Advertentie:



Justin123

Mijn voeding & sport schema

Recommended Posts

Beste,

 

Ik ben nu ongeveer 3 maanden fanatiek aan het sporten.

Maandag t/m vrijdag eet ik altijd het volgende:

 

8:00 3 sneden bruin met 67g kipfilet totaal en sambal

10:30 appel

12:00 5 sneden bruin met 100-120g kipfilet totaal en sambal

14:30 2 kiwi’s

(15:30 1-2 dagen per week een zakje popchips paprika als snack tussendoor (97kcal))

18:00 kip of zalm met pasta en groenten (vaak gezeefde tomaat óf geen saus)

Na het eten sport ik dan ongeveer een uurtje.

21:00 kwark met noten (deze haal ik bij de sportschool(enkel goede noten))

 

ik eet dus vaak hetzelfde overdag, het avondeten is wel bijna dagelijks verschillend.

 

In het weekend drink ik gewoon alcohol en let ik minder op mijn voeding. Ben ook niet van plan om dit wel te doen eerlijk gezegd.

 

ik train meestal maandag t/m donderdag.

 

hierbij wissel ik af tussen:

- armen+schouders dag

- borst + rug dag

- benen +onderbuik/onderrug dag.

 

Er zitten dus altijd 3 dagen tussen het trainen van dezelfde spieren

 

Ondanks de voeding en het trainen merk ik nog niet veel vooruitgang. Met name rond de borst zit er nog wel redelijk wat vet, terwijl ik verder geen vet heb. 

Vooral door een t shirt of trui heen zie je erg goed mijn tepels er door heen, geen “stijve” tepels maar juist echt “rondjes” om het maar even zo te zeggen die er doorheen steken. Het ziet er dus niet uit als manboobs maar echt de tepels zelf lijken wat vettig.

 

ik ben overigens 1,88m en 83kg. 

 

Heeft er iemand tips voor me?

 

 

Edited by Justin123

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hey man!

 

Allereerst adviseer ik je niet 5 dagen hetzelfde te eten maar gevarieerd. Je mist zoveel vitaminen, mineralen, enzymen etc. Dat kan zelfs heel erg ongezond worden. Kip en rijst is not the way to go!

 

Even op het laatste wat je typt, dat klinkt heel erg als gynecomastia. (Borstvorming bij mannen door hormoon onbalans) dus daar ben je mooi mee genaaid. (Verwacht ik.) 

 

Dat kan je niet oplossen door af te vallen, maar misschien door een middeltje te nemen en als dat niet mag baten, dan een operatie, maar die zijn erg, erg duur...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden zei Shorty:

Even op het laatste wat je typt, dat klinkt heel erg als gynecomastia. (Borstvorming bij mannen door hormoon onbalans) dus daar ben je mooi mee genaaid. (Verwacht ik.) 

 

Dat kan je niet oplossen door af te vallen, maar misschien door een middeltje te nemen en als dat niet mag baten, dan een operatie, maar die zijn erg, erg duur...!

Eventueel extra Jodium (het mineraal) eten.

https://drogespieren.nl/overig/gynaecomastie-en-opgezwollen-tepels

 

Middeltje zou kunnen clom***, maar of dat zou gaan werken ik weet het niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een middeltje op de markt wat helpt inderdaad, dichtbij hetgeen wat jij net wilde noemen, maar je wordt gecensureerd. Dus denk dat we die woorden niet mogen noemen.

 

Eerst even langs de huisarts om te laten checken of het gynecomastia is @Justin123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Super bedankt voor de informatie, adviezen en filmpjes. Hier kan ik mee uit de voeten.  Ik ga mijn best doen!
    • Klopt Peter, Eiwitten kosten meer werk om te verteren, maar dit gaat echt om misschien 30kcal over een hele dag die je dan meer verbrandt en daar gaan de resultaten van fatloss niet op spaak lopen haha.   Hij moet gewoon kijken naar de videos van Greg Doucette op Youtube. Dan is alles duidelijk. 100%. Iedereen kan makkelijk vet verliezen, iedereen.       Videos zijn delen 1 en 2.
    • Een kleine nuance op wat Shorty zegt. Het klopt dat je in een energiedeficit moet gaan om vet te verliezen maar ik zou de focus niet te hard op die eiwitten gaan leggen. Verschillende studies hebben al uitgewezen dat de proteine inname voldoende hoog moet zijn om 1) vet te verliezen 2) behoud van spieren. Brad Schoenfeld raad aan om dit ten minste op 2gr per kilogram te houden van het lichaamsgewicht waar je naar streeft. In Mick zijn geval is 150gr een absoluut minimum.   Proteine heeft een veel groter thermisch effect dan koolhydraten en vet. Dit fenomeen wordt het Thermic Effect of Food(TEF) genaamd en beschrijft de energetische kost die er nodig is bij de vertering. Bij proteine is dit 25-30% van de calorieen terwijl dit bij koolhydraten minder dan 10% bedraagt. Bij vetten is dit verwaarloosbaar. Verminder je die eiwitten dan ga je dit voordeel ook verminderen.   Hier komt nog bij dat wanneer je in een calorie deficit gaat bij een gewone proteine inname, elke kilogram die je verliest daar 1/3 van afkomstig is van de afbraak van spieren. Deze wordt beinvloed door de netto dagelijkse proteine balans. Deze is gelijk aan Muscle Protein Synthesis(MPS) min Muscle Protein Breakdown(MPB). Bij MPS lijkt er een plafond te bestaan met toenemende proteine inname maar de afremming van MPB blijkt nog door te gaan. Dus verlaag je die proteine dan gaat MPB omhoog en MPS omlaag. Verhoog je die proteine dan gebeurd het tegengestelde. Hogere proteine inname is zeker niet slechter.   Als je dan toch je energie inname wilt verlagen zou ik me eerder focussen op een vermindering van koolhydraten en vetten.   Kijk ook eens naar deze topic van een paar dagen geleden.  https://krachtforum.nl/topic/1031-spiergroei-en-vetverlies-met-een-hoog-proteine-dieet/?tab=comments#comment-7183  
  • Sponsors