Advertentie:

Justin123

Mijn voeding & sport schema

Recommended Posts

Beste,

Ik ben nu ongeveer 3 maanden fanatiek aan het sporten.

Maandag t/m vrijdag eet ik altijd het volgende:

8:00 3 sneden bruin met 67g kipfilet totaal en sambal

10:30 appel

12:00 5 sneden bruin met 100-120g kipfilet totaal en sambal

14:30 2 kiwi’s

(15:30 1-2 dagen per week een zakje popchips paprika als snack tussendoor (97kcal))

18:00 kip of zalm met pasta en groenten (vaak gezeefde tomaat óf geen saus)

Na het eten sport ik dan ongeveer een uurtje.

21:00 kwark met noten (deze haal ik bij de sportschool(enkel goede noten))

ik eet dus vaak hetzelfde overdag, het avondeten is wel bijna dagelijks verschillend.

In het weekend drink ik gewoon alcohol en let ik minder op mijn voeding. Ben ook niet van plan om dit wel te doen eerlijk gezegd.

ik train meestal maandag t/m donderdag.

hierbij wissel ik af tussen:

- armen+schouders dag

- borst + rug dag

- benen +onderbuik/onderrug dag.

Er zitten dus altijd 3 dagen tussen het trainen van dezelfde spieren

Ondanks de voeding en het trainen merk ik nog niet veel vooruitgang. Met name rond de borst zit er nog wel redelijk wat vet, terwijl ik verder geen vet heb. 

Vooral door een t shirt of trui heen zie je erg goed mijn tepels er door heen, geen “stijve” tepels maar juist echt “rondjes” om het maar even zo te zeggen die er doorheen steken. Het ziet er dus niet uit als manboobs maar echt de tepels zelf lijken wat vettig.

ik ben overigens 1,88m en 83kg. 

Heeft er iemand tips voor me?

Edited by Justin123

Advertentie:

Hey man!

Allereerst adviseer ik je niet 5 dagen hetzelfde te eten maar gevarieerd. Je mist zoveel vitaminen, mineralen, enzymen etc. Dat kan zelfs heel erg ongezond worden. Kip en rijst is not the way to go!

Even op het laatste wat je typt, dat klinkt heel erg als gynecomastia. (Borstvorming bij mannen door hormoon onbalans) dus daar ben je mooi mee genaaid. (Verwacht ik.) 

Dat kan je niet oplossen door af te vallen, maar misschien door een middeltje te nemen en als dat niet mag baten, dan een operatie, maar die zijn erg, erg duur...!

4 uur geleden zei Shorty:

Even op het laatste wat je typt, dat klinkt heel erg als gynecomastia. (Borstvorming bij mannen door hormoon onbalans) dus daar ben je mooi mee genaaid. (Verwacht ik.) 

Dat kan je niet oplossen door af te vallen, maar misschien door een middeltje te nemen en als dat niet mag baten, dan een operatie, maar die zijn erg, erg duur...!

Eventueel extra Jodium (het mineraal) eten.

https://drogespieren.nl/overig/gynaecomastie-en-opgezwollen-tepels

Middeltje zou kunnen clom***, maar of dat zou gaan werken ik weet het niet..

Er is een middeltje op de markt wat helpt inderdaad, dichtbij hetgeen wat jij net wilde noemen, maar je wordt gecensureerd. Dus denk dat we die woorden niet mogen noemen.

Eerst even langs de huisarts om te laten checken of het gynecomastia is @Justin123