heb mij aan dit forum aangesloten omdat ik vind dat er potentieel in zit en ben bereid een volwaardig lid te zijn.

Groetjes,

Kaassaus

Welkom Kaassaus,

Leuk nog eens een Belg op het krachtforum te hebben. DBB is inderdaad geen aanrader. Zeer grofgebekt forum en weinig voeling mee. Hier meer haast familiale sfeer en veel meer bereidwilligheid om te helpen.

10 uur geleden zei Kaassaus:

Groetjes,

Kaassaus

welkom hier, kaassaus :D

Dat over DBB wat komt dat bekent voor...

have fun